"Overspecialize and you breed in weakness..." Major Motoko Kusanagi
Ik wou dat zwart-witte draadje vanuit mijn voeding aansluiten op mijn ASUS A7V8X-X (ja, dezelfde
Dus ik denk dat je het beste dat niet kunt doen, aangezien ik daar een kapot moederbord aan heb overgehouden
Maar ga jij het wel proberen?
Vraag me af hoe euss zo zeker weet dat het wel kan.
[ Voor 12% gewijzigd door HydroDiOxide op 27-10-2004 11:35 ]
Dat kan ik ook wel beantwoorden:HydroDiOxide schreef op 27 oktober 2004 @ 11:34:
Vraag me af hoe euss zo zeker weet dat het wel kan.
Omdat er, op het naampje na, geen verschil is tussen een pwr_fan en cha_fan connector.
{signature}
Een RPM draadje is niet zo spannend (zolang je hem precies op het goede pinnetje doet) en dat je mobo niet weet dat je chassis fan stiekem in je PSU zit maakt ook niet uit. Een verklaring voor het probleem van AMDAthlonXP heb ik niet, maar het komt niet door het verschil tussen de fan connectoren.HydroDiOxide schreef op 27 oktober 2004 @ 11:49:
Is er dan een andere verklaring voor het probleem van AMDAthlonXP? Ik bedoel dat is toch niet echt normaal dat dat gebeurt.
{signature}
Verwijderd
Hier is de connector te zien http://www.maxpoint.com/downloads/ps_installguide.htm. Het gaat om connector nummer 13
[ Voor 13% gewijzigd door HydroDiOxide op 29-10-2004 20:25 ]
Verwijderd
AMDathlonxp, ik weet niet wat er bij jou mis is gegaan, maar bij mij werkt het dus prima.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 15:53 . Reden: even wat duidelijker dat het al is opgelost ;) ]
Ik weet ook niet wat er bij hem verkeerd is gedaan maar ik heb het zo ook gedaan bij een systeem dat ik heb gebouwd. En die werkt nu nog altijd perfect en leest nog netjes de cha_fan waarde uitHydroDiOxide schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:42:
Asus heeft eindelijk gereageerd en vertelde me hetzelfde als euss. Dus ik heb dat ding op de cha_fan geprikt. Tot nu toe niks raars geroken of gehoord en asusprobe lesst de boel mooi uit.
AMDathlonxp, ik weet niet wat er bij jou mis is gegaan, maar bij mij werkt het dus prima.
Het maakte bij mij dus geen verschil met een 350Watt (365PE dinges ?) Enermax.