[outlook] backup kan geen pst bestanden vinden

Pagina: 1
Acties:

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-02 18:28
Nadat ik met sysprep m'n pc een beetje verknoeit had, heb ik de hele c schijf gebackuped (want ik vergeet altijd wat) en XP opniew geinstalleert.
Nou kwam ik er halverwege de setup achter dat ik m'n e-mails was vergeten. Deze wil ik nu dus uit die backup halen, maar nergens zijn pst bestanden te vinden :? sysprep zal m'n mails toch niet verwijderd hebben? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

EDIT: Ik heb het bestand outlook.pst gevonden, maar nu zegt outlook dat het bestand geen persoonlijke mappen bevat :?

[ Voor 16% gewijzigd door PeterEs op 26-10-2004 22:04 ]

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 20:09
Welke versie van office gebruiktje je eerst? Of outlook express?
Bij sommige versies heten ze volgens mij anders als .PST, hoe ze wel heten weet ik niet maar na ff zoeken kun je daar wel achter komen

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Velke versie van Outlook gebruik je eigenlijk? Waar heb je die outlook.pst gevonden?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-02 18:28
C:\documents and settings\Peter van Es\Local settings\Application Data\Microsoft\outlook
daar heb ik de outlook.pst gevonden.

Ik gebruik outlook 2003 (dus geen express)