Toon posts:

[W2K] gaat niet in hibernate

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Veel topics gelezen over de slaapstand, maar het volgende probleem ben ik verder nog nergens tegen gekomen:

Mijn laptop is een Asus A2500H, ben veel onderweg en zou het handig vinden als dat apparaat tijdens een korte pauze direct weer terug is in Windows, ipv 3 minuten doen over opstarten, inloggen enz.

Ik heb in het energiebeheer (configuratiescherm) aangevinkt om de slaapstand te ondersteunen, alle opties die er verder mogelijk zijn ook omgezet naar ' slaapstand ' ipv. bijv. uitschakelen of standby maar wat ik ook doe, m'n laptop wil niet in hibernate. Als ik de ' uitknop' indruk gebeurt er niets, als ik in het afsluitscherm zeg 'slaapstand' dan gebeurt er niets, niks, nada, noppes. Niet even een zwart / grijs scherm, geen HD-movement en zelfs geen foutmeldingen... :-/

Wat kan er mis zijn?

W2K , SP1 , alle drivers zijn up to date (volgens windowsupdate). In systeemeigenschappen geen apparaten die niet goed functioneren.
Op de site van Asus is hier niets over te vinden, where did I go wrong? ;(

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

"W2K , SP1"
das nie echt up2date voor windows 2000, sp4 is al lang en breed beschikbaar.
kijk of daar een oplossing bij zit

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik 't topic startte en begon te typen dat ik SP1 draaide begon ik al iets te vermoeden. Inderdaad, SP4 geinstalleerd en alles werkt perfect! Goeie tip Pipo!

Verwijderd

Topicstarter
hmmm, te vroeg gejuigd: Het apparaat is 2x goed in slaapstand gegaan en nu doet ie weer helemaal niets :S Iemand een suggestie?

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:58
format c:
installeer W2K
installeer SP4
probeer het nog eens.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Topicstarter
da's een lekkere oplossing voor een bedrijfslaptop, misschien een iets minder rigoureuze tip?

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:58
Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 18:52:
da's een lekkere oplossing voor een bedrijfslaptop, misschien een iets minder rigoureuze tip?
Het is vaak wel de snelste, want uitzoeken wat er mis is duurt langer dan een verse installatie weer bijschaven...

Wat heb je allemaal gedaan nadat je de laatste keer uit de slaapstand kwam? Misschien per ongeluk ergens aangezeten?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Topicstarter
de laatste keer dat ie uit slaapstand kwam gaf ie een blauw scherm :/ en dat is natuurlijk al wel veel betekenend...
Pagina: 1