Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Fraske
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-11 12:55
Ik heb via via een Magic Star MP3 USB stick (64 mb, kon ik natuurlijk niet afslaan :P) gekregen. Na enkele keren gebruikt te hebben. Doet ie het niet meer, alleen het stroomlampje is nog groen en het andere lampje knippert. Stond er in het 'boekje' <--flutding, dat je het moest formateren, ik formateren. Maar nee hoor doetie het nog niet. Misschien de firmware, maarje zoek maar eens iets over magic star, alles afgegoolged nergens iets :+. Iemand ervaringen misschien met een andere speler?

[ Voor 13% gewijzigd door Fraske op 30-10-2004 16:02 ]

• Fraske
op deze site van een shop staat wat info over de speler. Maar de fabrikant is nergens te vinden.

[ Voor 17% gewijzigd door Fraske op 30-10-2004 16:09 ]

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ziet Windows hem wel? Ik neem aan dat je XP hebt? Drivers eens opnieuw installeren? Geeft hij dezelfde problemen op andere USB poorten? Hem je hem niet per ongeluk op de beveiliging gezet?

/me hijg :P

• Fraske
Windows herkent hem (ik heb xp), en doe altijd netjes hardware verwijderen : O-). USB poort maakt geen verschil. Je kan het wel als "verwisselbare schijf" gebruiken. Maar afspelen doet het geval niet...

• Roamor
  • Niet online
Je kunt er dus wel dingen opzetten enz, hij speelt alleen niet af?
Dan kun je nog checken of de dopjes niet toevallig stuk zijn, en anders RMA (als dat nog kan natuurlijk ;) )

• Fraske
Nee mijn oordopjes doen het zeker! Wat bedoel je met RMA? Kan er nog bij vertellen dat de batterij volledig opgeladen is..

• Roamor
  • Niet online
Of je nog garantie op dat ding hebt? :)

Als alle dingen die je zelf kunt checken (dataverkeer, oordopjes, batterijen) goed functioneren, dan lijkt het toch op "iets" intern wat niet goed functioneerd.
http://www.pc-memory-upgr...magic-star-mp3-player.asp

Het over deze player toch? Ik kan ook niets over een fabrikant vinden :/ Misschien info van degene van wie je hem hebt gekregen?

• Fraske
Ik houd er maar mee op, ik ga het gewoon als schijfje gebruiken....kutding...
Pagina: 1