1)Hallo
2)Ja ik heb gezocht hier op de site en google maar ik ben men probleem niet tegengekomen.
ok nu dat uit de weg is,
Hallo, ik heb een klein probleempje met een website die een vriend voor me in elkaar heeft geflanst maar die niet/buggy werkt in mozilla.
Het probleem is als je met IE ziet, niets, werkt perfect maar als je met mozilla firefox ziet (aan welke ik nu toch heel gehecht be geworden om terug te gaan naar IE) dan is het textvak helemaal blauw (je kan nog de letters nog zien hoor) en kleiner. Precies een LCD met blauwe backlight.
Nu ben ik via via teweten gekomen dat dit te maken heeft met I frames te gebruiken maar van een andere bron hoor je dan weer dat ja iframes kunt "laten werken" ofzo in mozilla maar na zoeken ben ik er nog niet uit.
De site is:
http://www.entity-project.be/entity
Nu probeer ik als complete (nee, bijna complete n00b, ik kan HTMl en hallo wereld tutorial al
) deze error/ bug op te lossen.
Maar ik geraak er echt niet uit en dus vroeg ik me af of jullie dit probleem kunne oplossen.
Boven zie je de url en de code is : (uit index.php)
bedankt voor de hulp alvast (btw ik heb de code niet geschreven, een vriend heeft dit gedaan dus probeer aub als er vragen zijn niet te proffesioneel te zijn
)
2)Ja ik heb gezocht hier op de site en google maar ik ben men probleem niet tegengekomen.
ok nu dat uit de weg is,
Hallo, ik heb een klein probleempje met een website die een vriend voor me in elkaar heeft geflanst maar die niet/buggy werkt in mozilla.
Het probleem is als je met IE ziet, niets, werkt perfect maar als je met mozilla firefox ziet (aan welke ik nu toch heel gehecht be geworden om terug te gaan naar IE) dan is het textvak helemaal blauw (je kan nog de letters nog zien hoor) en kleiner. Precies een LCD met blauwe backlight.
Nu ben ik via via teweten gekomen dat dit te maken heeft met I frames te gebruiken maar van een andere bron hoor je dan weer dat ja iframes kunt "laten werken" ofzo in mozilla maar na zoeken ben ik er nog niet uit.
De site is:
http://www.entity-project.be/entity
Nu probeer ik als complete (nee, bijna complete n00b, ik kan HTMl en hallo wereld tutorial al
Maar ik geraak er echt niet uit en dus vroeg ik me af of jullie dit probleem kunne oplossen.
Boven zie je de url en de code is : (uit index.php)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <td width="600" height="100%" background="TextArea.jpg">
<table align="left" valign="middle">
<tr>
<td width="550" height="401" align="left">
<p align="left"><font color="#5B787E"><iframe name="content" src="home.php" width="100%" height="100%" _
marginwidth="0" marginheight="0" align="center" border="0" frameborder="0"
allowtransparency="true"><font color="#7C7B96" face="Courier New"
size="3">Your browser does not support inline frames or is currently configured
not to display inline frames.</font></iframe></font></p>
</td>
</tr>
</table> |
bedankt voor de hulp alvast (btw ik heb de code niet geschreven, een vriend heeft dit gedaan dus probeer aub als er vragen zijn niet te proffesioneel te zijn
[ Voor 13% gewijzigd door Entity_Razer op 26-10-2004 22:59 ]
The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy