Toon posts:

[netware 6.5] installatie fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Onlangs heb ik een evaluatie versie van netware 6.5 gedownload en tracht deze te installeren. Nu voelen jullie het probleem al aankomen. De installatie gaat niet goed.

ik krijg telkens tijdens de file copy status (system files) de volgende error:
file "nw65os:\...\..\..\*"
was not found. (ICMD-5.0-12)

wat heb ik al geprobeerd:
- retry copying this file :)
- heb al verschillende cd's (netware 6.5) gebrand en met allen hetzelfde probleem.
- gezocht via google en novell wat niet echt veel nuttige resultaten geeft.
- installatie via de bootable cd geprobeerd, alswel via een bootfloppy met de waarden files =50 en buffers =30.

DIt probeer ik te installeren op een dell GX270 systeempje (p4-2.8Ghz en 1GB ram)
en ja, ik heb een fat16 dos bootpartitie van 1 GB aangemaakt. (anders kom ik niet eens zo ver met de installatie)

wat doe ik fout?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 11:36 . Reden: added info ]

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-02 13:03

Scraper

ErikJ

Probeer eens om een nieuwe cd te downloaden. Gebruik je een eval versie of gebruik je een versie met bijv. SP1 of SP2 erbij in? Deze laatsen zijn te downloaden via http://support.novell.com/filefinder/18197/index.html Het gaat hier dan om de "overlay" cd's

Verwijderd

Topicstarter
update:

op de site van novell staat ook dit:

"Tijdens het branden van iedere ISO naar een cd-image, kan uw software u vragen keuzen te maken:

1. Brand de cd's in het ISO2-formaat.
2. Sluit na het branden de cd's af.
3. Accepteer de standaardnamen voor ieder van de cd's."

ik heb nero 5.5 maar als ik daarmee een image brandt vraagt ie niet in welk formaat ik dat wil branden,
sterker nog, ik kan helemaal niks 'aanpassen' dan.

Ik ben er inmiddels achter dat de cd's niet goed zijn (gebrand?), omdat ook op andere computers (windows) zowel de xcopy opdracht fouten geeft (cyclische redundantiecheck - CRC) als een gewone copy vanuit verkenner.
Ook de nieuwste nero (trial) biedt geen soelaas..

het is een evaluatie versie

wie kan mij verder helpen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 16:48 ]

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 16:26

Arfman

Drome!

Maarrr .. heb je al de SP2 geslipstreamde/overlay versie van NW6.5 geprobeerd ?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Mischien kan je de iso mounten in deamon tools en dan een disk 2 disk copy doen met nero ?