Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraagje, ik heb een usb adaptor gekocht. maar ik zie dat je ook usb dongle's hebt. ik wil via bluetooth ringtones, wallpapers en games op mijn mobiel zetten. heb ik dan een dongle nodig of lukt dat ook met een adaptor?

en weet iemand waar ik dan java games, ringtones en wallpapers kan downloaden op mijn pc? of mag ik dat niet vragen op dit forum?

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
kun je toch gewoon via wap of anders op je telefoon downloaden maar dan moet je er wel voor betalen ja ? (teltikken)
wat jij bedoelt is via de computer binnenhalen en dan op je telefoon zetten en dat kan maar dan moet je er alsnog voor betalen meestal via een duur 0900 nummer een code aanvragen zoals bij de onderstaande link (weet niet of dat mag anders haal hem er maar weg )

Er stond hier een link maar gezien het feit je dan gelijk als oplichter te boek staat zal ik hem weghalen (dan ben ik een slechte oplichter denk ik ) :)

[ Voor 38% gewijzigd door wizzard op 27-10-2004 13:57 ]

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

bluetooth = bluetooth, dongle/adapter is in principe hetzelfde ding.

Ringtones = MIDI of MP3, ik ben zelf een fan van SNES-generatie game muziekkies, daar heb je hele websites van met 10000-en midi's uit verscheidene games. M'n ringtone is bijvoorbeeld het Golden Sun gevechts muziekkie, en als er een SMS binnenkomt klinkt er een zelda-tune.

Wallpapers zijn gewoon JPG's, en games zijn er, kweet niet wat voor GSM je hebt, in java formaat te krijgen (erg veel gratis op INet), of, als je een symbianOS gebaseerde GSM hebt (nokia series60 GSM's zoals de 6600, 3650..., Sony P800+, Siemens SX1), zijn ze d'r in een soort van Native modus te krijgen (typerende *.sis files).

Bestanden kun je op je GSM zetten dmv. PIM itemtransfer, Nokia3650 laat ze vervolgens in de inbox terecht komen, vanwaar je ze kan saven ergens anders op de MMC OID, en vervolgens vanuit de betreffende menu's daarvoor als ringtone/wallpaper kan instellen, of installeren als game.

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-11 22:55
wizzard schreef op 27 oktober 2004 @ 13:34:
kun je toch gewoon via wap of anders op je telefoon downloaden maar dan moet je er wel voor betalen ja ? (teltikken)
wat jij bedoelt is via de computer binnenhalen en dan op je telefoon zetten en dat kan maar dan moet je er alsnog voor betalen meestal via een duur 0900 nummer een code aanvragen zoals bij de onderstaande link (weet niet of dat mag anders haal hem er maar weg )

voorbeeld
Wat een onzin zeg :D. Via Bluetooth hoef je verder helemaal niks te betalen. Achtergrondjes zijn gewoon plaatjes van ongeveer 128x128 pixels, die kun je makkelijk zelf maken. Ringtones zijn vaak midi's op MP3's, haal je zo van internet af. Spelletjes is wat lastiger, maar dan moet je wel goed zoeken ;).

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 11:40
wizzard schreef op 27 oktober 2004 @ 13:34:
wat jij bedoelt is via de computer binnenhalen en dan op je telefoon zetten en dat kan maar dan moet je er alsnog voor betalen meestal via een duur 0900 nummer een code aanvragen
???? Sorry, maar dit is de grootste onzin!!!!

Je kan van diverse site's gratis ringtones, games, theme's, wallpapers, etc. downloaden. Deze kan je dan makkelijk via bleutooth overhalen van de pc naar je telefoon. Dit alles is geheel gratis. Het enige waar je geld aan moet spenderen is de bleutooth adapter.

<edit> F*ck, MarcoC was me voor....

Of een dongle en een adapter hetzelfde zijn weet ik niet. Maar in princiepe zou je alles al moeten kunnen met de adapter.

