Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rimshim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-11 09:13
Ik kwam gister bij Dynabyte deze nieuwe HD-mp3 speler van Sitecom tegen

Afbeeldingslocatie: http://www.dynabyte.nl/plaatjes/1892700.jpg

Supercompacte MP3-speler • 4 GB opslagcapaciteit (goed voor +/- 70 uur muziek) • Geschikt voor MP3 en WMA files • USB 2.0 • Oplaadbare batterij • Makkelijke menu bediening • Eenvoudige software voor bestandsoverdracht • Slechts 150 gram • Afmeting 9,0 x 5,5 cm • 24 Maanden garantie • Release verwacht: 27-10-2004

Ik kan er alleen naast de site van dynabyte helemaal nix over vinden, zelfs niet op de site van Sitecom zelf. Zou dit apparaatje tegen zijn concurenten als de ipod, zen micro, rio carbon, etc opkunnen?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
als ik heel eerlijk ben, en me indenk dat sitecom evenals sweex gewoon stickerplakkers zijn (weliswaar wat beter van kwaliteit dan Sweex maar point still stands) geef ik het weinig kans. Het zal zeker verkocht worden (er zijn mensen die bij Sitecom zweren) maar van een ipod verliest ie waarschijnlijk vrij hard.

• Rimshim
  • Laatst online: 26-11 09:13
Tjah ben wel nog benieuwd naar de afspeeltijd(accu). Maar idd ik heb ook niet de allergrootste vertrouwen in de kwaliteit en bruikbaarheid

• Nas T
  • Laatst online: 28-11 06:52
hey ik heb em ook gezien, ben em misschien van plan te kopen, aangezien ik mijn mp3speler op een logitech 5.1 5300 wil aansluiten, zodat ik op het werk muziek heb en thuis ook. Ik heb ook gekeken op www.sitecom.nl, en hij staat er wel, onder producten->usb adapters & kabels, en dan het laatste product, de mp-330 easyplayer mp3, er rest mij 1 vraag: ik weet nu dat het met het vermogen goed zit(2*25mw, ik heb nu 2*7), maar is de kwaliteit van het geluid ook goed bij een hoger volume. Als sommige mensen bij sitecom zweren, ook bij dynabyte vertelden ze dat de kwaliteit in orde is, dan zou het misschien toch kunnen zijn dat het daarmee in orde is. Maar ja zeker weten doe je het toch niet, omdat het al een onbekend ding is, en van een merk dat niet bekend is met mp3spelers... :?
Als iemand ervaring mee heeft, of gewoon weet of het geluid van deze mp3speler prima is, laat het dan aub weten...

vrede in rust

Verwijderd

Ik zou maar even doorsparen voor een fatsoenlijk merk (niet dat het een slecht merk is, maar de speler zal van mindere kwaliteit zijn en ze hebben bijna geen ervaring met HD mp3 spelers)

Ik heb zelf nare ervaringen met goedkope mp3 spelers. Goedkoop is duurkoop, bleek maar weer eens.

Heb pas een Rio Carbon gekocht en die bevalt prima.

Verwijderd

*kick schaamteloos,

Ik heb em vandaag ook zien liggen in de winkel ,weet er inmiddels al iemand iets meer over ?

Er is nml. niet erg veel over te vinden @ internet, en ik vroeg me af of iemand al iets meer weet over de gemiddelde duur van de accu, en of het transferen een beetje snel is, ik wou er nml. ook filmpjes op meenemen, en dan moet je toch 1.4 gig kopieren....

/edit

weet iemand welke bitrates enzo die aankan, vergete te vrage @ winkel 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 23:35 ]

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik kwam een aantal dagen geleden op dit topic, omdat ik deze Sitecom mp3speler in de winkel had zien liggen bij de intertoys (:S!!!), en hij me erg relaxt leek voor de prijs die ervoor gevraagd werd (€ 149,99). Ik kon op Inet ook nergens iets vinden, behalve dit topic.

Ik heb de speler gisteren op de gok gekocht, en hij bevalt me prima! ik vind de geluidskwaliteit goed (10 equalizer-instellingen aanwezig), wel even het hoofdtelefoontje vervangen, de bijgeleverde is crappy...

Ook de transfer-rate is volgens mij goed, ik heb net een film van 1.4 gig gekopieerd, en dat deed ie in 4/5 minuten...

Grootste minpunt aan dit apparaat vind ik: de knoppen maken een erg hard klik-klak geluid als je erop drukt, dit doet een beetje goedkoop aan.

Ik hoop dat jullie hierwat aan hebben...

