Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
Verwijderd
Goed voorbeeld doet goed volgen?Montana schreef op 27 oktober 2004 @ 18:28:
....tje zuiver te houden de volgende maar eenvoudige spelregels.
• Iedereen mag 1 x zijn / haar 3 foto’s plaatsen.
• Alles mag, met of zonder kader, onderwerp na eigen keuze, maar wel binnen de juiste maat / grote van de foto.
Topic gestart in overleg met.....
Montana
Erg mooie foto's BTW.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 19:45 ]
Ik heb ook Moderator Remy al benaderd via mail om de knip en plak fout in de tipic titel aan te passen.
[ Voor 63% gewijzigd door Montana op 27-10-2004 19:46 ]
Lekkere keuze Montana en Bamboe!
@Bamboe; die onderste 2 springen er wel tussen uit tov de 1ste trouwens.
Daarnaast hoop ik nog even stil dat dit een beter topic dan 'Foto's waar je alleen van kon dromen?' wordt..
[ Voor 28% gewijzigd door Jasper op 27-10-2004 20:31 ]
Kan ik niet meer laten zien bij gebrek aan webruimte... Sorry.
[ Voor 82% gewijzigd door Richub op 03-11-2004 11:52 ]

Beetje vreemde platen gekozen. Ik schiet nog steeds met mijn Canon-G1.
Zou ik de originele bestanden zonder omlijstingen van de onderste twee foto's van je mogen hebben? Vind ze namelijk prachtig, zou ze graag als wallpaper willen hebben.Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 20:27:
Mijn mooiste van 2004:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wow.. mooi!Richub schreef op 27 oktober 2004 @ 20:57:
Mijn 3 mooiste...
[afbeelding]
S'ochtends vroeg niet meer kunnen slapen, duf achter mijn pc zitten en dan deze zonsopkomst... Maakte mijn dag een beetje goed.
#1: Molen in Kinderdijk

#2: Bezig beestje

#3: Ons poezebeest

Bij mij is het trouwens maar over een paar maanden; sinds juli fotografeer ik wat meer.
-
Verwijderd
Helaas ben ik die kwijtgeraakt, er is me al vaker naar gevraagd, ik denk dat ik de originelen per ongeluk gewist hebTimMer schreef op 28 oktober 2004 @ 04:08:
[...]
Zou ik de originele bestanden zonder omlijstingen van de onderste twee foto's van je mogen hebben? Vind ze namelijk prachtig, zou ze graag als wallpaper willen hebben.

Van deze fout heb ik wel geleerd dat ik de originelen meteen op cd moet branden.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 10:58 ]
Verwijderd
Mijn bijdrage:

Een metalen-meterkastdeur in Tunesië

Twee vrouwen die manden aan het vlechten zijn.

Zonsondergang @ Westkapelle
Gemaakt met een Sony DSC-V1
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 13:21 ]
Verwijderd

Oh en 2004 duurt nog 2 maanden hoor mensen! Zonde van al die winterkiekjes die er nu niet tussen komen
Dit topic zou best eens lang kunnen gaan lopen hoor, tot in 2005, dus wees gerustVerwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 14:13:
...
Oh en 2004 duurt nog 2 maanden hoor mensen! Zonde van al die winterkiekjes die er nu niet tussen komen
Mooie plaatjes mensen, lekker hoge kwaliteit
Hier mijn persoonlijke top 3 :

Ik heb nog meerdere fotos, maar deze stonden nog online zag ik.
Cons:::BB4E
Jammer, ook geen originelen van de omlijste versies dus?Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 10:40:
[...]
Helaas ben ik die kwijtgeraakt, er is me al vaker naar gevraagd, ik denk dat ik de originelen per ongeluk gewist heb![]()
Van deze fout heb ik wel geleerd dat ik de originelen meteen op cd moet branden.

Ja ik ben gek van zonsondergangen
Foto 2 is een aftershave potje op een wit papier genomen, wel zitten spelen met de levels, is dat hier eigenlijk legal?

Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Verwijderd
Die wat hier staan zijn de enige die overblijven helaas, kan mezelf wel voor de kop slaanTimMer schreef op 28 oktober 2004 @ 14:41:
[...]
Jammer, ook geen originelen van de omlijste versies dus?

Verwijderd

2: 15 weken oud

3: Erg slecht weer, met polarisatiefilter

Mijn persoonlijke favoriet is foto 2.
Voor de statsgekken:
Pic1: Sony F717, f/2.8, 1/500s, ISO-100
Pic2: Sony F717, f/8.0, 1/160s, ISO-200, SunPak 383 + Omnibounce
Pic3: Sony F717, f/6.3, 1/250s, ISO-100, Polarisatiefilter
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 16:35 ]
Nope, in't droomfototopic is het (eveneens) de bedoeling dat de op-dat-moment-geldende-omstandigheid een once-in-a-lifetime isSilent Thunder schreef op 28 oktober 2004 @ 16:56:
dit is toch hetzelfde als ut droomfoto-topic? enige verschil is dat we in het droomtopic 1 beste foto plaatsen en hier 3
Dat dat er niet altijd uitkomt is een tweede
[ Voor 7% gewijzigd door Jaymz op 28-10-2004 17:00 ]
Sjah, dat is de voorwaarde; maar wat mensen concreet doen is gewoon hun beste foto pakken en die erin plaatsenJaymz schreef op 28 oktober 2004 @ 16:59:
[...]
Nope, in't droomfototopic is het (eveneens) de bedoeling dat de op-dat-moment-geldende-omstandigheid een once-in-a-lifetime is
the resemblance is quite remarkable
niet dat ik dit topic erg vind, maar het viel me gewoon op
Verwijderd
Bovenstaande 3 foto's van mij zijn (tot nu toe) wel mijn beste foto's van 2004, maar ik zou geen enkele in het droomfoto topic plaatsen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 17:07 ]
Dat is wat jij niet zou doen, omdat jij je aan de voorwaarde houd van dat droom-topic. Maar veel mensen pakken gewoon hun beste foto en zetten het in ut droomtopic (blader maar eens erdoor heen). Vandaar dat beide topics op elkaar lijken.Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 17:07:
Nou...
Bovenstaande 3 foto's van mij zijn (tot nu toe) wel mijn beste foto's van 2004, maar ik zou geen enkele in het droomfoto topic plaatsen.
Maar het is wat jay-z zei, de topics hebben oorspronkelijk verschillende bedoelingen. Er word in het droom topic misschien teveel niet-once-in-lifetime dingen gepost
[ Voor 9% gewijzigd door Silent Thunder op 28-10-2004 17:11 ]
Begin dit jaar ben ik begonnen met fotografie. Wel analoog, dus ik zal de drie beste nog even opduikelen en op 'n fatsoenlijke filmscanner inscannen.
Verwijderd
Ik moet zeggen dat Montana echt prachtige foto's maakt met zijn Finepix S602, dat moet dus met mijn S7000 ook kunnen
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 20:27 ]
#1 - Tijdens een middagje schieten kwam ik langs dit fraaie tafereel. Het lijnenspel doet het het voor mij.

#2 - Vaak kom ik langs het volgende meertje en elke hoopte ik op een lekker laagje mist. Die avond was het aanwezig, maar had ik geen statief bij me.

#3 - Geschoten op de aftrap van Oktober=kindermaand in Haarlem.
Na afloop van de voorstelling 'Kapitein Codjo en de Orkaanzee' heb ik alle kids gefotografeerd voor de stichting Haarlem Promotie. Het was de bedoeling dat ze per stuk met een lijst in hun hand op de foto gezet werden, maar deze dames moesten met zijn alle op de foto
De spontane en zeer verschillende gezichten spreken mij het meest aan.

