Toon posts:

timeouts van draadloze verbinding

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben me er van bewust dat hier veel vragen en topics over zijn op dit forum maar naar hard zoeken kon ik mijn probleem niet vinden.

Ik heb een draadloze internet verbinding in een studentenhuis. Zelf heb ik een Linksys Wireless-G (wmp54g-eu v 2) en mijn wireless accespoint is een SVEC IWE1000A en die staat aangesloten op mijn router (zyxel prestige 650-31) mijn provider is Tiscali.

Nu heb ik een probleem, na een minuut hangt hij even, dat is geen ramp met surfen maar ik speel games op internet (op vrij hoog niveau) waar een kleine timeout grote gevolgen heeft.. (http://www.d0rs.com/timeouts.jpg)

Ik heb de nieuwste drivers voor mijn wireless kaart gebruikt en de nieuwste firmware voor mijn accespoint.

Ik zit werkelijk met het handen in het haar, overweeg om een nieuwe acces point te kopen waar al een router in zit en/of gewoon een kabel te trekken naar de router, maar ben arme student dus dat wordt een rip uit mijn lijf ;(

Alvast bedankt,

ps: ik zit ook wel eens op de verbinding van de buren }) en daar heb ik het zelfde probleem alleen zelfs nog erger accespoint van de buren is een linksys befw11s4

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2004 23:02 ]

Verwijderd

Ik had een soortgelijk probleem met mijn wireless pcmcia kaart erg storend met het afspelen van mp3's via mijn acces point bij mij was het een programma, wat mee geinstalleerd was met de pcmcia kaart dus probeer eens alle onbekende apps te killen en kijk dan nog eens weer?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou niet weten wat ik uit kan zetten ik geloof niet dat ik iets vreemds heb aanstaan

btw: ik heb winxp home met servicepack2

Verwijderd

Topicstarter
fijn dat men zo behulpzaam is hier..
kus, br33z4h 0ut :(

Verwijderd

pardon ??
Het is hier geen persoonlijke helpdesk op afroep hoor...

Verwijderd

Zie mistered.

Je zoekt het maar uit :w
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.