Toon posts:

[Outlook 2003] Mail terughalen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren is mijn laptop onderuit gegaan, nu heb ik alle data van de schijf terug kunnen krijgen alleen mijn mails kan ik nergens meer vinden.
Volgens mij slaat outlook deze normaal op onder: C:\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\archive.pst
Maar helaas die map is leeg. Ook als ik zoek naar .pst vind ik niks.

Ook heb ik gezocht naar bestanden die de afgelopen 2 dagen gewijzigd zijn, dan krijg ik een hele lijst maar niks ertussen wat lijkt op outlook bestanden...
Waar slaat outlook 2003 zijn bestanden normaal op ?? is dit een andere locatie als bovenstaand ?

• twak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:00
C:\Documents and Settings\%USERNAME%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\outlook.ost misschien?

Twakkie

Verwijderd

Topicstarter
twak schreef op 27 oktober 2004 @ 09:23:
C:\Documents and Settings\%USERNAME%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\outlook.ost misschien?
Nee, ook dat betand bestaat niet, in de map staat alleen extend.dat van 1 kb groot.

Ik heb de schijf helemaal door gezocht maar er bestaat geen bestand met de naam: outlook.ost.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 09:40 ]

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Dan lijkt het er toch op dat je alles kwijt bent. Wellicht kan je nog even kijken op Slipstick, deze site herbergt namelijk erg veel informatie over Outlook en wellicht kan je daar nog wat terugvinden....

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Lees deze pagina eens door: http://www.slipstick.com/config/backup.htm

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 09:19:
Gisteren is mijn laptop onderuit gegaan, nu heb ik alle data van de schijf terug kunnen krijgen alleen mijn mails kan ik nergens meer vinden.
Volgens mij slaat outlook deze normaal op onder: C:\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\archive.pst
Maar helaas die map is leeg. Ook als ik zoek naar .pst vind ik niks.

Ook heb ik gezocht naar bestanden die de afgelopen 2 dagen gewijzigd zijn, dan krijg ik een hele lijst maar niks ertussen wat lijkt op outlook bestanden...
Waar slaat outlook 2003 zijn bestanden normaal op ?? is dit een andere locatie als bovenstaand ?
Had je niet je *.pst bestanden op een Server of iets dergelijks opgeslagen. Anders ben je inderdaad je mail kwijt. Je moet namelijk een *.pst bestand hebben om mail te restore.

Verwijderd

Topicstarter
Ik exporteer elke 2 weken mijn mail, dus ik heb nog wel een backup van 1,5 week terug...
Ben bang dat ik het daar maar mee moet doen... iig bedankt voor alle hulp !

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 15:17

Ray

Uhmz, werk je toevallig onder XP , wellicht sp2 ? dan is dit een bekend probleem. Als ik zoek naar *.pst dan vindt hij de file outlook.pst niet. Terwijl als ik naar de map ga hij er wel staat ! Ik heb alle files weergeven etc aanstaan in de explorer functies maar toch vind ik met de search het bestand niet !

hier staat het bestand bij mij:
C:\Documents and Settings\Raymond\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

heb een snelkoppeling naar die map op mijn buroblad staan en probeer bijna elke dag even een backup te maken van het bestand. Ooit al een mijn mail kwijtgeraakt en dat beviel me niets !

Als jij werkelijk een backup hebt van je drive dan moet het ergens terug tevinden zijn. Het kan trouwens ook zijn dat je ook een alternatieve map gekozen hebt, dan wordt het zoeken wat lastiger. Misschien als je die hd dan aan een win98 bak gooit dat hij hem wel zo kan vinden.

weet iemand trouwens hoe ik automatisch voor het afsluiten van xp een commando kan maken dat hij het bestand copieert naar een andere plek ??

Verwijderd

Topicstarter
Op die plek staat niks dat is het vreemde :S

Je kan voor dat bestand tog een soort batch filetje maken met
copy c:\document.. c:\backup
shutdown -s

Als je dan dan op klikt copieert ie het bestand en sluit ie daarna zelf af ( je moet alleen zelf even de toevoeging zoeken zodat copy ook overschrijft ).
Pagina: 1