Importeren pdf in openoffice , nieuwste versie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-05 19:19
Ik heb net de nieuwste versie van Openoffice geinstalleerd , engelstalig en ik loop opnieuw tegen een oud probleem aan.

Exporteren vanuit de Openoffice Writer(=Word :p ) naar pfd is geen enkel probleem en ook één van de redenen dat ik Openoffice gebruik , maar wat ik me nog steeds afvraag, hoe je nu in hemelsnaam een pdf opent in deze Openoffice writer die niet is gemaakt in Openoffice zelf. Iedere keer komt er een waslijst met import filters , maar voor zover ik reeds geprobeerd heb, lijkt er geen enkele te werken ,om een pdf effectief te openen gemaakt met Acrobat Writer bijvoorbeeld.

Iemand die dit hier kan zeggen aub ...

(Ik ben wel nog niet gaan zoeken in de help op de Openoffice site :+ , beetje lui /niet makkelijk te vinden , sorry )

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01 08:26

ATS

Dat kan dus niet. Een PDF is niet bedoeld om te editen. Het is een 'presentatie' document.
Maar: KOffice kan het wél :-)

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
Dat je het niet kan editten kan ik begrijpen , maar waarom lukt een pdf openen , gemaakt in Openoffice wel , en een andere pdf bijvoorbeeld niet ? Waarom komt hij aandraven met een filter lijst ? Je zou toch veronderstellen dat als je een document kan opslaan als pdf, dat hij de benodigde filter toch al heeft 8)7

Zou dit een beperking zijn van Openoffice , of doe ik iets verkeerd , of kan je die filter ergens importeren ofzo ?

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
Kick :+ Iemand een idee ?

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Enige manier om een pdf document weer naar een bewerkbaar formaat te krijgen is adobe acrobat als het niet gelocked is om te editten. Of anders een tekstherkenningspakket dat en ocr gaat doen.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:37

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Als je een DivX-DEcoder heb, heb je nog geen DivX-ENcoder. Voel je de analogie? PDF is een gesloten standaard, waardoor niet-Adobe programma's over het algemeen moeite hebben met interpreteren (meestal werkt het gewoon niet). OpenOffice heeft een pdf-encoder, maar die is niet volgens de officiële standaarden. Daarom werkt het openen van een pdf gemaakt in OpenOffice wél en anderen niet.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

weet je heeeel erg zeker dat je ook echt dat .pdf opent ipv het originele .sxw (of .oot voor de beta).
je hebt waarschijnlijk een unieke openoffice versie die als enige van alle versies in staat om .pdf leesbaar te open.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Pagina: 1