Toon posts:

Backup

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie weet een goed backup programma die onder dos een volledig systeem terug kan herstellen ik had nl norton ghost ma omdat ik nu alles via controllers heb en mijn opstart diskette de drivers er niet van heeft vind die geen hd's meer in dos :s

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-08 15:17
punt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

JE zult toch drivers daarvoor moeten hebben, anders ziet geen enkel programma die dingen.
Dus als je een opstartdisk met drivers hebt kun je norton ghost gewoon blijven gebruiken.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

:?

Al is (voor de topicstarter) leestekens en hoofdletters gebruiken wel erg handig ja. En "MSNM smilies" doen het hier niet :Y)

Maar goed, zie Terw_Dan in "Backup" (en evt de handleiding van jouw Ghost versie, ik neem aan dat er wat over in staat (ik heb het nooit gechecked eigenlijk)).

Als het nog niet lukt: open gerust een nieuw topic maar lees dan eerst Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif SA Policy onder het kopje beleid even door en zeg even wat meer in topictitel en vooral topicstart zodat we meer kunnen zeggen dan Succes :)

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 27-10-2004 15:36 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.