dit is mijn probleem.
kheb pc met win xp..spybot en ad-aware erop.
als ik echter gewoon aan het werken ben. restart me windows zonder dat ik iets wreemds doe.. ik moet er wel bij zegge dat het alleen is als ik netwerk connectie heb.
Ik heb me pc al volledig gescand op virussen en spyware.. en daar kwamen een paar dingen uit. die hebk allemaal verwijderd..
verder vin ik het heel wreemd als ik gewoon zit te werken en het gebeurt weer,
dat als ik dan mijn ip verander een halve dag weg is.
en van buitenaf zou het lijk mij bijna nie kunnen komen.
want ik zit hier achter eerst een router met firewall bijna alles dicht behalve inet natuurlijk -> dan een w2kpro machine die het inet nog eens een keer deelt ( 30 m verder ) -> dan een netwerk van 6 pc's en alleen ik heb er last van
khoop da julllie misschien iets weten want ik weet me geen raad
kheb pc met win xp..spybot en ad-aware erop.
als ik echter gewoon aan het werken ben. restart me windows zonder dat ik iets wreemds doe.. ik moet er wel bij zegge dat het alleen is als ik netwerk connectie heb.
Ik heb me pc al volledig gescand op virussen en spyware.. en daar kwamen een paar dingen uit. die hebk allemaal verwijderd..
verder vin ik het heel wreemd als ik gewoon zit te werken en het gebeurt weer,
dat als ik dan mijn ip verander een halve dag weg is.
en van buitenaf zou het lijk mij bijna nie kunnen komen.
want ik zit hier achter eerst een router met firewall bijna alles dicht behalve inet natuurlijk -> dan een w2kpro machine die het inet nog eens een keer deelt ( 30 m verder ) -> dan een netwerk van 6 pc's en alleen ik heb er last van
khoop da julllie misschien iets weten want ik weet me geen raad