[feat] Algemeen vragen topic over (zelfbouw)speakers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Het zou misschien leuk,handig,makkelijk en interessant zijn om in AV een topic te starten waar mensen dingen kunnen vragen over speakers.
En dan heb ik het over de kleinere dingen, maar die zeker wel tellen bij speakerbouw. Zoals vervagning van condensatoren/spoelen en andere hardware componenten, vervanging speakers, tips, etc.
Hier worden heel veel kleine topics over geopend, omdat die vragen allemaal net fftjes wat anders zijn.

Het zou overzichtelijker zijn om er een groot topic over te hebben.

Wat misschien alleen een maar is ,is dat er discussies door elkaar kunnen gaan lopen. Maar misschien valt dat ook wel mee.

ik wist niet precies waar ik het moest plaatsten dus leek me React Bugs en Featurerequests wel een goeie :)

edit:
hihi ik wilde hem eerst in LA plaatsen, maar ik dacht dat hij daar niet hoorde, weet ik dat ook weer :)

[ Voor 8% gewijzigd door B_FORCE op 27-10-2004 16:32 ]

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 13:54

chem

Reist de wereld rond

Het is iig geen bug in de software, dus deze gaat naar LA

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

En ook niet echt een feature denk ik

Maar ik denk niet dat "men" dit een goed idee vind, komt wel vaker langs, een idee voor een groot <blaat> topicn en meestal vind het geen doorgang Persoonlijk vind ik het ook niet echt een goed idee, grote topics hebben als gevolg dat het:
• onoverzichtelijk wordt, er staat namenlijk een heleboel op veel verschillende pagina's
• de searchwaarde ernstig omlaag gaat, al die antwoorden staan erg verspreid en niet netjes gekoppeld aan een titel
• men gaat veel dezelfde vragen stellen omdat ze die als eerste niet meer kunnen vinden en te lui zijn om een heel topic te doorzoeken
• makkelijker vragen gaan stellen en dus zelf minder moeite doen, het openen van een topic heeft zoiezo al een hogere drempel dan het doen van een post
• het niveau in een groot topic al snel daalt....

Geen goed plan dus denk ik :) .

[ Voor 4% gewijzigd door JHS op 27-10-2004 16:47 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
JHS schreef op 27 oktober 2004 @ 16:47:
En ook niet echt een feature denk ik

Maar ik denk niet dat "men" dit een goed idee vind, komt wel vaker langs, een idee voor een groot <blaat> topicn en meestal vind het geen doorgang Persoonlijk vind ik het ook niet echt een goed idee, grote topics hebben als gevolg dat het:
• onoverzichtelijk wordt, er staat namenlijk een heleboel op veel verschillende pagina's
• de searchwaarde ernstig omlaag gaat, al die antwoorden staan erg verspreid en niet netjes gekoppeld aan een titel
• men gaat veel dezelfde vragen stellen omdat ze die als eerste niet meer kunnen vinden en te lui zijn om een heel topic te doorzoeken
• makkelijker vragen gaan stellen en dus zelf minder moeite doen, het openen van een topic heeft zoiezo al een hogere drempel dan het doen van een post
• het niveau in een groot topic al snel daalt....

Geen goed plan dus denk ik :) .
Ja eigenlijk had ik dat ook al een klein beetje bedacht. O-)
Ik vroeg het me gewoon af omdat ik weer in de problemen zat met condensatoren.
Dat is dus een voorbeeld, redelijk lastig, maar ja misschine weer net te klein/simpel om een heel topic over te openen.

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

B_FORCE schreef op 27 oktober 2004 @ 16:53:
[...]

Ja eigenlijk had ik dat ook al een klein beetje bedacht. O-)
Ik vroeg het me gewoon af omdat ik weer in de problemen zat met condensatoren.
Dat is dus een voorbeeld, redelijk lastig, maar ja misschine weer net te klein/simpel om een heel topic over te openen.
Als je je best hebt gedaan om het op te lossen, hebt gezocht, informatie geraadpleegd, etc. en je komt er niet uit, dan is het een topic waardig, lijkt mij :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
JHS schreef op 27 oktober 2004 @ 17:16:
[...]

Als je je best hebt gedaan om het op te lossen, hebt gezocht, informatie geraadpleegd, etc. en je komt er niet uit, dan is het een topic waardig, lijkt mij :) .
I agree, :) :*) maar soms zijn het net van die kleine dingetjes die het lastig maken

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

B_FORCE schreef op 27 oktober 2004 @ 19:45:
[...]

I agree, :) :*) maar soms zijn het net van die kleine dingetjes die het lastig maken
En dan kan je daar een topic voor openen, ik zie het probleem echt niet :) .

DM!

Pagina: 1