EWS64XXL of wat anders?

Pagina: 1
Acties:

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Topicstarter
Ik ben aan het twijfelen over de aanschaf van mijn volgende geluidskaart. Eigenlijk wil ik een EWS64XXL kopen, een superkaart (volgens de spec's http://www.terratec.net/products/ews_xxl/ews_xxl_details.htm )

maar met een aantal nadelen:

1) ISA
2) Ik lees veel over configuratie problemen
3) Niet echt goedkoop :(

Maar ja, voor zover bekend is er nog geen vervangende of zelfs maar vergelijkbare geluidskaart uitgekomen.

Heeft iemand goede tips? Is er een betere of vergelijkbare geluidskaart? Of misschien zelf ervaring met een EWS64XXL?

Alles is welkom..

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

88MT is ook cool. (en PCI)

LinkedIn WoT Cash Converter

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

Topicstarter
Is de 88MT niet eerder voor HD recording? Het toffe van de 64XXL versie is oa. de waldorf synth, en volgens mij heeft de 88MT helemaal geen synth in zich? Or am I wrong?

Verwijderd

Ik ben de gelukkige bezitter van een TerraTecEWS64XXL, en hij bevalt me prima, die Waldorf, moet je apart aanschaffen, of in een compleet duurder pakket.

Ik gebruik de optische uitgang in combinatie met MiniDisc en DATrecorders, ik heb ook een coaxiale kabel bij mijn DAT, dus daar kan ik ook mee uit de voeten.

Er zijn wel gelijkende kaarten, Guillemot, maar ik vind dat de service van TerraTec, en de drivers-updates beter zijn, support is erg belangrijk voor een zo gecompliceerd geval, en er zit erg mooie software bij. ;)

RobsQ: de installatie problemen waren met de vorige versies, die zijn sinds een jaar verholpen.

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

Topicstarter
De TerraTecEWS64XXL is toch al uitgebreid met de microWAVE PC van Waldorf?

Volgens mij bedoel je de XL versie, die heeft dat niet..

In ieders geval bedankt voor de info :) :)

Verwijderd

Ja je hebt gelijk, ik vergiste me in een X je. :) sorry.

• RobzQ

RobzQ

greedy as a pig

Topicstarter
is OK harry. Ik denk dat ik er al uit ben, koop nu de XXL uitvoering, ISA dus, maar in combinatie met het KA7 moederbord en een Atlhon 600 of 700 (maakt het nog uit? :)) en 128MBtjes. Heb de Terratec site uitgeplozen en een press release gevonden van de EWS96, nieuw kaartje en PCI.. Maar eerst de XXL, die kan later vervangen worden door de EWS96 :) (Althans volgens de site) en de Waldorf kan ik lekker blijven gebruiken. Driewerf hoera! Nu maar wachten tot alles leverbaar is.. :(

Pagina: 1