Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mp3speler: prijs mp3speler 512Mb Mediamarkt

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen wat een 512Mb mp3speler bij de mediamarkt kost?
Aangezien ze op hun site niet veel producten zetten en er dan al helemaal geen prijzen bijzetten |:(
Ik woon zelf namelijk niet in de buurt van een mediamarkt, toch wel zo'n 90 km..

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Uit de reclame folder van vanochtend: 89 Euro :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Atlas schreef op 27 oktober 2004 @ 14:19:
Uit de reclame folder van vanochtend: 89 Euro :)
_/-\o_
Zou je het merk/type even kunnen posten ? :9~

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11 09:21

Dutch_guy

WYSIWYG

Staat ook op de (onoverzichtelijke) website:

http://www.mediamarkt.nl/.../5jaar/pdf/5jaar_4_05.pdf

Pay peanuts get monkeys !

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 14:23:
[...]

_/-\o_
Zou je het merk/type even kunnen posten ? :9~
Time DPA 20BL
Enige info :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
hmm, niet echt veel info over te vinden.

Is er toevallig iemand die hem al heeft?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
verwacht er maar niet al te veel van.
totaal onbekend merk.
maar 512mb is en blijft 512mb natuurlijk ;)

Verwijderd

Topicstarter
_RoD_ schreef op 27 oktober 2004 @ 15:41:
verwacht er maar niet al te veel van.
totaal onbekend merk.
maar 512mb is en blijft 512mb natuurlijk ;)
Ja idd.

Kom er net btw achter dat de leverancier van die Time dingen hier aan de overkant van de straat zit :+

Ik zal er maar eens langsgaan straks, ze zijn wel hoofdzakelijk automatiserings bedrijf

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 12:02
Als je een 'echte' Mp3 speler wil moet je oppassen met dit soort dingen, ze moeten natuurlijk ergens op bezuinigen. Daarom denk ik dat de geluidskwaliteit van deze niet echt heel goed is, volume is waarsch. ook lager dan gemiddeld en afspeelfuncties (Shuffle, etc.) zitten er misschien niet op. Ook bediening is vaak onlogisch.

Wil je niet bang maken maar realiseer je gewoon dat het een budget ding is :).

Verwijderd

Topicstarter
Ben al zo goed als overtuigd dat ik em niet neem ;)
Ik heb er tot nu toe niet veel goeds over gehoord, verder is er niets over te vinden op google..
De andere speler die ik op het oog had is een twinmos, zie: MP3 speler: TwinMos Red Rock S21
Maar daar blijkt ook niemand iets over te weten :X

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 16:58 ]

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 19:37

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Ik heb een wat gegoogle.

http://www.time.nl/indextime.htm

TIME DPA-20B MP3 speler & USB Memory Stick

http://www.isl.nl/TIMECE/...6ee5004499d4?OpenDocument

dawharl moet nog leren hoe Google werkt :Z

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11 13:10
Ik weet wel wat over die TwinMos Red Rock S21! Heb er zelf 1 namelijk. Ben er wel tevreden over, maar heeft toch wel wat slechte punten. Zo heb je met de radio een best slechte ontvangst, alleen de sterkste zenders doen het wel goed. Nog een slecht puntje: als hij een tik krijgt dan maakt de batt. even geen contact en gaat ie uit, soms wel vervelend. Geluids kwaliteit is goed, ben zeer tevreden over het geluid. Opnemen gaat ook goed, hier niets te klagen.

Verwijderd

Ik schrik er wel van dat die volgens de spec maar 8 uur doet met een batterij. Laat staan waneer je een oplaadbare batterij gebruikt.
Terwijl me iops 17uur doet op zijn oplaadbare accu :+

Volgens mij heb jet het er zou uit als je na gaat hoeveel het kost waneer je elke dag een nieuwe aaa baterij nodig heb.

Verwijderd

Topicstarter
UNICRONBOT schreef op 28 oktober 2004 @ 18:46:
dawharl moet nog leren hoe Google werkt :Z
Naja ik vond niets met google erover nee, maar dat kwam omdat ik zocht naar TIME DPA-20BL
The_MAN schreef op 28 oktober 2004 @ 18:52:
Ik weet wel wat over die TwinMos Red Rock S21! Heb er zelf 1 namelijk. Ben er wel tevreden over, maar heeft toch wel wat slechte punten. Zo heb je met de radio een best slechte ontvangst, alleen de sterkste zenders doen het wel goed. Nog een slecht puntje: als hij een tik krijgt dan maakt de batt. even geen contact en gaat ie uit, soms wel vervelend. Geluids kwaliteit is goed, ben zeer tevreden over het geluid. Opnemen gaat ook goed, hier niets te klagen.
Hmm, dat van dat uitvallen staat me niet zo aan, omdat ik ermee wil fietsen/rennen e.d.
Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 19:02:
Volgens mij heb jet het er zou uit als je na gaat hoeveel het kost waneer je elke dag een nieuwe aaa baterij nodig heb.
Naja ik heb accu's ;)

Verwijderd

Dat ding doet op een gewone aa batterij maar 8 uur, zo oplaadbare is zeker binne 2 uur leeg in dat ding.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 13:49:
Dat ding doet op een gewone aa batterij maar 8 uur, zo oplaadbare is zeker binne 2 uur leeg in dat ding.
Ja daar zit wel wat in..