[ Voor 4% gewijzigd door ChojinZ op 27-10-2004 13:42 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• wizzard
das waar ik leg ook alleen uit hoe je het "kan"doen en wat de meest voorkomende manier is
zelf maken is goedkoper en beter maar je moet het wel kunnen en niet iedereen kan dat snap :)

en onzin is het niet getuige het feit het een van de grootst groeiende bedrijfstakken is

[ Voor 27% gewijzigd door wizzard op 27-10-2004 13:44 ]

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• ChojinZ
wizzard schreef op 27 oktober 2004 @ 13:42:
das waar ik leg ook alleen uit hoe je het "kan"doen en wat de meest voorkomende manier is
zelf maken is goedkoper en beter maar je moet het wel kunnen en niet iedereen kan dat snap :)
Wederom onzin.

a) de meest voorkomende manier is nog steeds downloaden. Zelf thema's background's etc. maken gebeurt ook maar niet op zo'n grote schaal als downloaden.

b)Klopt maar (hier gaan we weer...) waarom zelf maken als ze gratis te downloaden zijn???

[ Voor 4% gewijzigd door ChojinZ op 27-10-2004 13:47 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• wizzard
link is beter denk ik zoek eens op google naar gratis ringtones kijken bij hoeveel je nog moet betalen

• MarcoC
wizzard schreef op 27 oktober 2004 @ 13:42:

en onzin is het niet getuige het feit het een van de grootst groeiende bedrijfstakken is
Je zegt dat het vaak zo moet, wat onzin is. Zeker als je een bekende populaire telefoon hebt is dat totaal onnodig. Voor de T610 bijvoorbeeld: http://myt610.lasyk.net. Gigantische hoeveelheid aan backgrounds, ringtones en thema's. En er zijn wel meer bekende telefoons met zo'n site...
wizzard schreef op 27 oktober 2004 @ 13:48:
link is beter denk ik zoek eens op google naar gratis ringtones kijken bij hoeveel je nog moet betalen
Je moet ook niet naar ringtones zoeken maar naar midi's.

[ Voor 18% gewijzigd door MarcoC op 27-10-2004 13:50 ]

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:30

Sabbi

je denkt aan mij.

Taalkundig is een dongle iets wat achter aan je computer 'hangt' (to dangle), en een adapter maakt iets ergens geschikt voor (je PC , voor BT);
maar eigenlijk bedoelen ze er gewoon hetzelfde mee, het is maar net hoe je als bedrijf je geval wil marketten.
Helemaal precies zou je het een Bluetooth adapter dongle moeten noemen. B)

Verwijderd

Google maar eens naar Game Midi's. Je komt dan al snel een website tegen met om en nabij de 17000 midi's uit verscheidene games. Verder heb je websites zoals kaartenhuis waar je een muziekkie (midi) aan een kaart kan koppelen. Dat kun je óók als beltoon gebruiken (en die midi's saven kon ik al toen ik nog aan het klooien was met IE2).

Een JPG is zo oud als methusalem, dat kun je dus ZOWIEZO als achtergrond gebruiken, gebruik anders "google image search" als je een leuke background wil vinden.

JAVA games is wederom een makkie: google.

Iedereen die hier kan komen en een vraag kan stellen kan ook files naar z'n GSM zetten en instellen als beltoon/background.

Wizzard lijkt me zon figuur dat zelf zo'n oplichtersbedrijf heeft, en wat geld wil verdienen.

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt allen. dan maak ik lekker zelf wallpapers en ringtones...en games zijn er toch nog niet echt te vinden voor een s700I...

• wizzard
MarcoC schreef op 27 oktober 2004 @ 13:49:
[...]
Je zegt dat het vaak zo moet, wat onzin is. Zeker als je een bekende populaire telefoon hebt is dat totaal onnodig. Voor de T610 bijvoorbeeld: http://myt610.lasyk.net. Gigantische hoeveelheid aan backgrounds, ringtones en thema's. En er zijn wel meer bekende telefoons met zo'n site...
[...]
Je moet ook niet naar ringtones zoeken maar naar midi's.
ik heb iets met onzin geloof ik
luister als je als gelukkige bezitter van een mobiele telefoon gaat zoeken op internet naar ringtones is het eerste woord waar je op gaat zoeken "ringtones"dat je ze kunt downloaden als midi en dat die dan gratis zijn dat weet niet iedereen want als iedereen dat wist dan was die handel al kapot.

