Beste mensen,
Onlangs heb ik een evaluatie versie van netware 6.5 gedownload en tracht deze te installeren. Nu voelen jullie het probleem al aankomen. De installatie gaat niet goed.
ik krijg telkens tijdens de file copy status (system files) de volgende error:
file "nw65os:\...\..\..\*"
was not found. (ICMD-5.0-12)
wat heb ik al geprobeerd:
- retry copying this file
- heb al verschillende cd's (netware 6.5) gebrand en met allen hetzelfde probleem.
- gezocht via google en novell wat niet echt veel nuttige resultaten geeft.
- installatie via de bootable cd geprobeerd, alswel via een bootfloppy met de waarden files =50 en buffers =30.
DIt probeer ik te installeren op een dell GX270 systeempje (p4-2.8Ghz en 1GB ram)
en ja, ik heb een fat16 dos bootpartitie van 1 GB aangemaakt. (anders kom ik niet eens zo ver met de installatie)
wat doe ik fout?
Onlangs heb ik een evaluatie versie van netware 6.5 gedownload en tracht deze te installeren. Nu voelen jullie het probleem al aankomen. De installatie gaat niet goed.
ik krijg telkens tijdens de file copy status (system files) de volgende error:
file "nw65os:\...\..\..\*"
was not found. (ICMD-5.0-12)
wat heb ik al geprobeerd:
- retry copying this file
- heb al verschillende cd's (netware 6.5) gebrand en met allen hetzelfde probleem.
- gezocht via google en novell wat niet echt veel nuttige resultaten geeft.
- installatie via de bootable cd geprobeerd, alswel via een bootfloppy met de waarden files =50 en buffers =30.
DIt probeer ik te installeren op een dell GX270 systeempje (p4-2.8Ghz en 1GB ram)
en ja, ik heb een fat16 dos bootpartitie van 1 GB aangemaakt. (anders kom ik niet eens zo ver met de installatie)
wat doe ik fout?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 11:36 . Reden: added info ]