Toon posts:

[XP] Bluetooth adapter vindt geen devices*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik had een probleem met mijn bluetooth usb adaptor. windows herkende eerst mijn adaptor niet, nu heb ik een driver geinstalleerd. nu herkent windows de adaptor wel en is alles goed geinstalleert. maar als ik bij control panel kijk bij bluetooth devices, staat ie er niet en als ik op add klik vind mijn computer geen bluetooth devices...is dit verder nog erg of heb ik hier geen last van?

ps. ik kan de adaptor niet uitproberen want ik mijn bluetooth telefoon nog niet ontvangen...

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:27
Als je in je control panel bij Bluetooth Devices naar de tab Hardware gaat, staat je adaptor er dan wel tussen?

• Asteroid9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:33

Asteroid9

General Failure

De adapter staat in de hardware lijst, niet in de lijst van Bluetooth connected devices....
Dus idd even onder de device manager kijken.

- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas even je topic titel aan - 'bluetooth adaptor probleem' zegt wel heel weinig over je eigenlijke vraag namelijk :) Daarnaast ontbreekt de Windows versie en die is wel vereist op GoT :)

Verwijderd

Topicstarter
oww sorry, naja mag sowieso wel een slotje op. het klopt, ik had gewoon verkeerd gekeken.