Het beste DVD brandprogramma voor home-movies

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
Hallow allemaal,

ik wil mijn video op een DVD branden, en heb de bestanden als een VOB of MPEG op de comp staan.

Ik gebruik momenteel Sonic MyDVD 4.5, leuk programma, vooral omdat je een geanimeerd menu hebt en zo. En je eigen achtergrond muziek kan gebruiken voor het menu. Het enige nadeel is dat het mijn VOB's niet wilt importeren en ik bij de MPEG's geen hoofdstukken kan maken! Da's best rot, want geen hoofdstukken vind ik eigenlijk geen optie! :+

Kent iemand een programma, waarbij ik ook geanimeerde menu's en muziek kan hebben en waarbij ik mijn MPEG's ook nog kan indelen in hoofdstukken?

Alvast bedankt voor jullie tijd! ;)

Verwijderd

je home video bedoel je??
als je pinnacle studio 9 Plus heb dan kan je je video importeren bewerken en direct branden.

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Alles wat je wil kan in Nero Vision Express 2...

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 10:59

Xymox

Determinism rulez !

Ik gebruik Adobe Encore DVD 1.5 voor DVD authoring.

Niet zo makkelijk in gebruik zoals de one-click wizzard applicaties zoals Ulead DVD Workshop, maar je hebt wel meer mogelijkheden.

De integratie tussen Encore en andere Adobe producten is ook handig (Photoshop, After Effects en Premiere)

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 14:22:
je home video bedoel je??
als je pinnacle studio 9 Plus heb dan kan je je video importeren bewerken en direct branden.
Ik heb gisteren met Pinnacle Studio 9 een video naar DVD formaat/image op de harde schijf geschreven. Toen ik deze afspeelde via de laptop naar de TV vond ik de kwalilteit tegenvallen.

Ligt dit aan de laptop -> TV? Of is de MPEG encoder van Pinnacle slecht?

Als ik 'gewone' DVD's via de laptop op TV bekijk zijn deze wel van goede kwaliteit.

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 10:59

Xymox

Determinism rulez !

De MPEG encoder van Pinnacle Studio is echt bagger. Wil je kwaliteit dan zal je toch een andere encoder moeten nemen.

De beste manier is je bewerkte film naar disk te schrijven als DV-AVI en dit als input te nemen voor je MPEG encoder.

Aanraders zijn :

TMPGenc
CCE (Cinemacraft)
ProCoder

Info over encoden kan je vinden op videohelp.com

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Verwijderd

Xymox schreef op 28 oktober 2004 @ 10:58:
De MPEG encoder van Pinnacle Studio is echt bagger. Wil je kwaliteit dan zal je toch een andere encoder moeten nemen.

De beste manier is je bewerkte film naar disk te schrijven als DV-AVI en dit als input te nemen voor je MPEG encoder.

Aanraders zijn :

TMPGenc
CCE (Cinemacraft)
ProCoder

Info over encoden kan je vinden op videohelp.com
Oke, bedankt voor de tip :)
Pagina: 1