Toon posts:

Hiteker HE-520 dvd-recorder

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Deze is momenteel in de aanbieding bij de Mediamarkt voor €169.
Heeft iemand hier ervaring mee, met name met de gebruiksvriendelijkheid? Is dit een goede koop?

Alvast dank voor iedere reactie.

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-11-2025

Hak

Heb hem gisteren gehaald, maar hij gaat vandaag ook weer terug.

User interface is een drama... Kanalen sorteren is ingewikkeld, zenderbenamingen niet mogelijk. Verder heeft ie geen Showview of iets dergelijks waardoor programmeren ook niet echt snel en simpel gaat.

Beeldkwaliteit van opnames vond ik trouwens wel goed. Maar het bewerken van opnames (scenes/reclame deleten) is niet mogelijk.

Over de afstandbediening zal ik verder maar zwijgen... :D

Verwijderd

Topicstarter
Hak schreef op 27 oktober 2004 @ 11:01:
Heb hem gisteren gehaald, maar hij gaat vandaag ook weer terug.

User interface is een drama... Kanalen sorteren is ingewikkeld, zenderbenamingen niet mogelijk. Verder heeft ie geen Showview of iets dergelijks waardoor programmeren ook niet echt snel en simpel gaat.

Beeldkwaliteit van opnames vond ik trouwens wel goed. Maar het bewerken van opnames (scenes/reclame deleten) is niet mogelijk.

Over de afstandbediening zal ik verder maar zwijgen... :D
Kijk, dat is nou een reactie waar ik wat aan heb!
Ik kan me dus de moeite van de rit besparen.

Tnx, Hak!

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-02 16:21

tweakerbee

dus..?

Het zal wel weer een beetje buiten je budget vallen, maar bij de Makro hebben ze nu een DVDR890 van Philips in de aanbieding. Het apparaat is al wat ouder, maar heeft wel de functies die jij beschrijft.
Interface vind ik begrijpelijk (standaard Philips DVD) en de kwaliteit is ook erg goed tot SP+ modus. Daarna wordt het slechter (vergelijkbaar met VSH = EP). EP+ is onbruikbaar (te veel artifacts).

Kost € 280,-

You can't have everything. Where would you put it?

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-11-2025

Hak

Ik heb m'n oog laten vallen op de Philips DVDR610, deze week 259 euro bij de Block.

Al lees ik niet zoveel enthousiaste verhalen over de DVD recorders van Philips...

Verwijderd

tweakerbee schreef op 27 oktober 2004 @ 23:19:
Het zal wel weer een beetje buiten je budget vallen, maar bij de Makro hebben ze nu een DVDR890 van Philips in de aanbieding. Het apparaat is al wat ouder, maar heeft wel de functies die jij beschrijft.
Interface vind ik begrijpelijk (standaard Philips DVD) en de kwaliteit is ook erg goed tot SP+ modus. Daarna wordt het slechter (vergelijkbaar met VSH = EP). EP+ is onbruikbaar (te veel artifacts).

Kost € 280,-
Ik vind 280 euro erg veel voor zo'n enorm oud apparaat die bekend staat om de software fouten... er zijn veel betere alternatieven voor dat geld imo
Pagina: 1