Al twijfel ik nog wel om #1 te wijzigen in deze

[ Voor 10% gewijzigd door Jasper op 28-10-2004 20:48 ]
Verwijderd
Zou ik niet doen. De foto is echt verschrikkelijk mooi, maar een zonsondergang vind ik altijd minder indrukwekkend dan een zo goe din elkaar stekende foto als de eerste. Bij die eerste foto klopt alles gewoon, geweldig!
1) Ik dacht dat mijn cam niet met tegenlicht kon fotograferen, en was er stiekem vanuit gegaan dat deze foto duchtig zou mislukken. Ik zag niks op het schermpje toen ik fotografeerde, zon was heel fel. Kom ik dus thuis, laad ze in, en zie ik tot mijn verbazing de onderstaande op mijn 21":

2) Typisch gevalletje van right place, right time, cam had ik bij eigenlijk gewoon voor de lol. Rond een uur of 8 's avonds geschoten. Vind hem iets orientaals hebben, hoewel het toch echt de Canarische Eilanden zijn (La Gomera op de achtergrond). Overigens zitten op Tenerife ook wel degelijk Chinezen

Beide klikbaar voor 2048*1536
[ Voor 5% gewijzigd door The Eagle op 28-10-2004 21:29 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Volgens mij stond er toch egt de beste 3tomleeuw schreef op 28 oktober 2004 @ 21:54:
Lang niet zo mooi als veel voorgaande, maar goed ik vind deze wel leuk
[afbeelding]
allebei in het najaar geschoten van dit jaar met de powershot a60, ben er wel trots op.

ff denken
Canon EOS 80D En wat glaswerk
tnxJasper schreef op 28 oktober 2004 @ 22:54:
Die eerste is lekker Silent Thunder! Het takje links stoort een klein beetje, maar desalniettemin lekker!
Schitterende foto's! Vooral #3 is erg goed; mooi contrast tussen de donkere muur en die kinderen (vrolijke kleuren)Jasper schreef op 28 oktober 2004 @ 20:44:
De spontane en zeer verschillende gezichten spreken mij het meest aan.
[ Voor 18% gewijzigd door SysRq op 29-10-2004 08:42 ]
-
Verwijderd
In ieder geval die ganzenfoto
En die met die lammetjes was ook erg sweet
Dan nog zijn het niet 3 echte droomfoto's, maar het mooie van dit topic is dat je ze toch mag posten
Ik heb geprobeerd er 3 (eigenlijk 6 dus) afwisselende foto's te maken.
1: oude watermolen bij Luché-Pringé in Frankrijk

2: Toos de zeug

3: Secularisatie in Le Mans

4: Queen Mary II in Rotterdam
klik
5: Kasteel van Saumur
klik
6: Een dromedaris in de woestijn
klik
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Verwijderd
canon 10D _ Canon 70-200 2.8 IS.

Foto in de avond in de haven van Singapore, Canon 10D en Canon 17-40 4.0

Genomen op het TT circuit van Assen, Valentino Rossi bij het uitkomen van de GT bocht. Canon 10D en Canon 70-200 2.8 IS

Peter
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 10:56 ]
ik vind die eerste mooi; je ziet echt de snelheid in de foto door de beweging van de wielen en de motionblur op de achtergrondMartijnA3 schreef op 29 oktober 2004 @ 14:06:
Stelt niets voor, maar heb dan ook niet echt een fotografisch oog.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door Silent Thunder op 29-10-2004 14:18 ]
Die 2e foto is wel erg nice, die overige twee vind ik persoonlijk niet zo heel bijzonder.
Verwijderd
@ SuperCanon geweldige foto's, nr 2 vind ik persoonlijk de mooiste.
Ik zal binnenkort ook dit bericht editen en mijn foto's hier plaatsen

[ Voor 15% gewijzigd door Floor-is op 03-11-2004 22:54 ]
Bericht hierboven
wow, nachtfoto is ondanks het weinige licht mooi scherpVerwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 12:52:
Deze foto is genomen tijdens een afdaling in de bossen van penang Hill in Malleisie.
canon 10D _ Canon 70-200 2.8 IS.
[afbeelding]
Foto in de avond in de haven van Singapore, Canon 10D en Canon 17-40 4.0
[afbeelding]
Genomen op het TT circuit van Assen, Valentino Rossi bij het uitkomen van de GT bocht. Canon 10D en Canon 70-200 2.8 IS
[afbeelding]
Peter
1. Ter indicatie: Deze gletsjer is 1km breedt

