Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[serverconfig] registratiemails komen niet aan*

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hee,
Een vriend van mij heeft al 2x proberen te registreren, en beide keren komt er geen verificatie emailtje. Allebei de pogingen waren na de verhuizing. Misschien een instelling vergeten in te stellen ivm met nieuwe ip-tjes ofzo?

grtz, sOid en Coo

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:48

crisp

Devver

Pixelated

titelfix; ws is er nog iets mis met de mailserver :)

Intentionally left blank

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:02
Update 18:15 Alhoewel de verhuizing tot op heden redelijk probleemloos en soepel is verlopen, blijkt de mailserver de strijd niet te hebben overleefd. De harde schijf van de mailserver zal getransplanteerd worden naar één van de Appro-webservers (die hardwarematig gelijk zijn aan de mailserver). In de loop van de avond hopen we ook ons mailverkeer weer up and running te hebben. Van de overige werkzaamheden verschijnt binnenkort een fotoverslag op de frontpage.

De "Tweakers zonder .net" pagina's die tijdens de verhuizing waren te zien, zijn hier gearchiveerd. Op deze pagina's zijn een aantal foto's van de verhuizing te vinden.

Update 21:21 Na een reset van het BIOS is de hardware van de mailserver weer tot leven gekomen. De mailserver werkt inmiddels weer.
http://www.tweakers.net/plan/262 B)

Verwijderd

Er zijn nu dus 2 ongeactiveerde accounts. Als ik opnieuw verificatie mail wil laten sutren geeft ie daar een melding dat de gebruiker niet bestaat... Ondertussen heb ik alweer een accountje, maar ik kan die andere 2 niet weggooien omdat ik er simpelweg niet in kan.

Thnx iig,
Grtz, Coo

• DDemolition
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-11 17:33

DDemolition

slopen is mijn lust en leven

adonis was als laatste up geloof ik
de mailserver dus :)
Als ik opnieuw verificatie mail wil laten sutren
Wat bedoel je hier mee? Kun je geen pass laten mailen?

[ Voor 52% gewijzigd door DDemolition op 27-10-2004 10:27 ]

Specs: Server, WS boven, WS beneden

Verwijderd

ik probeer in teloggen, krijg de melding "account nog niet geactiveerd" klik op het "Ben je je activation-key kwijt, vraag dan hier een nieuwe aan." vul daar de gegeves in en dan krijg ik de melding dat de gebruiker niet bestaat.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Mailserver zou weer naar behoren moeten werken. Alle daaraan gerelateerde problemen zijn overigens geen bugs.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.