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:53

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Ik heb er wel wat aan gehad :)

* Thijsmans heeft hem zojuist gekocht. Ik ging naar het winkelcentrum in de buurt, maar daar was 'ie op. Nu dacht ik nog wel een Intertoys vlakbij mijn werk te kennen, nl. in de Megastores Den Haag. Dat viel tegen, daar was alleen een Toys-R-Us. Dus ik weer terug naar het Leeghwaterplein waar ik de tram heb gepakt naar Centrum, om uiteindelijk op het Spui uit te komen waar wél een Intertoys zat. Na een kwartier in een bloedhete rij te hebben gestaan bleek ik op de verkeerde afdeling te zijn |:( Anyway, niet lang daarna had ik hem toch :) Pleuriskerstdagen... Iedereen moet zijn kind ineens de "liefde"(lees: speelgoedkastelen) geven/kopen die het het afgelopen jaar heeft moeten missen.

Ik verbaasde me ten eerste over de afmetingen. Deze bleken slechts 9 x 5.5 cm te zijn. De schijf die erin zit is 1" groot. Leuke blauwe blacklight overigens :9~ De software die is meegeleverd, is erg duidelijk en laat weinig vrijheden (wat overigens n00b-bestendig is). Helaas ben ik geen n00b :+

Het geluid klinkt op het eerste gezicht ook wel aardig, er zitten tien equalizer-instellingen in. Erg handig is ook de functie 'Eq by genre', wat inhoudt dat hij de equalizer zelf regelt adhv het genre waarnaar je luistert. Overigens had mijn minidiscspeler, die duurder was dat dit dingetje, geen equalizer, maar alleen bass/treble-instellingen (beide 3 opties), en gaf wmb ook prima geluid.

Het is dan wel geen iPod, maar laten we eerlijk zijn: daar betaal je ook niet voor :) Ik vind het nu al een geweldig ding: 4GB opslag, 10 equalizers en alles wat je nodig hebt zit erbij (oplader, kabels, software) :)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
kunnen jullie al enige indicatie geven over de tijd dat het apparaat op een acculading speelt, of kan je dat niet vertellen omdat j m nog met geen mogelijkheid leeg hebt gekregen in 2 dagen? :P
persoonlijk lijkt dit apparaatje me wel wat :9 maar accuduur vind ik ook wel belangrijk, vooral omdat je er niet even nieuwe batterijen instopt als ie leeg is...

edit: volgens de handleiding 10 uur
is te doen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Punksmurf op 24-12-2004 14:10 ]

met een hamer past alles

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11 16:26
plaatje van de speler in het egt met backlight :)
ben wel nieuwsgierig

Verwijderd

Precies wat ik zoek! Hij kan zelfs ogg vorbis afspelen!

Één vraagje: Heb je speciale software nodig om muziekbestanden op de speler te kunnen zetten (en af te spelen)? Je zult namelijk altijd zien dat die software er niet voor Linux is.

• Punksmurf
volgens de handleiding (zie de sitecomsite) kan je hem gewoon gebruiken als ums (universal mass storage) device

ik ga m binnenkort halen, dan zal ik er meer over vertellen :)

met een hamer past alles

• Punksmurf
binnenkort was dus vanmiddag, ik moest toch in de stad zijn.

1 ste indruk: nice. klein!

verder: hij is goedkoop, en dat mag je weten ook. €150 is oké voor dit apparaatje, maar als je er €220 voor betaalt (en dat kost hij her en der, google maar eens!) ben je gewoon zwaar genaaid. de body is nog wel van metaal, of iig pretendeert dat te zijn. het voelt iig koel aan tov de knopjes die zeker van plastic zijn. dat viel me wel ontzettend mee.
de knopjes doen, zoals gezegd, goedkoop klik-klak-klik. wel stevig, maar net even te goedkoop.
dan aanzetten. blauwe backlight, daar heb ik iets tegen :r maar sommigen geilen erop :p
het viel me op dat het display niet recht achter het raampje zit, het staat een tikje schuin. oja, hij is goedkoop.
paar stomme animaties en een korte diskcheck en een 'loading' schermpje later is hij opgestart. bij elkaar een seconde of 15 schat ik. weet niet wat andere spelers doen, maar ik had het niet verwacht.
het menu bestaat uit grove plaatjes (wat verwacht je op 128x64?), dit had imho beter als tekst gekund. de interface is niet mooi, maar duidelijk.
had ik al gezegd dattie goedkoop overkwam?

conclusie wat betreft het uiterlijk: wil je een speler om mee te patsen, dan moet je deze jongen niet hebben. maar we wisten al dat ene ipod gewoon 10x geiler is :9 wil je een speler om een paar gig muziek mee te nemen, te luisteren en verder no shit (zoals ik), dan zit je hiermee goed.

muziek kan je met het ubergare programma op de speler zetten. het wordt dan wel geindexeerd en je kan bij afspelen kiezen uit artiest, albums, jaar, en genre. gebruik je de speler als ums device dan wordt de muziek niet geindexeerd maar - zolang deze in de 'my music' folder staat - wel afspelen. qua subdirectories leest hij ze volgens de handleiding tot slechts 5 niveaus diep, maar dat lijkt me voor muziek ruim voldoende onderverdeling.

