Sloot Digital Coding System / Jan Sloot Affaire

Pagina: 1
Acties:
  • 230 views sinds 30-01-2008

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Topicstarter
De Jan Sloot affaire.

Velen hebben erover gehoord, en sommigen hebben zich er misschien ook wat meer in verdiept. Het is het verhaal van een man die een compressie-techniek heeft uitgevonden, waarmee hij een gehele film in slechts tientallen kilobytes kan opslaan, die op mysterieuze wijze om het leven komt.

Een paar weken had ik een artikel gelezen in de spits, waarin werd geclaimed dat iemand waarschijnlijk een compressie-techniek heeft uitgevonden waarmee een film in enkele tientallen kilobytes kan worden opgeslagen en na zijn dood dit geheim mee zijn graf in heeft genomen. Mijn interesse werd gewekt door dit artikel en ik ben verder gaan zoeken op internet. Er is genoeg te vinden over Jan Sloot en zijn Sloot Digital Coding System (SDCS), maar antwoorden op mijn vragen zijn er niet.

Dit komt omdat er (nog) geen antwoorden op mijn vragen zijn. Vandaag heb ik het boek "Broncode" gekocht, wat zijn leven beschrijft en wat mij hopelijk meer duidelijkheid kan brengen.

Ik wil graag jullie (serieuze) kijk over dit onderwerp weten. Kom niet met replies als "Dit kan niet!!,...wat een oplichter!!!!", voordat je je goed in de gebeurtenis hebt verdiept. Jan claimed namelijk een andere manier te hebben gevonden dan de traditionele nulletjes en 1-tjes. Zou dit mogelijk een reden zijn waarom hij door de groten der industrie (Philips, Sony, Samsung) uit de weg is geruimd?

[edit] Shit...ik zie nu dat hier al een groot topic over loopt op tweakers, wat mijn topic overbodig maakt......laat dus maar Hier staat het bestaande topic...

[ Voor 11% gewijzigd door Jk_W op 27-10-2004 15:01 ]

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Gesloten om door TS gegeven reden.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Dit topic is gesloten.