[XP] home reboot steeds na installatie SP2*

Pagina: 1
Acties:

• Zekas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-04 12:20
Ik heb SP2 geinstalleerd en nu reboot mijn pc steeds, ik heb op microsoft naar een fix gezocht maar niks gevonden. Bios update werkte ook niet. Heb de search funtie van het forum geraadpleegt maar ook niks gevonden. Wel gehoord dat hier een fix voor isd, maar kan die nergens vinden.

Specs:

Moederbord: Asus p4pe-x te
processor: Intel pentium 4 2.8 Ghz
Geheugen: 512 MB DDR geheugen
Harddisk: Western Digital 80 Gb

Bij voorbaat dank.....

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-04 10:18
dit probleem had ik ook!
effe op f11 geloof ik is het drukken bij t opstarten en dan op laatste goede intstellingen opstarten ofzo drukken!
ik weet dus niet precies hoe t heet maar dat deed hij bij mij toen weer wel en xp sp2 bleef er gewoon op zitten! :+

• Zekas
nog steeds niet opgelost... grr

• backslider
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-12-2024

• Zekas
Ik heb nu een image tyeruggezet en heb nu een kale installatie van windows + progs met service pack 1. Ik heb vernomen dat er op microsoft ook een fix te vinden is voor dit probleem (exe bestand). maar deze fix kan ik niet vinden. deze fix moest gedraaid worden voordat sp2 word geinstalleerd en dan zou het probleem ook verholpen zijn.....

• Zekas
please help meeeeeeee!!!!!!!!!

Verwijderd

Ik had ongeveer hetzelfde, bij mij was het een vrml plugin, schone installatie is toch het beste, anders één voor één programmas eraf halen in de veilige modus.
Pagina: 1