als het goed is kan je afspeellijsten samenstellen, ik heb me hier nog niet in verdiept.

de equalizer biedt 20 voorgeprogrammeerde standen. de stand 'genre' is, zoals ik het begrepen heb uit de werking en de handleiding, gewoon hoe je m zelf instelt. de naam is dan alleen niet logisch? je hebt de keuze uit 5 frequentiebanden die niet benoemd zijn. de instellingen zijn van -12 - +12db, voor zover je bij deze speler waarde aan die db-waarden kan hechten.

het geluid is wat mij betreft prima, echter op hoog volume gaan de bassen wat kraken als je die ook hoog hebt gezet. dat is wel jammer, ik hou wel van een stevige bass. mijn oordopjes hebben wat dat betreft echter ook niet zo'n hoog rendement, dus moet je de eq hoger instellen voor meer bass. ze waren toch al aan vervanging toe vond ik, dus dat moet nog maar ff sneller gebeuren :P
de meegeleverde oordopjes zijn imo niet zo brak, eigenlijk. ze zitten niet echt fantastisch en ze zijn lelijk maar t geluid valt mij - als niet-audiofiel - goed mee.

kortom, zoals ik al zei, zoek je een goedkope manier om gewoon lekker je muziek mee te nemen en interesseert het je niet hoe je spelertje eruit ziet dan is dit jouw speler! het geluid is ook niet de beste kwaliteit maar mi ruim voldoende. ik weet niet tot hoelang de aanbieding bij de intertoys geldt, dus ik zou m dan maar gauw gaan halen als het wat voor je is.

fototje probeer ik nog ff te maken, be patient :)

oja, iemand md-spelertje kopen? :P

foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.klikjegeil.nl/got/mp3uitt.jpg
backlight uit :+

Afbeeldingslocatie: http://www.klikjegeil.nl/got/mp3aant.jpg
backlight aan :+

klik voor een beetje groter

nou ik snap niet waarom je de thumbs niet ziet, maar t zal wel... er waren problemen bij m'n hoster laatst, wellicht hebben ze bij een of ander restore operation hotlink preventie aangegooid ofzo...

[ Voor 11% gewijzigd door Punksmurf op 30-12-2004 20:29 ]

met een hamer past alles

Verwijderd

Ik heb hem vandaag gekocht, ben er niet zo blij mee nog. Ik had hem uit de doos gehaald, mp3tje er op en luisteren.... Hij bleef gelijk paar keer beetje vasthangen toen ik het volume omlaag wilde doen. Nu heb ik heb helemaal opgeladen en opgestart en hij blijft nu dik hangen, iemand die weet wat ik er mee moet doen? Ik krijg alleen op het schermpje een blauw licht, anders niets :(

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:27
terugbrengen? :/

• Punksmurf
resetten? maar alsie zovaak vast loopt is het ook niet goed lijkt me :/ hij bleef bij mij 1x hangen, maar ff resetten en hij deed t weer
overgens, als je de bassen niet versterkt met de eq blijft het geluid prima, ook op hoog volume (wil je in vehouding meer bass gewoon de rest omlaag draaien).

de playlists kan je bewerken op het apparaat zelf, maar ook met het computerprogramma dat vast gemakkelijker is daarvoor. opnemen is me nog niet gelukt... iig, het opnemen leekt t wel te doen maar het bestandje heb ik niet terug kunnen vinden?

iemand er al in geslaagd de opstartafbeelding te wijzigen? als ik de handleiding volg doet ie t niet. niet echt belangrijk ofzo, maar hopelijk kan je zo die lelijke animaties wegpoetsen...

met een hamer past alles

Verwijderd

Weet iemand of je er ook bestandjes op kan zetten zonder het programma (plug & play)?

• Punksmurf
misschien is het een idee het topic door te lezen, zó groot is het nu ook weer niet, wel? :)

met een hamer past alles

• Nas T
nee idd, het staat een paar keer vermeld, ik ga niet eens voor je antwoorden. Zoek dat maar zelf uit.

vrede in rust

Verwijderd

Ik heb het apparaatje een paar dagen terug gekocht en ik ben er redelijk tevreden mee. Zoals al gezegd zijn de opstart- en uitzetanimaties lelijk. De knoppen maken een naar klik-klak geluid en reageren niet altijd even goed. Bovendien blijft het menu soms een seconde of wat hangen, zonder dat het apparaat feedback geeft. Hierdoor weet je soms niet of de speler even hangt of dat de knop niet reageert.

De menustructuur is vrij makkelijk, maar de icoontjes zijn lelijk en, nog erger, niet bijzonder duidelijk. Ik zou het persoonlijk fijn vinden als de functie om de toetsen te blokkeren wat makkelijker toegankelijk was. Als het apparaat muziek aan het afspelen is, moet je helemaal terug naar het hoofdmenu om de toetsen te blokkeren. Verder was een knop om naar het speelscherm te gaan handig geweest. Nu moet je een paar seconden wachten tot het speelscherm vanzelf verschijnt. Dit is niet erg intuitief, en erg lastig als je haast hebt.

