[Outlook 2003 Backup] Hoe best te werk gaan?

Pagina: 1
Acties:

• FirecrackerBE
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-08 21:48
Hoi,

Ik heb al een tijdje zitten zoeken in verschillende topics over Outlook 2003 maar heb eigenlijk nog steeds geen concreet antwoord op mijn vragen.

Zowel bij mij thuis als bij mijn vriendin wordt Outlook 2003 gebruikt. Nu zou ik graag een deftige oplossing vinden om deze gegevens regelmatig te backuppen.
Daarvoor ben ik op zoek naar een veilige en liefst ook niet al te moeilijke oplossing.

Nu vraag ik me dus nog steeds af of het veilig is om gewoon de ingebouwde Exporteerfunctie te gebruiken? En kan je daarmee echt alles backuppen?
Of bestaat er een veiligere/makkelijkere methode? Bijvoorbeeld een 3rd party progje dat "gratis" te gebruiken is?
Het zou vooral een beetje makkelijk moeten blijven opdat mijn vriendin ook zelf een backup zou moeten maken en zij is iets minder met computers bezig dan ik, maar als het echt moet heb ik liever de veiligste methode dan een makkelijke methode.

Graag enige duidelijke info/hulp, want ik zie ondertussen al bijna scheel van al die artikeltjes op download.com, zdnet, got,... :r.

Alvast dik bedankt,
Firecracker

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-08 15:17
Exporteren naar een .pst file. Werkt perfect en bevat alles van outlook.
Daarna evt op cd zetten.

[ Voor 16% gewijzigd door wizzzzzz op 27-10-2004 15:58 ]

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 18:03
Sterker nog, Outlook bewaard alles al in een PST bestand, daar kan je dus gewoon een kopie van maken.
Als je ook nog de map "c:\documents and setting\%username%\application data\outlook" bakupt heb je ook meteen alle persoonlijke instellingen van Outlook.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Gewoon effe een script maken, en deze via de taskmanager elke nacht het bestand laten kopieren.
Zo heb ik het zelf thuis ook draaien, me pst staat al op me server, en elke nacht wordt er een kopie gemaakt op een andere schijf.

And The Only One