ik heb de inhoud van een redelijk kapotte cd waar ik geen image meer van kan maken via alcohol 120% nog wel naar mn harddisk kunnen copieren. Kan ik hiervan een cue en bin file van maken dan ik em met deamon tools kan openen?
Je alcohol image kan je ook gewoon mounten in d-tools hoor.... als je een bin/cue wil hebben moet je een image schrijven met cdrwin.
ik gebruik altijd winiso.
Volgens mij is er een trial te downloaden
Volgens mij is er een trial te downloaden
Specs: Server, WS boven, WS beneden
WinISO trial heeft een beperking dat de image maximaal 300mb groot mag zijn.
Trouwens, Daemon Tools kan allerlei formaten openen en ook Alcohol images.
Trouwens, Daemon Tools kan allerlei formaten openen en ook Alcohol images.
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Image maken is simpel, zie hierboven of bijvoorbeeld Nero. Natuurlijk ben je wel enige kopieerbeveiliging kwijt, daar is niets aan te doen op deze manier.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik denk dat jullie het niet goed begrepen hebben, anders ligt het aan mij?
Volgens mij zegt hij dat het NIET lukt een image te maken met Alcohol, maar hij heeft WEL de inhoud van de CD nog kunnen kopiëren naar de HD.
Volgens mij zegt hij dat het NIET lukt een image te maken met Alcohol, maar hij heeft WEL de inhoud van de CD nog kunnen kopiëren naar de HD.
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
je zou zoiets als clonecd of blindwrite kunnen gebruiken, maar dan maak je een exact mogelijke copy.
of badcopy pro om de gegevens veilig te stellen
of badcopy pro om de gegevens veilig te stellen
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
wat is er kapot aan de cd? als het alleen een kras aan de onderkant is kun je die beter fixen. Als het aan de bovenkant is... tja. Waarom wil je een image maken als je de bestanden al hebt?
*insert signature here
firecracker brgeijpt et. ik heb alleen de bestanden op mn computer van de cd in een map. En hier wil ik een image van maken.. maar hoe ik dat meot doen weet ik niet, ik kan alleen images maken van een cd
Lijkt me gewoon een kwestie van alle bestanden op CD branden 
Edit: En als je een gewoon een image wilt maken, moet je Nero ff pakken en dan de Nero Image writer selecteren ipv je brander. Verder gewoon behandelen als een te branden CD, alleen door de ImageWriter schrijf je hem als Image weg (vraagt zelf waar je de file wilt dumpen en hoe je hem wilt noemen). Die heeft dan wel de extensie .NRG, maar is door bijv Daemon-tools dan weer keurig in te lezen
Edit: En als je een gewoon een image wilt maken, moet je Nero ff pakken en dan de Nero Image writer selecteren ipv je brander. Verder gewoon behandelen als een te branden CD, alleen door de ImageWriter schrijf je hem als Image weg (vraagt zelf waar je de file wilt dumpen en hoe je hem wilt noemen). Die heeft dan wel de extensie .NRG, maar is door bijv Daemon-tools dan weer keurig in te lezen
[ Voor 90% gewijzigd door The Eagle op 27-10-2004 15:20 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Zet het op een rewiritable, en maak er een image van, dat werkt i.i.g.
Een exacte kopie van het origineel zal het wel nooit meer worden...
Een exacte kopie van het origineel zal het wel nooit meer worden...
Pagina: 1