Tot mijn opluchting bleek het mogelijk om muziek op het apparaatje te zetten en af te spelen, zonder dat je de bijgeleverde software hoeft te gebruiken. Nadeel is wel dat het apparaat de mp3's (of ogg's og wma's) in een directory niet op alfabetische volgorde afspeelt, maar in de volgorde waarop deze op de schijf zijn gezet :(. Ik geef mijn muziekbestanden nu juist expres namen die beginnen met "01", "02" etc.. zodat ze in de juiste volgorde afgespeeld worden. Gelukkig ben ik vrij creatief en ook redelijk technisch, dus heb ik even een programmatje geschreven om bestanden in alfabetische volgorde te kopieren. Ook worden de bestanden niet geïndexeerd op artiest, genre etcetera, maar dat maakt mij persoonlijk niet zo veel uit. Wat ik wel jammer vind is dat speellijsten alleen samengesteld kunnen worden uit geïndexeerde bestanden. No playlists voor me, dus.

Het apparaat loopt soms vast, maar dit lijkt alleen te gebeuren wanneer je door de menu's aan het navigeren bent. Als ie eenmaal speelt blijft ie ook spelen. Hopelijk komt er over een tijdje een firmware update die de speler iets stabieler maakt.

Tussen twee nummers door moet de speler vaak twee a drie seconden nadenken. Dit is jammer als je een cd afspeelt waarbij de nummers in elkaar overlopen.

Gelukkig heeft de Sitecom mp330 ook een aantal pluspunten. De prijs van 150 Euro is erg laag voor een speler met een schijf van 4 gigabyte. Verder kan het apparaat ogg vorbis afspelen, hetgeen toevallig precies het formaat is waarnaar ik al mijn cd's rip. Ook de ingebouwde microfoon in combinatie met de mogelijkheid om geluid op te nemen als mp3 is erg leuk.

Het mag duidelijk zijn dat de sitecom mp330 niet de beste mp3-speler is die er bestaat, maar de prijs is onverslaanbaar.

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 10:58
Tussen twee nummers door moet de speler vaak twee a drie seconden nadenken. Dit is jammer als je een cd afspeelt waarbij de nummers in elkaar overlopen.
Niet alleen Sony Md-speler-freaks lachen je uit, ik ook met mijn Sony NW-E99 met misschien 'maar' 1 gig, maar nog geen tiende van een seconde laadtijd :P

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Woei, zie dit topic ineens weer boven staan :)

Bij mij is de speler nog nooit vastgelopen. Mocht dit bij jou wel het geval zijn, zou ik hem terugbrengen. Mijn schermpje ligt er overigens wel recht in. De accuduur van 10 uur ben ik nog niet over.

De klikken van de knoppen klinken idd niet zo soepeltjes als de draaischijf van een iPod, maar kosten dan ook slechts een fractie :P

De softare is ietwat twijfelachtig, maar je kan er weinig fout mee doen (de interface lijkt op die van WS FTP Le 8)7 ).

De oordopjes heb ik overigens nog niet eens uitgeprobeerd, ik had net nieuwe gekocht voor mijn nu in de kast liggende MD-speler. Dus... als iemand er nog eentje zoekt :P

Kortom: hij is goedkoop, maar je krijgt wel waar voor dat beetje geld :+

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• Punksmurf
die oordopjes klonken redelijk imho, maar ik had ze laatst wat langer in (m'n goede dopjes even niet bij de hand) en dan zitten ze wel verrot! ik bedank voor de ruil :P

overigens loopt het apparaat bij mij meestal vast met opnemen (of liever, na het opnemen, bij het opslaan)? en in de menu's nooit. ik vind opnemen niet belangrijk verder.

tussen de nummers zit bij mij ongeveer een pauze van een tiende seconde ofzo, geen 2 a 3... wel als je ze skipt trouwens, maar bij gewoon spelen niet.

tip: als je speler net is opstart, kan je gewoon op 'play' drukken, om afspelen te hervatten bij het nummer waar je m uitzette. ik dacht eerst dat dit niet kon, maar het duurt gewoon een paar seconden :/

het meegeleverde hoesje is lelijk, maar als je m even schoonmaakt gaat het wel. nooit gedacht dat ik m zou gebruiken, maar t is toch wel pratisch aan je riem (onder je trui, anders staat het echt zo :X :X dat ik dat zelfs te ver vind gaan ;) ) en t scheelt wat ruimte in je broekzak. opzich netjes dat zo'n hoesje is meegeleverd en jammer dat ze m niet schoon in de doos konden steken.

