Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.
Adres veranderd en nieuw wachtwoord gemaild
.
Ik heb gister voor mij account - kingfinn- me emailadres veranderd naar tweakers (a) kingfinn.nl , maar nog steeds geen nieuw wachtwoord toegestuurd gekregen, zou ik die ook toegestuurd kunnen krijgen?
Verwijderd
Ik heb ook problemen met inloggen.
Het lijkt alsof iemand mijn wachtwoord heeft veranderd!
Ik heb geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te vragen, maar ik krijg geen e-mail.
username: tlobker
e-mail: thomas [at] mediacreations.nl
Het lijkt alsof iemand mijn wachtwoord heeft veranderd!
Ik heb geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te vragen, maar ik krijg geen e-mail.
username: tlobker
e-mail: thomas [at] mediacreations.nl
probeer nog eens als je nu nog niets binnen hebt?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Ik heb contact opgenomen met mijn hosting provider, ik ontvang namelijk helemaal geen e-mail meer. Sorry voor het valse alarm!Kees schreef op 28 oktober 2004 @ 11:50:
probeer nog eens als je nu nog niets binnen hebt?
hier duurde het idd een tijdje voordat ik de meeltjes binnen had, gistermorgen ontvangen.
bedankt steve en kees
bedankt steve en kees
Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.
Ik kan op 1 of andere vage manier niet meer inloggen op de frontpage ( daar maak ik gebruik van paulh2). Ik heb de password-mailer al (meerdere keren) geprobeerd maar hij kan mijn gebruiker niet terug vinden. Ik heb het al op meerdere pc's geprobeerd dus aan een cookie kan het niet liggen.
Zelfs alle email adressen die ooit in gebruik heb gehad worden niet herkend door de mailer formulieren.
Zelfs alle email adressen die ooit in gebruik heb gehad worden niet herkend door de mailer formulieren.
paulh2 heeft op de frontpage haast hetzelfde e-mailadres als dat jij hier op GoT hebt, maar dan staat daar meuk ipv paul 
Ik kan eventueel je mailadres gelijkmaken aan dat van hier op GoT als je wilt.
Ik kan eventueel je mailadres gelijkmaken aan dat van hier op GoT als je wilt.
[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 29-10-2004 22:38 ]
Pagina: 1