Totale vermogen net te veel?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Ik heb in de pc van mijn vriendin volgens mij een vermogenstekort. Als ik er een modem bijzet in een willekeurig pci slot dan werkt het toetsenbord niet meer, tenzij ik het toetsenbord even losmaak en weer vastzet. Als ik de cd speler loskoppel is het ook goed.

Ik heb dit er in zitten:

300 Watt voeding.

XP2600+ (barton)
Geforce 2GTS
8 speed cd brander
52 speed lg cd speler
floppy
1 x 512mb ddr 2700
1 x wireless lan kaart
1 x USB laserprinter

Alle overige onboard zoals LAN ed staat uit, en alle wake on USB shit staat ook uit. Is dit totaal teveel voor 300 watt om er een simpel inbelmodem bij te zetten?
Ik heb bij voorbaat een 400 watt sweex besteld...

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:39
Het is wel handig om het merk voeding erbj te vermelden. 300W goedkoop =/ 300W goed merk :P
Ik heb bij voorbaat een 400 watt sweex besteld...
En volgens mij is sweex nou ook niet zo'n goede voeding?

-

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Die Sweex is een ramp ding.
Zeg nou eerlijk, voor 24,95 kun je geen goede voeding verwachten. Wil je een goede 400Watt voeding moet je op minstens 75 euro rekenen.

Ik zou zeggen, bestel dat ding af en koop iets als.
pricewatch: Antec SmartBlue350, 350W (ATX)
dit ding trekt mijn dual 1800+ palomino bak. En gaat goed. Ding is dan wel wat duurder maar dan heb je ook een voeding die het wattage ook daadwerkelijk kan leveren en niet enkel een max output heeft van het genoemde aantal watts.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Terw_Dan schreef op 27 oktober 2004 @ 11:51:
Die Sweex is een ramp ding.
Zeg nou eerlijk, voor 24,95 kun je geen goede voeding verwachten. Wil je een goede 400Watt voeding moet je op minstens 75 euro rekenen.
Dat is overdreven, een Chieftec 420W heb je al voor EUR 55. Maar het moge duidelijk zijn, als je twijfels hebt over je voeding, neem je die niet weg met een Sweex of Q-tec, ongeacht wattage :o

Maareh, kijk ook eens hier:
Welke voeding heb ik nodig? Deel 7

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.