ik vind het best dat iedereen alles onzin noent als hij het zelf wel gratis kan maar leg ook even goed en makkelijk uit hoe jij hebt er een link bij gezet dus tadaaa klaar perfect antwoord op een makkelijke vraag (ik kende die site ook nog niet dus thanks)
niet alles is onzin alles is gewoon wat ik weet mocht dat niet genoeg zijn dan weet de rest meer (is niks onzins aan)

• wizzard
Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 13:52:
Google maar eens naar Game Midi's. Je komt dan al snel een website tegen met om en nabij de 17000 midi's uit verscheidene games. Verder heb je websites zoals kaartenhuis waar je een muziekkie (midi) aan een kaart kan koppelen. Dat kun je óók als beltoon gebruiken (en die midi's saven kon ik al toen ik nog aan het klooien was met IE2).

Een JPG is zo oud als methusalem, dat kun je dus ZOWIEZO als achtergrond gebruiken, gebruik anders "google image search" als je een leuke background wil vinden.

JAVA games is wederom een makkie: google.

Iedereen die hier kan komen en een vraag kan stellen kan ook files naar z'n GSM zetten en instellen als beltoon/background.

Wizzard lijkt me zon figuur dat zelf zo'n oplichtersbedrijf heeft, en wat geld wil verdienen.
onzin en een direct oordeel makkelijk he zo is het niet maar daar weet jij alles van denk ik

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 29-11 21:56
wizzard schreef op 27 oktober 2004 @ 13:48:
Kom op zeg, wie betaald er tegenwoordig voor ringtones e.d.
Das echt grote flessen-trekkerij. (hoge prijzen)

Via diverse grote download mogelijkheden (newsgroepen oa.) vind je een overvloed aan ringtones (midi/mp3), wallpapers, wat ook maar.

Tegenwoordig heb je via BT of Infrarood zo die tones/wallpapers/screensavers op je mobile.

[ Voor 10% gewijzigd door Hoyden op 27-10-2004 13:59 ]

• MarcoC
wizzard schreef op 27 oktober 2004 @ 13:56:
[...]

onzin en een direct oordeel makkelijk he zo is het niet maar daar weet jij alles van denk ik
Meer dan jij zo te zien, en hij schrijft het ook nog eens in fatsoenlijk Nederlands op. Bang dat je handeltje naar de knoppen gaat? Jammer dat mensen zo makkelijk te beïnvloeden zijn door de gratis ringtone reclames. Het is zo makkelijk gratis te vinden.
Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 13:54:
oke bedankt allen. dan maak ik lekker zelf wallpapers en ringtones...en games zijn er toch nog niet echt te vinden voor een s700I...
Je kan T610 en K700i games op de S700i spelen geloof ik. Je hebt ze dan helaas niet fullscreen, maar dat komt door de grote schermresolutie van de S700i.

[ Voor 159% gewijzigd door MarcoC op 27-10-2004 14:01 ]

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:30

Sabbi

je denkt aan mij.

Overigens ondersteunt de S700 vrij veel standaard java games,
edit:
en wat zijn hier een paar pubers aan het heen en weer flamen... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sabbi op 27-10-2004 14:00 ]

• wizzard
jongens jongens wat een sneu gedrag hier bekijken >het zelf beter weten > oordelen en klaar
ik gaf een antwoord op een vraag en thats it.
makkelijk om mensen oplichter te noemen of niet
maar goed hij heeft zijn antwoord en klaar is kees
(leer eens normaal te reageren )

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 29-11 21:56
wizzard schreef op 27 oktober 2004 @ 14:02:
jongens jongens wat een sneu gedrag hier bekijken >het zelf beter weten > oordelen en klaar
ik gaf een antwoord op een vraag en thats it.
makkelijk om mensen oplichter te noemen of niet
maar goed hij heeft zijn antwoord en klaar is kees
(leer eens normaal te reageren )
Je gaf een mogelijkheid aan ja.
Maar de manier waarop was een beetje vreemd. :)

