ATI / Omega Driver wil niet installeren

Pagina: 1
Acties:

• arnova
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:53

arnova

weet veel, maar niet alles

Topicstarter
Ik heb op de laptop van mijn broertje een tijdje geleden de Omega ATI drivers geinstalleerd. Dit werkte op zich prima. Nu heb ik laatst op die laptop Windows XP Service Pack 2 geinstallerd en van de week probeerde ik de nieuwste Omega drivers te installeren maar tijdens de installatie krijg ik "Interne fout: Foutnummer 0x80040707. Beschrijving:". Ik heb al van alles geprobeerd:
- alle ATI drivers etc. van het systeem afgesloopt
- ATI uninstall tool gedraaid.
- Driver Cleaner 3 gedraaid.
- oudere versie van Omega driver geprobeerd te installer, zelfde probleem
- orginele ATI drivers installeren, zelfde probleem.

Nu denk ik dat het te maken heeft met het installeren van Service Pack 2, maar dat weet ik niet zeker. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

ESP Controlled PvBoiler https://github.com/arnova/pvboiler

• Sap
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-04 08:06

Sap

There is not enough space so..

OK dit probleem had ik ook na het installeren van SP2. Wat ik heb ontdenkt is dat op de een of andere manier mn chipset drivers gereset waren [vraag me niet hoe of waarom, maar na het installeren van de nieuwe viadrivers was het probleem verholpen~!]

Het probleem was bij mij de AGP driver die niet meer geinstalleerd bleek te zijn...'t is maar een ideetje

[ Voor 18% gewijzigd door Sap op 29-10-2004 10:37 ]

MSI-KT600-delta** Rx850xt core@555 mem@621** xp2800+@2466MHz[watercooled-innovatek]** 2x512 MDT pc3200[@425MHz]** 400WattZalman** Industrial-Radiator+Eheim1048+12mm tubes**