Win2003 group policy

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:55
Ik heb hier een group policy, en die stelt een standaard wallpaper in.
Nu moet ik alleen ook nog de kleur veranderen die achter de wallpaper staat via de group policy. Maar kan dit nmiet vinden

ook heb ik een lijst met namen waarvan er een brief moet uitgeprint worden. Boven deze brieven moet een naam komen. Graag hulp :)

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-04 19:36

mutsje

Certified Prutser

zie got policy betreft je sumiere openingspost en wat heb je zelf zoal gedaan om jou probleem te verhelpen, tis hier geen vraag maar raak voor een knaak forum. Beetje input en proberen wordt van een TS wel verwacht.

Wallpaper veranderen druk F1 bij je group policy management console in.

Briefletter maken druk F1 bij Word in.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Boinkie schreef op 27 oktober 2004 @ 14:51:
ook heb ik een lijst met namen waarvan er een brief moet uitgeprint worden. Boven deze brieven moet een naam komen. Graag hulp :)
Pak je pen met je rechterhand op en zet de punt op het papier.
Maak de benodigde bewegingen vanuit de pols om met keurige letters de naam op de brief te zetten.

Gebruik géén vulpen, dat gaat alleen maar vlekken.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Boinkie,

Op GoT hebben we voor bijna alles wel regels, zo ook voor topicstarts. De grap is dat de regels voor topicstarts eigenlijk heel simpel en duidelijk zijn:

* Kies een goede topic titel die je probleemstelling / vraag kort en bondig omschrijft. In WOS willen we ook de Windows versie nog weten.

* Vertel helder en duidelijk wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen. Waar heb je bijvoorbeeld al op gezocht? :)

* Omschrijf je probleem helder en duidelijk.

Ik mis eigenlijk alle bovenstaande punten - dit topic gaat dan ook dicht :)

Dit topic is gesloten.