2. Zonsondergang achter de bergen vanuit mijn tent

3. Deze gletsjer wordt samen geperst door 2 bergtoppen zie het resultaat:

[ Voor 83% gewijzigd door Lefty_38 op 06-11-2004 15:53 ]
Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4
Whauw, echt heel mooie macro-foto's !!! :kwijl:Montana schreef op 27 oktober 2004 @ 18:28:
Mijn eigen bijdrage voor dit topic:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600
De eerste foto is gemaakt met Canon S45
De twee andere foto's in manuele-mode met een Sony DSC-V1

[ Voor 17% gewijzigd door imp4ct op 05-11-2004 20:54 ]
Foto materiaal:

Hoe groot is de kans dat je ooit nog zo dichtbij een Siberische Tijger komt?? ... daarom vond ik deze speciaal.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Erg gaaf gedaan!!renzo4000 schreef op 05 november 2004 @ 13:47:
[...]
[afbeelding]
Hoe groot is de kans dat je ooit nog zo dichtbij een Siberische Tijger komt?? ... daarom vond ik deze speciaal.
0110101001111010
Laat ze maar zeuren, ondertussen gooi ze gewoon op ImageshackLefty_38 schreef op 05 november 2004 @ 11:27:
Edit: Ik kreeg van die gasten van lycos een mailtje dat ik me "site" niet als opslag medium mag gebruiken dus nu hebben ze hem voor 24 uur stil gelegd. Dus vandaar dat me pics weg zijn
Zou je ze daar willen uploaden? Ik vond het mooie foto's, zonde om die niet te laten zien
[ Voor 3% gewijzigd door Tweeke op 05-11-2004 17:00 ]
The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw
op chronologische volgorde dan maar
1

Zomaar een macrootje
2

Vallende auto, op de Carjump in Veulen
3

3 kikkers, gisteren genomen in Artis
commentaar is altijd welkom natuurlijk
Hier staat tekst
Foto 2
Had je niet alleeen de auto in de lucht moeten nemen maar een gedeelte van een gebouw of iets anders dan had je veel beter de hoogte kunnen zien en heb je meer ene idee wat voor maffe foto dit eigenlijk is.
Foto 1
vind ik gewoon niets geen mooie kleuren en overbelichte weerspiegelingen

Foto 3 is wel aardig niet bijzonder.
Ik kan niet tellen
[ Voor 38% gewijzigd door Micha op 05-11-2004 17:44 ]
Lol, deze vind ik gewoon lachen. Echt grappige compositie, en dan nog het "car jumpen LOL !!!!Sjaak_Afhaak schreef op 05 november 2004 @ 17:18:
3 foto's geschoten met m'n Canon Powershot A70
op chronologische volgorde dan maar
2
[afbeelding]
Vallende auto, op de Carjump in Veulen
commentaar is altijd welkom natuurlijk
Foto materiaal:
Heeft iedereen zijn of haar kruid al verschoten?
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Verwijderd

Zal vanavond eens in m'n archief kijken of ik nog wat geslaagds heb.
hoe maken jullie die kaders en bijschriften/ watermarks? met photoshop neem ik aan maar hoe?
Mja.. mocht er maar 3 opgeven heRudedadude schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 11:59:
schopperdeschop.
Heeft iedereen zijn of haar kruid al verschoten?
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Sign here against sigs

Helaas niet helemaal recht

Deze laatste is niet echt scherp geworden, ik heb em uit de losse hand genomen met een lange sluitertijd. Geen statief bij de hand. Toch vind ik hem zelf erg mooi
[ Voor 4% gewijzigd door Marlibica op 20-11-2004 09:04 ]
Sign here against sigs
Maar jouw foto's zjn wel een stuk minder mooiMarlibica schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 08:56:
Ik heb hetzelfde als Nellen, ik denk dat het ook niet echt opvalt, maar toch ben ik gewoon eens nieuwsgierig naar de kritiek..
1. Is niet erg bijzonder geen mooie kleuren ofzow en niet echt een leuk onderwerp.
2. Is opzich wel leuk bedacht alleen zijn het niet erg mooie kleuren misschien wat nabewerking
3. Erg makkelijke foto niets bijzonders alleen maar lange sluiterstijd genomen.....

