Toon posts:

Versie van een servlet API achterhalen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen GOT-ers,

Ik heb (volgens mij) een redelijk pittig probleempje. Ik heb toegang tot een server met als OS SunOS 5.8. Hier draait onder andere JRun op, JDK1.4.1 en nog een berg zooi. Nu weet ik dat er vanaf servlet API 2.2 het SingelThreadModel gebruikt wordt. Ik wil dit dus graag in mijn applicatie gebruiken, althans deze API, maar ik heb geen flauw idee hoe ik kan achterhalen welke servlet API er nu geinstalleerd staat op die machine.

Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan achterhalen?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Ow ja en mod's, alvast sorry dat hij in dit forum staat, misschien had hij beter onder NOS kunnen staan, maar ik denk dat het een combi is van beiden. ;)

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Als je de versie van JRun kunt achterhalen, dan kun je toch ook achterhalen welke versie er ondersteund wordt?

Verwijderd

Topicstarter
Versie van JRun heb ik inderdaad achterhaalt, en ik heb heel JRun al binnenstebuiten gekeerd. Maar ik kan stomweg niet vinden welke servlet API er gebruikt wordt. Helaas heb ik deze machine niet zelf geinstalleerd, dus het is vrij lastig om dit te achterhalen

• Alarmnummer

Alarmnummer

-= Tja =-

Welke versie van JRun is het?

Verwijderd

Topicstarter
JRun 3.1
Version 3.1.15506

En ik neem aan dat ik hier onder andere ook mijn Java informatie vandaan zou kunnen halen, althans dat zou wel gewenst zijn ;)

Maar helaas staat hier vrij weinig in, ik vindt alleen informatie als path naar de Java executable etc, maar helaas geen java versies oid

• Alarmnummer

Alarmnummer

-= Tja =-

ff googelen
klik mij

Verwijderd

Topicstarter
Okido,

Errug handig, hartstikke bedankt Alarmnummer
Pagina: 1