Ja, het zoveelste topic over SP2
Ik heb alle huidige SP2-topics doorzocht, maar kon echt geen antwoord vinden op onderstaande probleempjes, dus vandaar.
Ik heb dus toch maar eens SP2 geinstalleerd over mijn huidige windows xp professional installatie, het moet een keer
. Sindsdien start elke keer bij het opstarten mijn documenten op, hoewel het niet bij Start->Programma's->Opstarten stond, en ook niet te vinden was bij t opstarten-tabje van msconfig. En wil ik "Gebruikersaccounts" opstarten vanuit t configuratiescherm, dan krijg je het bekende venstertje dat er een fout opgetreden is: "In Microsoft (R) HTML Application host is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak."
Gezocht, gezocht, kon geen oplossing vinden, dus ik dacht "Nouja, dan maar SP2 deinstalleren". Maar het probleem bleef bestaan...
Ik draai dus Windows XP Professional, Nederlandse editie, en dus ook de nederlandse Service Pack 2.
Iemand met soortgelijke problemen of weet iemand een oplossing?
Ik heb dus toch maar eens SP2 geinstalleerd over mijn huidige windows xp professional installatie, het moet een keer
Gezocht, gezocht, kon geen oplossing vinden, dus ik dacht "Nouja, dan maar SP2 deinstalleren". Maar het probleem bleef bestaan...
Ik draai dus Windows XP Professional, Nederlandse editie, en dus ook de nederlandse Service Pack 2.
Iemand met soortgelijke problemen of weet iemand een oplossing?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2004 22:51 ]