ik heb niet het gevoel dat ik de 10u afspelen ga halen, maar ik hou het niet echt bij. overigens ook pas 1,5x opgeladen, dus de accu is ook nog niet op volle capaciteit.

al met al blijf ik de prijs-kwaliteit verhouding prima vinden.

is het iemand al geluk de opstartafbeelding te wijzigen? hij kopieert mijn bmp wel naar de speler (\mylibrary\db\mypic.bmp) maar doet er niets mee. in die folder vind je nog een paar bmp's die een alternatieve opstartanimatie lijken te zijn. geen idee hoe ik dat in kan stellen (anyone?), dan zou je natuurlijk je eigen animatie erin kunnen tweaken. de databasebestanden zijn niet echt simpel ingedeeld (als in een textfile ofzo) maar in een of ander eigen formaat. jammer, anders zou het gemakkelijker zijn om er eigen software voor te schrijven.

met een hamer past alles

• Punksmurf
*schopje*

iemand die antwoord heeft op bovenstaande vragen?

en is er al iemand zo dapper geweest om m even open te schroeven? ik ben nl benieuwd of het een cf-schijfje is, dan kan ik er mss nog wel 1 halen om de hd te gebruiken voor m'n pocketpc :*)
maar ga m zelf niet openschroeven ivm warranty ;)

met een hamer past alles

• coptician
  • Laatst online: 29-11 10:58
Punksmurf schreef op maandag 03 januari 2005 @ 22:56:
is het iemand al geluk de opstartafbeelding te wijzigen? hij kopieert mijn bmp wel naar de speler (\mylibrary\db\mypic.bmp) maar doet er niets mee. in die folder vind je nog een paar bmp's die een alternatieve opstartanimatie lijken te zijn. geen idee hoe ik dat in kan stellen (anyone?), dan zou je natuurlijk je eigen animatie erin kunnen tweaken. de databasebestanden zijn niet echt simpel ingedeeld (als in een textfile ofzo) maar in een of ander eigen formaat. jammer, anders zou het gemakkelijker zijn om er eigen software voor te schrijven.
Probeer eens een swart wit bmptje voor 'm te maken, en de oude met die te overschrijven.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Punksmurf
er staat geen oude die ik kan overschrijven
bmptje dat ik had is trws 2bit (zwart/wit)

met een hamer past alles

Verwijderd

Ik heb ook een MP-330, inmiddels de tweede. Nadat ik de eerste gekocht had, hem opgeladen had en volgestampt met een paar gb aan muziek via het hard-zuigende meegeleverde programma, liep hij vast en resetten hielp niet. Niks hielp, dus ik heb hem teruggebracht en ingeruild.

Echter niet voordat ik mijn nieuwsgierigheid had beloond door even die vier kleine schroefjes te verwijderen. Er zit volgens mij een microdrive in van ongeveer 1 inch in het vierkant. Dat was het meest opvallende aan de binnenkant. Dus mocht je ooit nog een microdrive willen hebben: koop een MP-330, das goedkoper dan een microdrive los kopen volgens mij.

Dan het punt van muziek erop zetten. Ik doe dat gewoon door gebruik te maken van de mass storage capaciteiten van het apparaat, maar ik zet de muziek in de verborgen directory K2. Hierna start ik het programma van sitecom op, en druk op de knop: "DB opn. bouwen" (Mits je natuurlijk de Nederlandse versie hebt geinstalleerd). Dan gaat het programma leuk even bezig, en na een poosje krijg je de fijne beschrijvende melding: "Start audiobestand opnieuw". Wanneer je dit doet, en het programma weer afsluit, apparaat van de USB afhaalt, heb je al je muziek geindexeerd, en werkt alle functionaliteit van het apparaat wederom.

Moet zeggen dat ik het frappant vind, dat er hier zoveel mensen zijn die zeggen dat ze technisch zijn etc, maar die niet even verder kunnen kijken dan hun neus lang is, om dit soort problemen op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Venix

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Punksmurf schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 20:03:
resetten? maar alsie zovaak vast loopt is het ook niet goed lijkt me :/ hij bleef bij mij 1x hangen, maar ff resetten en hij deed t weer
Resetten? Kan ie dat dan? 8)7 Ik deed hem net aan, drukte op Play om te resumen op het stoppunt, en dat doet ie nou al vier uur 8)7 Hoe reset je hem? Er zit nergens een harde resetknop. Of bedoelde je gewoon uitzetten en opnieuw aanzetten? Dat zou balen zijn, gezien ie op geen enkele input reageert, ook niet op adapter of usb-kabel 8-)

@Venix: Gaan we link uit de hoek komen? :P Dan ga ik je er ook op wijzen dat we elkaar hier niet groeten, maar dat dit in je sig kan :)

• Marezathus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-07-2024
Ik heb lang gezocht naar een (klein, licht, betaalbaar, voldoende opslag) apparaat waar ik klassieke muziek op kon bewaren en afspelen.
Bij Intertoys vond ik dit ding van Sitecom: nog net geen 150 euro voor 4 Gb.
Ziet er wel uit als Trabantje uit 1958, maar als je persoonlijkheid en eigenwaarde voldoende stevig zijn en niet hoeven af te hangen van een Ipodje, heb je er een goede koop aan.

