Toon posts:

printen zonder print dialoog venster

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een pagina printen, alleen zonder tussenkomst van het print-dialoog venster (waar je bijvoorbeeld je printer in selecteert).
Dit wil ik, omdat het gaat om een dicht getimmerde web-aplicatie die zonder vragen gewoon de huidige pagina print.

Iemand een suggestie ?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wil je dat met IE of Firefox?

Met IE heb je een ocx en voor firefox schijnt een extension (gemaakt door iemand van GoT) beschikbaar te zijn.

edit:

IE: http://www.meadroid.com/scriptx/index.asp

[ Voor 18% gewijzigd door BtM909 op 27-10-2004 11:09 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Voor Internet Explorer is de bedoeling.
Thsnx voor de suggestie, maar had hem zelf ook zl gezien, en getest. Ik krijg het geen ik wil (printen zonder print-dialog) echter alleen voor elkaar met een locaal opgeslagen pagina. Het wil niet lukken in een door een web-server uitgespuugde pagina.. K heb al een hoop docuimentatie gelezen, maar was dat even zat, dus dan maar op zoek naar een ander.
Heb jij een oplossing voor mijn probleem ?

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:15
Enables the secure application of custom Print Templates to browser-based content in IE 5.5 and above.
Misschien moet de site in de veilige lijst staan o.i.d.?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het zou moeten werken :? Ligt het wellicht aan de beperkte versie die je kan downloaden?
ScriptX provides for the closely-controlled printing of HTML and XML-based documents - either 'stored' at an Internet or intranet address or displayed in the browser - and the basic printing of PDF (Adobe Acrobat) files and Microsoft Office documents.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaat, als je de betereffende pagina als "trusted site" invoert in de instellingen van internet explorer print hij dus wel gewoon zonder tussenkomst van het print-dialoog venstertje ;) Thanx.
Pagina: 1