[GBA] favoriete bezigheid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik ben sinds een tijdje een trotse bezitter van een GBA SP retro edition. Ik heb al een aantal spellen die ik echt heel leuk heb gevonden.

Advance wars, heerlijk taktisch en simpel. Perfect spelletje voor onderweg :)

Lufia, dit is meer omdat ik hem altijd wilde hebben op de snes, toch wel een leuke rpg met veel afwisseling doordat je monsters kan vangen en voor jezelf kan gebruiken.

Megaman Zero 2, zo ongelofelijk moeilijk op sommige punten maar echt de leukste actie/platform die ik ooit heb gespeeld. Leukste wapen blijf ik wel het zwaard vinden, lekker dichtbij raggen ;)

Nu ben ik op zoek naar andere leuke uitdagende spellen en vraag me af wat jullie nou het liefst spelen op de GBA.

Laat dit alleen niet vervallen in een opsom topic, probeer in ieder geval een beetje te zeggen waarom en wat er zo speciaal is aan het spel (de spellen).

[ Voor 16% gewijzigd door UltimateB op 27-10-2004 04:23 ]

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-10 23:33

Ulti23

Quality Time

Sword of mana, leuke gameplay, mooi verhaal, goede sfeer.

Mario & Luigi Superstar Saga, leuk en soms erg grappig, veel afwisseling in opdrachten en de wereld, alleen de turn based gevechten wordt na 10 uur spelen wat eentonig vind ik.

Je hebt nu ook die nieuwe classic games van de NES, zoals Zelda, Zelda 2, pacman, donkey Kong enzo. Leuke nostalgie.

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook wel benieuwd, ik jat altijd de gba van m'n zusje maar die games die ze heeft zijn niet echt boeiend, harrypotter deel had ik in 4 uurtjes uitgespeelt :S
en de hobbit ik 1 dagje... beetje zonde vant geld..
ik vond spyro season of flame wel een leuke, kheb nog steeds niet uit gespeelt

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2004 14:48 ]