Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb hier een nokia 6310 nou hierop staan 370 nummers in het telefoon geheugen. Ik heb een nieuwe telefoon gekocht en wil de nummers omzetten maar de nummers passen dus niet op de sim om ze om te zetten.

Het is niet mogelijk bij de telefoon om eerst de eerste helft te doen en dan de 2de.

Nog een reden dat het niet kan met simkaart is dat er in de telefoon meerdere nummers onder 1 naam zitten. Als je een sim kaart gebruikt om over te zetten maakt hij ze allemaal los :(.

Het verzenden via infrarood kan alleen nummer per nummer (nogal moeilijk met 370 nummers ;) )

Is dit oplosbaar met een data kabel of iets anders of kan het gewoon niet?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 16:48
Pc Suite installeren, nieuw adresboek aanmaken in outlook en de hele zooi laten syncen.
Pc Suite deinstalleren (als je de 6310 niet meer gebruikt) en de tool installeren van je nieuwe telefoon. Dan de nieuw aangemaakte adresboek laten syncen met je nieuwe telefoon.

Zo heb ik het tenminste gedaan toen ik van mijn 6210 overstapte naar mijn S55 en van mijn S55 naar mijn 6600. Beetje omslachtig, maar werkt wel.

(erhm. Datakabel kan, via bluetooth ook, of via ir; maar je hebt wel een interface nodig om te koppelen aan je pc)

[ Voor 13% gewijzigd door Krypt op 26-10-2004 22:35 ]

Pvouput live

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:09

Reptile209

- gers -

offtopic:
Laat, slecht gelezen... lâ maar :)

^^^ Met Krypt eensch.

[ Voor 111% gewijzigd door Reptile209 op 26-10-2004 22:37 ]

Zo scherp als een voetbal!

• Micha
  • Niet online
Krypt schreef op 26 oktober 2004 @ 22:34:
Pc Suite installeren, nieuw adresboek aanmaken in outlook en de hele zooi laten syncen.
Pc Suite deinstalleren (als je de 6310 niet meer gebruikt) en de tool installeren van je nieuwe telefoon. Dan de nieuw aangemaakte adresboek laten syncen met je nieuwe telefoon.

Zo heb ik het tenminste gedaan toen ik van mijn 6210 overstapte naar mijn S55 en van mijn S55 naar mijn 6600. Beetje omslachtig, maar werkt wel.

(erhm. Datakabel kan, via bluetooth ook, of via ir; maar je hebt wel een interface nodig om te koppelen aan je pc)
Pc Suite waar te downloaden??? nokia site?

Edit

laat maar gevonden bedankt voor tip ga maar eens proberen eerst iemand zoeken met ir ontvanger :)

[ Voor 9% gewijzigd door Micha op 26-10-2004 23:02 ]

• Dxue
  • Laatst online: 28-11 02:58

Dxue

PSN:EvilDrunk

op zich een hele leuke oplossing ware het dat niet elke telefoon dezelfde interface gebruikt :S. mijn nokia 8310 had meerdere mobiele nummers onder 1 naam staan en de samsung e700 kan dat niet. verder stond niet elk nummer waar hij hoorde te staan (fax bij overige enz.). hangt dus erg af van welk merk naar welk merk.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 16:48
Dat ligt meer aan het instellen van je sync proggy dan aan de verschillende interfaces van je telefoon.

Standaard kon mijn 6210 gegevens ook niet correct gesynct worden met mijn S55; adres gegevens ed kwamen niet overeen. Maar met wat gepuzzle met het sync proggy van mijn S55 kon ik precies zeggen welke gegevens in welke tabel terecht moesten komen.

Pvouput live

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-11 21:34
Ga naar het servicepunt/ winkel van je Provider ;)

Die kunnen vaak (gratis) alles overzetten van je telefoon naar een andere :)

[ Voor 11% gewijzigd door jeroenzelle op 28-10-2004 23:14 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[GT] --> [IT]
& topic titel fix

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1