Ik heb mijn muziek in (componisten)mappen staan (en die zijn weer onderverdeeld in pianoconcert 1 etc) en die heb ik via Windows Verkenner overgeplempd naar My music.
Ging erg snel.
De bestanden zijn goed te vinden op het schermpje.

Geluid (Senheisser MX300 dopjes) is na wat geklooi met de equalizers uitstekend.

Voordelen:
* licht
* klein
* makkelijk te bedienen

Nadelen
* is al een paar keer vastgelopen (maar makkelijk te resetten)
* er zitten gaps tussen de tracks en dat is, zeker bij opera, tamenlijk storend: er wordt dramatisch gestorven met pauzes ertussen.
* de batterij houdt er snel mee op (maar: veel geprutst met het schermpje/ defragmenteren etc.)
Als dat niet verbetert, vraag ik een nieuwe

Groet,

Marezathus

Marezathus

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-11 22:28

PnD

like in Pinda ^_^

Ik heb hem ook voor een mooi prijsje kunnen krijgen, zal mijn bevindingen nog wel posten over een paar dagen :)

• BamiKop
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-12-2024
Nouw, ik heb er gister ook maar een gekocht.
Hij word mooi compleet geleverd met het beschermtasje. Mijn eerste indruk was positief, zeker voor dat bedrag.
Nadat ik hem vol met liedjes had gepompt kon ik beginne met luisteren, wat allemaal erg goed verliep.
Hij is me wel 1 keer vastgelopen waarna ik dacht dat hij overleden was, na een resetje werkte alles weer prima, zonder verlies van data.

Om nieuwsgierige mensen te helpen heb ik hem toch eventjes opengeschroefd en een fototje gemaakt:

http://members.home.nl/omroepbeesel4/2.jpg

:X

http://www.omroepbeesel.nl

• Kwintessens
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:23
hoe reset je deze speler? Kan het nergens vinden :s

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 10:42
uit de full manual:

De MP-330 resetten: Druk tegelijkertijd op "Afspelen", "Selecteren" en "Menu"

Verwijderd

hallo iedereen

ik heb ook een sitecom hdd-player maar ik erger me nogal aan de heeel erg slome opstartsnelheid
weet iemand misschien hoe je die gare intro van de player af kan gooien??
ik denk dat de player daardoor een stuk snller opstart:)

alvast bedankt :)

Verwijderd

iemand???
Of duurt het bij iedereen zo f*cking lang om dat ding op te starten :?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als er een intro opzit, zullen de makers dat wel zo bedacht hebben.
Dus zul je het moeten hacken met firmware oid, en aangezien dat niet echt gewenst is op GoT... :>

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-11 22:28

PnD

like in Pinda ^_^

Oja, ik zou mijn bevindingen nog posten :)

Na 4 dagen weer doorverkocht..Vond hem te traag opstarten en zowiezo niet al te snel.

Maar opzich is het voor het geld best een aardig dingetje..

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Sorry voor de kick, maar heb ook wel interesse in de speler. Weet iemand de werkelijke specs?(in dit topic staat dat hij 150 gram weegt,op een duitse site dat hij 90 gram weegt? :?

En ervaringen met accuduur? Loopt hij nog vaak vast? enz enz, als iemand een (mini)review/indruk wil posten, zeer graag. :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
PnD schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:22:
Oja, ik zou mijn bevindingen nog posten :)

Na 4 dagen weer doorverkocht..Vond hem te traag opstarten en zowiezo niet al te snel.

Maar opzich is het voor het geld best een aardig dingetje..
Das niet echt uitgebreid :P
Hoe was de besturing? was de geluidskwaliteit een beetje goed? crashte ie niet om de 5mins? enz.

Verwijderd

Ik heb de player nu een paar maanden
toen ik em kocht zaten er niet zulke fijne oordopjes bij (slechte pasvorm) dus heb ik nieuwe gekocht
nu is het geluid prima mede dankzij de vele equalizer-instellingen

toen ik de speler net had liep dat ding om de tijd vast en moest ik een reset doen, gelukkig raak je hierbji niet alles kwijt maarja tis toch vervelend.
nu loopt de speler trouwens niet meer vast :)

Er zit vaak wel wat tijd tussen de liedjes in wat soms wat irritant kan zijn maar der is wel mee te leven opzich.