Maar een accu met behoorlijk wat mA's moet toch wel 5 uur halen hoor.

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Ik ben vandaag even bij de Mediamarkt in Utrecht (Hoog Catharijne) wezen snuffelen, en de goedkoopste mp3-speler met 512 MB die er was, kostte 99 euro. Ik kan helaas niet op het merk komen, het was iets met MT884 ofzo.. Weet iemand de naam misschien? Op de site staat ie niet echt.

In ieder geval vroeg iemand anders aan de verkoper offie goed was, en dat was ie natuurlijk volgens de verkoper :) Hij kon alleen mp3 en WMA aan, maar wat zou je nog meer willen? Ook dataopslag en voicerecorder dacht ik dat ie aankon.

Het enige wat ik me afvraag, is of je zon ding (met USB aansluiting) kan opladen, of dat je er elke keer een nieuwe batterij in moet doen (ja of opladen), want ik wil liever eentje die je ff in je USB stopt en dat ie dan weer vol is. Maar volgens mij kan dat alleen als er een accu inzit? Zo hadden ze een mooie zwarte van Philips (512mb) met accu en die oplaadbaar was met USB, maar die kost meteen 199 euro.

Iemand nog advies?

Verwijderd

Over die lowest budgetspelers: [rml]euss in "Periodieke gadgetaanbiedingen [ Lidl] [ Al..."[/rml]

Die batterij heb je nodig voor de MP3/WMA speel/opname functionaliteit. Voor de datastick functionaliteit heb je die niet nodig. Opladen via USB kan niet en bij gebruik van een oplaadbare batterij gaan ze meestal erg buggy doen.

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 22:03

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Ik heb die Time DPA22L ding hoe heetie ookalweer gekocht bij de mediamarkt in Zwolle :)
En ook weer teruggebracht (14 dagen gewoon omruilen en geld terug).

Tis een prima ding opzich, gaat veel op, inpluggen en gaan, allemaal mooi: maar je moet wel beseffen dat dat ding maar 8 uur gaat op 1 batterij, en op oplaadbare nog iets minder.
Verder moet je je eigen oortjes drbij kopen, opzich zijn de meegeleverde heel redelijk, maar er zit weinig tot geen bass in, tenzij je ze flink je oor in drukt.

Ik vind de knoppen positionering op het ding ronduit flut, tenzij je linkshandig bent... ook de koptelefoon uitgang aan de zijkant vind ik geen slim idee als je em in je broekzak wilt dragen..

De hoofdrede dat ik em heb teruggebracht is omdat ik toch een radiofunctie mis + bovengenoemde 'details' die je voor lief moet nemen voor die prijs :)

[edit]
Ik weet niet of er mp3 spelers met losse batterijen zijn die je via de USB poort kunt opladen, maar deze wou dat ieg niet :)

[ Voor 9% gewijzigd door Scatman_II op 18-11-2004 20:19 ]

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:00:
Over die lowest budgetspelers: [rml]euss in "Periodieke gadgetaanbiedingen [ Lidl] [ Al..."[/rml]

(..)Opladen via USB kan niet en bij gebruik van een oplaadbare batterij gaan ze meestal erg buggy doen.
Dat klopt dus niet want ik zag er een van Philips liggen met accu die oplaadbaar was met USB. En volgens de verkoper waren er meer.
Maar als er maar zo weinig zijn die dat kunnen, dan hou ik het nog wel ff bij mn Minidisc, want ik ga echt niet elke keer een nieuwe batterij erin doen :)

Verwijderd

Dat klopt dus niet want ik zag er een van Philips liggen met accu die oplaadbaar was met USB. En volgens de verkoper waren er meer.
Er bestaan geen Philips MP3 sticks met Actions ATJ2075 chip - daarnaast is Philips geen lowest budgetspeler ;)

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:24
Inovix IMP-20, 512 MB en radio, €99 bij de Mediamarkt.

Speelt muziek en radio, als je verder geen eisen hebt is het een redelijke deal.

Info over de 256MB versie hier: http://www.inovix.nl

Edit, hij is ook via mp3.direqt te krijgen: http://www.mp3.direqt.nl

[ Voor 16% gewijzigd door Archer_VC10 op 19-11-2004 15:20 ]

Pagina: 1