En leer andere mensen niet hoe ze moeten reageren...
Wij leren jou ook niet normaal abn typen... :)

[ Voor 8% gewijzigd door Hoyden op 27-10-2004 14:08 ]

• wizzard
een beetje vreemd is niet gelijk oplichten
(en ja dat vind ik storend)
(en nee ik heb geen 8 op nederlands mijn excuus maar ik wist niet dat er beleid op abn was hier zo wel excuus )
je kan verschillende soorten antwoorden krijgen maar gelijk een antwoord afkraken en onzin noemen vind ik erg storend.
maar goed laat maar ik zal wel nieuw zijn met deze materie

• ChojinZ
wizzard schreef op 27 oktober 2004 @ 14:07:
een beetje vreemd is niet gelijk oplichten
(en ja dat vind ik storend)
(en nee ik heb geen 8 op nederlands mijn excuus maar ik wist niet dat er beleid op abn was hier zo wel excuus )
je kan verschillende soorten antwoorden krijgen maar gelijk een antwoord afkraken en onzin noemen vind ik erg storend.
maar goed laat maar ik zal wel nieuw zijn met deze materie
Tsja, kijk eens naar je eerste reactie. Die was bestwel onzinnig. Je vertelt dingen die niet waar zijn of niet helemaal kloppen. En ja, daar gaan mensen over vallen. Dat zou je na die 3 1/2 jaar dat je hier wel komt moeten weten.

En nee, je hoeft heus geen perfect abn te schrijven wil je wat mogen posten. maar er wordt wel van je verwacht dat je het enigzins begrijpelijk en duidelijk schrijft. Anders kunnen we er namelijk niets mee.... (damn! Voel me net een modje... |:( )

<edit> het zou makkelijker zijn als je in iedergeval hier en daar een punt in je zin plaatst. Leest wat fijner....

[ Voor 6% gewijzigd door ChojinZ op 27-10-2004 14:23 ]

• wizzard
nee mijn eerste reaktie was normaal gezien het feit dat een meerderheid van de mensen op die manier aan ringtones komt
kijk dat hier allemaal mensen zitten die daar veel verstand van hebben betekend niet dat al het andere fout is zo werkt het niet.
Je moet maar eens gaan opzoeken hoeveel procent van de mensen er voor betaald en hoeveel niet ik denk dat mijn antwoord dan goed was.
en iedereen die kan lezen kan ook lezen zonder leestekens en hoofdletters jij gebruikt die op msn ook niet snap :)

edit :dat kan ik begrijpen en snap ik ook wel excuus maar ben er niet zo mee bezig mijn fout dat ik leestekens oversla.

[ Voor 11% gewijzigd door wizzard op 27-10-2004 14:27 ]

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11 23:20

TMC

wizzard schreef op 27 oktober 2004 @ 14:26:
kijk dat hier allemaal mensen zitten die daar veel verstand van hebben betekend niet dat al het andere fout is zo werkt het niet.
Ach, verstand. Ik noem het eerder een gezonde wil om niet opgelicht te worden door al die dure ringtones / wallpapers die ze je op TV e.d. aansmeren.

• wizzard
toch wel eentje hier bv

• ChojinZ
"wat jij bedoelt is via de computer binnenhalen en dan op je telefoon zetten en dat kan maar dan moet je er alsnog voor betalen "

...dan moet je er alsnog voor betalen...

hiermee wek je de suggestie dat je altijd moet betalen. Dat is dus niet zo. En hier vallen de meeste dus over...

• wizzard
TerryC schreef op 27 oktober 2004 @ 14:35:
[...]
Ach, verstand. Ik noem het eerder een gezonde wil om niet opgelicht te worden door al die dure ringtones / wallpapers die ze je op TV e.d. aansmeren.
heb je volkomen gelijk in maar daar ging het mij ook niet om (ik heb een hekel aan om bestempeld te worden als oplichter vandaar :) )

Verwijderd

Hoe gratis is de ''get if free'' optie, genoemd bij de spellen op onderstaande site?

http://www.myphonegames.c...obile%20phone%20games.htm

Ik neem aan dat je je alsnog blauw betaald? :/
Pagina: 1