[2000 -> 2003]Migreren AD 2000 -> 2003

Pagina: 1
Acties:

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04 14:58

mindcre8r

Tradepedia

Topicstarter
Ok, ik heb het volgende probleem.
ik wil van domeina.nl (2000) naar domainb.local(2003)
Om de users te migreren weet ik dat je ADMT V2 kan gebruiken maar ik blijf een foutmelding krijgen : error 53 domain=domaina

nu heb ik ergens gelezen dan dit komt door DNS, ik heb een secondary zone aangemaakt en er ligt gewoon een 2way trust enkel lukt het niet.

ADMT van domainb.local naar een NT4 domein of een andere 2003 lukt wel, iets is dus niet goed aan het 2000 domein maar wat :?

iemand dit ook meegemaakt of heeft iemand een beter id hoe users te migreren naar 2003?

Bears and Bulls

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wat heb je uberhaupt opgezocht over die error die je krijgt?
[google=error 53]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Error 53 lijkt erg veel op 'The network path was not found' - het lijkt dus inderdaad op een resolving error ;)

De vraag komt dan op ofdat je basic troubleshooting technieken als ping, nslookup en dcdiag bv. al eens geprobeerd hebt? :)

• mindcre8r
  • Laatst online: 29-04 14:58

mindcre8r

Tradepedia

Topicstarter
elevator schreef op 27 oktober 2004 @ 19:16:
Error 53 lijkt erg veel op 'The network path was not found' - het lijkt dus inderdaad op een resolving error ;)

De vraag komt dan op ofdat je basic troubleshooting technieken als ping, nslookup en dcdiag bv. al eens geprobeerd hebt? :)
ghe? tuurlijk!

maarrr ik heb het gevonden! A record aanmaken anders wou mijn 2003 een 2000 domein niet vinden. :D

en meneertje daarboven.. google had ik al gebruikt jah, kwam enkel wat duitse zut tegen.

Bears and Bulls