Uit mijn Berlijn serie.. mijn mooiste serie van 2004 iig
Verwijderd
De eerste vind ik erg prachtig, en de tweede springt er echt uitVerwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:57:
Mja ook al fotografeer ik nog maar een paar maanden heb ik er toch drie kunnen uitkiezen. Ze zullen wel niet opvallen tussen de mooie foto's van jullie maargoed. De foto's zijn allemaal gemaakt met een Canon a75.
[afbeelding]
[afbeelding]
#3 - Focus niet helemaal perfect maargoed.
[afbeelding]
Op/Aanmerkingen zijn btw welkom.
Mn vader heeft sinds kort een 20D gekocht met een 18 - 85 Is USM, heb daar alleen maar op de gamexpo mee geschoten, en daar is niet extreem veel moois uit gekomen, maar binnenkort is er weer een winter efteling, en met een beetje mazzel ligt er dan nog wel een keertje sneeuw, dan word het mooie plaatjes maken.
Tijdelijk (totdat ik betere heb gevonden) doe ik het dus maar met deze fototjes. Vakantietje naar Universal Studio's in Salou (Ja, ben pretpark gek)
Foto 1:
Grappig spinnetje wat in een hotel hing, beetje jammer van de kabel van de lamp rechts in de foto (zag ik naderhand pas eigenlijk), enige nadeel aan de spin was dat die fel paars en nog wat kleuren was, maar met een filter functie op de camera houd je dit over.
Foto 2:
We hadden met onze meeting groep een feestje in de bar Enjoy Salou, en daar projecteerden ze met een beamer op mat glas, het enige wat hieraan gedaan is is de foto spiegelen. aangezien de tekst niet leesbaar was.
Foto 3:
Lek geschoten emmertjes water, het licht viel niet helemaal mooi, maar denk dat deze ook deels met mn camera te maken had (er hing een grote lamp boven de camera, was dus niet de flits)
Komend jaar hoop ik wat mooiere foto's te schieten (en ook wat meer tijd heb om te schieten) beetje druk jaar achter de rug, teminste, nog steeds druk
Nu welMarlibica schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 08:56:
Ik heb hetzelfde als Nellen, ik denk dat het ook niet echt opvalt, maar toch ben ik gewoon eens nieuwsgierig naar de kritiek..
[afbeelding]
Helaas niet helemaal recht

Sign here against sigs
Verwijderd
Dank je welMicDis schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 22:33:
Vind het juist mooie foto's behalve de 3de die is een beetje matig. Vooral 2 knalt er lekker uit
Dank je welMarlibica schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 08:25:
Ik ben geen prof maar ik vind jouw foto's niet onderdoen voor de meeste van de foto's
Dank je welVerwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 14:45:
[...]
De eerste vind ik erg prachtig, en de tweede springt er echt uit
Wat ik me wel af vraag, is hoe je dat kader om je foto's heen maakt.
Doe je dat in Photoshop ofzo?
Verwijderd
Ja_-= Erikje =-_ schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 23:24:
Hmm, is dat Carnaval Festival in de Efteling?
@ Nielsracing
Ja, dat maak je in PS een psd tje.
Meerder lagen maken en de foto-laag onder de kader-laag plaatsen
WOW als zo ik niet zo gauw weten hoe... ik ga wel even vogelenVerwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 10:13:
[...]
Ja
@ Nielsracing
Ja, dat maak je in PS een psd tje.
Meerder lagen maken en de foto-laag onder de kader-laag plaatsen
mijn bijdrage komt later.
http://huize-avenue.nl/sander/1.jpg Zuid-Afrika
http://huize-avenue.nl/sander/2.jpg Zimbabwe
http://huize-avenue.nl/sander/3.jpg Zimbabwe
Wat vinden jullie ervan?
Is de 2de foto bijgewerkt, want die kleuren zijn zo fel. Allé als er niets aan verandert is buiten het kader enzow, vind ik die 2 de foto echt heel ferm !!!Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 20:57:
Mja ook al fotografeer ik nog maar een paar maanden heb ik er toch drie kunnen uitkiezen. Ze zullen wel niet opvallen tussen de mooie foto's van jullie maargoed. De foto's zijn allemaal gemaakt met een Canon a75.
[afbeelding]
[afbeelding]
#3 - Focus niet helemaal perfect maargoed.
[afbeelding]
Op/Aanmerkingen zijn btw welkom.
De andere 2 zijn ook echt leuk !! Zeker als je weet dat het met zo'n compacte digi-cam is gemaakt. Echt very nice !!
Foto materiaal:
thnxJasper schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 23:09:
Plaat 2 blijft echt geniaal Hangloozz
dat heb ik met Pelle's #2..
Verwijderd
Ik heb alleen auto-level en wat met de brightness/contrast gedaan.I_M_P_A_C_T schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 23:52:
[...]
Is de 2de foto bijgewerkt, want die kleuren zijn zo fel. Allé als er niets aan verandert is buiten het kader enzow, vind ik die 2 de foto echt heel ferm !!!
De andere 2 zijn ook echt leuk !! Zeker als je weet dat het met zo'n compacte digi-cam is gemaakt. Echt very nice !!
Verwijderd
1

