Toon posts:

IE refreshed 3 sec na opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd probleempje.

IE het ik zo ingesteld, dat hij opstart met About: Blank. De bedoeling daarvan is dat ik direct aan de slag kan gaan zonder te wachten tot de openingspagina gestart is of eerst op stop moet douwen... Herkenbaar denk ik?

Maar het probleem is nu: Hij opent IE (About: Blank), maar na 2 á 3 sec refreshed hij eerst voor ik iets kan doen. Na het openen begin het url in te tikken, dan refreshed hij, moet ik opnieuw de urlbalk selecteren om het url af te maken. Erg vervelend |:(
Het verschijnsel is: onder de pulldown menu's verschijnt dan het Alt streepje.
Maar als ik vanuit mijn startmenu naar een favo ga, opend hij de pagina en gaat het weer wel goed.

Het is ontstaan direct na het formatteren. Dit probleem had ik ook geconstateerd bij de vorige keer dat ik ging formateren, maar verdween het op een gegeven moment gewoon 8)7

Ik kan nu wel wachten tot het weer verdwijnt, maar wil sowieso weten hoe dat kan en daarnaast wacht ik alweer 2 maanden ofzo... en het is nogsteeds niet verholpen...

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Doe eens meer info geven?

OS, IE versie, spyware gescanned? virussen gescanned? Geprobeerd zonder overbodige processen op de achtergrond?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
oke idd sorry...
Ik draai onder XP Prof. geheel spyware free geen virussen.
Het is namelijk direct na het formatteren gebeurd ook toen mijn pc nog helemaal leeg was...

Van alles de laastste versie

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 11:07 ]

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Wederom summier ;)

XP? XP SP1? XP SP2? Alle updates van windowsupdate.com binnen?

[ Voor 35% gewijzigd door roelio op 27-10-2004 11:08 ]

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
SP2 alle updates binnen..
Onder SP1 deed hij het ook al. Omdat het probleem zich eerder heeft voorgedaan, onder een schone en lege pc. Moet het denk ik in XP Prof zitten. Of dat weer in combinatie met mijn pc. Er hangt hier nog een pc in het netwerk. zelfde XP versie, maar die heeft het niet?

Nog meer informatie nodig??

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 11:23 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Scan toch even op spyware; een verse installatie zegt helemaal niets meer tegenwoordig :) Volg even deze guide om zeker te weten dat het niet wordt veroorzaakt door spyware/virussen: [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
echtwaar heb ik allemaal gedaan!

Nogmaals: het was na een nieuwe installatie van XP Prof. Ookal zegt dat niks, tegenwoordig. Dus schoner kon mijn pc niet zijn. Probleem dus vanaf dag 1!
Of ben ik te naïef, zou ook nog kunnen :)
Pagina: 1