al met al is het een redelijke mp3-speler het is zeker het beste wat je voor 100 euro kan krijgen zeker gezien de mogelijkheden.
alleen jammer van de opstartsnelheid wat wel erg irritant is

maar als je een goedkope harddiskplayer zoekt en het uitterlijk je niet interesseert kan ik je deze zeker aanraden

groeten Wouter

Verwijderd

Sorry nog een paar dingetjes vergeten te melden. 8)7

De accu vind ik vrij goed doe er tochj zker 5 dagen mee waarbij ik elke dag wwel een paar uur luister
en het gewicht is geen 150 gram maar ff wegen op mijn elektrische weegschaal...85 gram :*)

• heracles
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 17:05:
Sorry nog een paar dingetjes vergeten te melden. 8)7

De accu vind ik vrij goed doe er tochj zker 5 dagen mee waarbij ik elke dag wwel een paar uur luister
en het gewicht is geen 150 gram maar ff wegen op mijn elektrische weegschaal...85 gram :*)
Bedankt :*) , zou je heel misschien ook nog wat foto's kunnen maken? Ik zie haast geen foto's buiten 1 fabrieksfoto(en dan 2 nog in dit topic) :D ?

• heracles
skup omhoog >:) 8)7

Verwijderd

Sorry gaat niet heb geen site om ze te plaatsen en zijn te groot om op het topic te zetten ;(

kan je wel mailen als je dat wilt

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 20:18:
Sorry gaat niet heb geen site om ze te plaatsen en zijn te groot om op het topic te zetten ;(

Dat kan hier http://imageshack.us/index3.php. Kost je nauwelijks moeite. De site genereerd zelfs een thumbnail + code om hier te plaatsen.

[ Voor 9% gewijzigd door Noork op 22-04-2005 20:23 ]

• 3dmaster
  • Laatst online: 14:42
In de begin postst was er nog sprake van 150 euro, later zei iemand 100 euro.
Hoeveel kost dit ding nou?

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:17

Piggen

Lekker bakkie

[google=sitecom MP-330] :)

Verwijderd

hij kosste eerst 150 euro (toen ik em kocht :( ) maar een tijdje later is tie afgeprijsd naar 99 euro.

• 3dmaster
Oh dat is goed om te horen, welke winkel is dat?:D

P.s waar zal ik voor gaan de Aiwa HZ-WS2000 1,5 GB MP3- speler (http://www.paradigit.nl/pdf/10009068v.html) voor dezelfde prijs, of deze?
De aiwa ziet er een stuk beter uit, maar heeft wel 2,5 gb minder geheugen..

[ Voor 69% gewijzigd door 3dmaster op 22-04-2005 22:53 ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• heracles
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 20:18:

Bedankt.
Stuur ze maar, dan upload ik ze wel, en post ik ze hier ook wel. :)

Mijn email is: stevensmits [at] gmail . com

[ Voor 8% gewijzigd door heracles op 23-04-2005 11:29 ]

• heracles
crapserver schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 22:49:
Oh dat is goed om te horen, welke winkel is dat?:D

P.s waar zal ik voor gaan de Aiwa HZ-WS2000 1,5 GB MP3- speler (http://www.paradigit.nl/pdf/10009068v.html) voor dezelfde prijs, of deze?
De aiwa ziet er een stuk beter uit, maar heeft wel 2,5 gb minder geheugen..
Hij is idd zeer goed gestyled. Ik denk ook dat je daar een gedeelte van de prijs voor betaald(en voor het merk natuurlijk) ;) .
Hij heeft een 2 uur kortere batterijduur dan de Sitecom. En de Sitecom heeft 2,5 Gb meer geheugen.
De Aiwa is meer zo'n mp3speler waarmee je kunt patsen(design is mooi en veel aandacht aan besteed)
De Sitecom lijkt me meer een no-nonsense speler.

• 3dmaster
Inderdaad, maar bij welke winkel is de sitecom nou 99?
Dan ga ik daar denk ik maar voor :D

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Ik ben wel heel erg benieuwd waar dit ding nou te koop is voor 99 euro!

Verwijderd

Hij is bij mij in roosendaal te koop bij dynabyte voor 99 euro
weet niet of dynabyte veel verschillende fillialen heeft maar denk dat tie ook wel bij andere winkels voor dezelfde prijs te koop is

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
dynabyte in Groningen heeft m niet meer, komt ook niet meer. Helaas.. :(

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-11 17:25
Ik ben werknemer van dynabyte, en ik heb zo`n vermoeden waarom ze niet meer komen, aangezien we binnen een maand de helft van de verkochte spelers weer terug hebben moeten nemen.
Een klant heeft zijn speler 3 keer om moeten ruilen voordat hij een volledig werkende had.
Zodra je de speler vast houd dan voel je al dat je geen degelijk product in je handen hebt (veel mensen zullen wel weten wat ik bedoel)

Eerlijk is eerlijk, ik zou er niet aan beginnen als ik jullie was.

offtopic:
En nou moet niet iedereen mij gaan haten omdat ik bij de dynabyte werk he :P

[ Voor 3% gewijzigd door DaneV op 26-04-2005 17:29 ]

• heracles
Ok, bedankt iig voor je info. Ik ga hem dan ook maar niet kopen, maar ik ga voor een zo'n Sony 20 Gig Hd-mp3speler ding, zag er mooi uit bij de Dixons, en heeft een lekkere lange batterijcapaciteit.