2

3

Mag net aangezien deze foto op 1 januari is genomen.. vreselijk koud.. veel sneeuw.. veel wind.. en dan dit soort foto's.. En voor de rest heb ik weinig foto's gemaakt die noemenswaardig zijn..
Hij is overigens wel geedit als het daar om gaat.. filtertje om wat troep weg te halen en daarbij zit ook het wazige effect tussendoor.. maar dat maakt dan weer een mooi contrast tussen het kasteel en de sneeuw.. geeft het net een soort van magie vind ik zelf.. maar dat heb ik al snel met sneeuw
klikbaar gemaakt
[ Voor 44% gewijzigd door Ropniko op 30-11-2004 20:06 ]
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
heb je er een hi-res versie van? ik wil 'em es in detail bekijken..Ropniko schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:41:
Mijn 1, 2 en 3:
[afbeelding]
Mag net aangezien deze foto op 1 januari is genomen.. vreselijk koud.. veel sneeuw.. veel wind.. en dan dit soort foto's.. En voor de rest heb ik weinig foto's gemaakt die noemenswaardig zijn..
[ Voor 6% gewijzigd door Silent Thunder op 30-11-2004 19:49 ]
Verwijderd
http://www.saturnus.nl/~waihang/after8.jpg
http://www.saturnus.nl/~waihang/kraan.jpg
http://www.saturnus.nl/~waihang/vlam.jpg
foto's zijn gemaakt met een Ricoh Caplio R1
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 03:00 ]
Verder vind ik het geen mooie foto's, meer foto's die je allemaal in je directe omgeving maakt net nadat je je nieuwe fototoestel hebt gekocht en die je enige maanden later wat beschaamd weer van je harddisk afflikkert. Wacht maar af
[ Voor 15% gewijzigd door Rudedadude op 30-11-2004 20:58 ]
Moeilijk kiezen maar ben er blij mee. Allen gemaakt met een HP 945.
1. Vond het bijzonder dat de cam dit kon

2. Leuk gelukt dacht ik, kan zo in een foldertje.

3. Mooie vormen en telkens die schaduw, veel herhaling.

Verwijderd
Kan je 1 tip geven, flitsers op digicams suckenVerwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:44:
heb net twee weken een nwe digitale camera, dus heb nog niet zoveel evaring met foto's maken, maar ik vond deze 3 wel aardig.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
foto's zijn gemaakt met een Ricoh Caplio R1
Verwijderd
en ach ja, ik vind ze wel aardig, daar gaat het om, heb wel mindere foto's gezien op dit forum.
Helemaal mee eens, hoewel de ogen uit die 1e plaat ook wel errugJasper schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 23:09:
Plaat 2 blijft echt geniaal Hangloozz
Bericht hierboven