Toon posts:

MCE2005 installeert enkel Winxp+SP2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de 2 cd's van MCE 2005 bij me (ik zeg erbij het zijn kopies)
ik installeer de eerste en daarbij blijkt dat enkel winXP Met SP2 wordt geinstalled, geen teken te bespeuren van MCE.
op de tweede cd staan dan enkele mappen, waaronder één met de naam mediacenter, maar geen enkele setup of install file te vinden. Wat nu gedaan? Of wat heb ik tijdens de installatie fout gedaan?

Verwijderd

(Je vraag mag denk ik niet gesteld worden maar dat is niet aan mij)

Je gebruikt een XP key terwijl je een specifieke media center key moet gebruiken, dan vraagt Windows aan het einde van de installatie wel om de mce-cd.

Verwijderd

Topicstarter
De vraag is waar haal ik dan als Belg mijn MCE 2005 versie met key, want die valt eigenlijk nergens te vinden. Uiteraard koop ik er geen volledig systeem bij gezien ik dit zopas zelf heb gebouwd.

• sailor_ej
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 13:07
Er zijn een aantal shops waar je een OEM versie kunt kopen bij aanschaf van een volledig systeem (= floppydisk)

We cannot direct the wind, but we can adjust the sails

Verwijderd

Topicstarter
Kent er iemand adressen in België ?

• Darth Punk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-04 13:06

Darth Punk

professionalized prutz0r

floppydisk? dat kost te veel geld. :X D'r zijn ook pc zaken waar je een paar schroefjes voor je kast erbij moet kopen >:) dat kost dus 0.000001 pleuro exstra ofzo... })

anders een studenten licentie kopen.....winxp pro is dan 15 pleuro, dunno wat het voor MCE2005 zal gaan kosten

i want LART!

Verwijderd

mce is er niet als studentenlicentie, maar alleen als oem
Pagina: 1