Verwijderd

nou nou zo slecht is tie nou ok weer niet hoor
het is natuurlijk minder kwaliteit dan bv een ipod ofzo maar zo uber kut is tie nou weer niet.
voor de prijs is het zeker het beste dat je kan krijgen.

• Nas T
een nietwerkende speler is niet "het beste voor je geld in mijn ogen".
Ik heb zelf een mobiblu dhh 5 gb, 190 euro's, en ik ben er nu best tevreden over, enig minpuntje is de firmware, hoop dat daar verbetering in komt. De "joystick"ervan is ook niet geweldig, reageert soms verkeerd, maar voor die prijs is het zeker niet slecht...
PS. Nee ik ben geen fanboy of whatsoever..twijfel je? Dan koop je hem toch lekker niet...Ik zeg dat ik het een prima speler is voor een fatsoenlijke prijs...

vrede in rust

Verwijderd

Nas T schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:34:
een nietwerkende speler is niet "het beste voor je geld in mijn ogen".
Ik heb zelf een mobiblu dhh 5 gb, 190 euro's, en ik ben er nu best tevreden over, enig minpuntje is de firmware, hoop dat daar verbetering in komt. De "joystick"ervan is ook niet geweldig, reageert soms verkeerd, maar voor die prijs is het zeker niet slecht...
PS. Nee ik ben geen fanboy of whatsoever..twijfel je? Dan koop je hem toch lekker niet...Ik zeg dat ik het een prima speler is voor een fatsoenlijke prijs...
dat jij nou pech had en een slecht exemplaar kreeg hoeft nog niet te betekenen dat ze het allemaal niet doen ;)

maar kan je wat meer vertellen over die speler die je nu hebt is dat wat??

• Marezathus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-07-2024
Ik heb dat ding nu enkele maanden en ik blijf erg tevreden.
Lekker licht, goed geluid (voor klassieke muziek), overigens wel met Sennheiser MX400-oordopjes.
Ook ik heb geen vastlopen meer, wel gehad in het begin.
Een minpunt vind ik de korte batterij duur (ongeveer 6 uur)
Gekocht bij Intertoys voor 149.
Good value for your money

Marezathus

• Punksmurf
overigens doet die hd het ook prima in een kaartlezer, al zie ik wat dat betreft geen meerwaarde behalve dan als je een goedkope cf reader op de kop tikt en die samen met die hd in een nieuwe behuizing duwt :)

in m'n ppc doet hij het helaas niet

let trouwens op: hij heeft geen randje wat je normaal aan een cf-kaartje wel hebt waaraan je m eruit kan trekken... bij m'n ppc verwijnt hij er helemaal in en het heeft me dus een kwartier gekost om m er weer uit te krijgen 8)7

ook met dank aan een gast die me ooit mailde nav dit topic... ben z'n naam ff kwijt maar die had dit al eerder uitgevogeld en ik aapte m dus na ;)

met een hamer past alles

• Nas T
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:25:
[...]

dat jij nou pech had en een slecht exemplaar kreeg hoeft nog niet te betekenen dat ze het allemaal niet doen ;)

maar kan je wat meer vertellen over die speler die je nu hebt is dat wat??
Jep, ik ben er tevreden mee. Die problemen met de firmware was eigen fout(ik had een dhh100-5, ipv een dhh100), Maar je krijgt echt veel waar voor je geld: een 5GB mp3speler, waarmee je je bestanden van een sd of mmc kaart kan kopiëren(niet lezen), en er zitten minispeakertjes op, ook altijd leuk in de trein/auto/verjaardag/feestje/vakantie. De firmware is nog steeds niet je van het, aangezien hij soms 1 tot 2 minuten blijft hangen, waarna hij verder speelt. En bestandsnamen worden niet altijd goed weergegeven. Verders: prima ding, goede prijs(€189), veel functies. Plug&play ook. Ik heb een review bij de product survey geplaatst

vrede in rust

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-11 17:25
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 15:25:
[...]

[quote]
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 20:55:
nou nou zo slecht is tie nou ok weer niet hoor
het is natuurlijk minder kwaliteit dan bv een ipod ofzo maar zo uber kut is tie nou weer niet.
voor de prijs is het zeker het beste dat je kan krijgen.
Zoals in mijn eerdere post heb gezegt gaat het hier om meer dan een of twee spelers.
Ik vind dat een product waarvan bijna de helft van de verkochte exemplaren terug moeten al vlug geen waar voor je geld.

Maar goed, nogmaals is het je eigen keuze, bij de dynabyte zul je ze iig niet meer vinden:)

Verwijderd

oke :)
Pagina: 1