---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
We maken gebruik van een SessionTime en LastVisit.
LastVisit is altijd time() van een hit.
SessionTime is LastVisit als LastVisit + Exp.tijd < time() (dus na 300 secs bv.).
Tijden worden vergeleken met SessionTime.
LastVisit is altijd time() van een hit.
SessionTime is LastVisit als LastVisit + Exp.tijd < time() (dus na 300 secs bv.).
Tijden worden vergeleken met SessionTime.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
aha, en wat is de reden dat er een expiration time wordt bijgeteld? Is deze configurabel? Is het een idee om deze door de user instelbaar te maken; of is dit om bepaalde reden ongewenst?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
De expiration date is zodat de lampjes niet uitgaan na een F5.
Want, ga naar de voorpagina, dan naar een forum - alle lampjes zijn uit!
Als je > 5 minuten niks doet, wordt geconcludeerd dat je een nieuw bezoek begonnen bent. Daarbinnen kan je rustig navigeren, waarbij het opvragen van vervolg pagina's logisch blijven.
Want, ga naar de voorpagina, dan naar een forum - alle lampjes zijn uit!
Als je > 5 minuten niks doet, wordt geconcludeerd dat je een nieuw bezoek begonnen bent. Daarbinnen kan je rustig navigeren, waarbij het opvragen van vervolg pagina's logisch blijven.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Daar heb je inderdaad wel gelijk in ja. Ik had me nog niet gerealiseerd dat iedere twee kliks de counters resetten; en je vanaf je myreact dus niet eens in een topic kunt komen bij de laatsts toegevoegde posts. Het is mij in ieder geval een stuk duidelijker
---
Mag ik dit topic even misbruiken/kapen om aan te geven dat de bug met de XML-output die gemeld was in [rml][ BUG] Sessietijd gereset vanwege XML[/rml] en reeds opgelost zou zijn volgens [rml]chem in "[ BUG] Sessietijd gereset vanwege XML"[/rml] nog steeds bestaat?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()