Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

Topicstarter
(overleden)
Ik heb nu al een tijdje een siemens mc60, en wou daar graag een othello-game of zo op zetten. Nu heb ik al op tientallen sites geprobeerd, maar steeds blijft mijn gsm gewoon hangen, of het lijkt toch zo.

Op het moment dat zijn download hoort te beginnen, verschijnt het balkje met '0% downloaded', en dat blijft zo verschillende (tot tientallen) minuten staan

Plots verdwijnt dat, en is er niks gedownload

Als ik dan in m'n datafiles ga kijken staat dat game er wel, maar met een icoon naast dat aangeeft dat het nog gedownload moet worden, maar dat lukt dus weer niet. Daarna verschijnt zelfs dat 'downloading' scherm niet meer.

Is er al iemand in geslaagd een java-game te downloaden met zijn siemens mc60?

(surfen en dergelijke gaat overigens wèl goed, net zoals ik ook al ringtones gedownload heb)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:39

Korakal

Up up up!

Welke provider is dit? De provider moet OTA-java ondersteunen (misschien zit daar het probleem).

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

Topicstarter
(overleden)
Mobistar met een prepaid kaart, ik ga ze morgen eens bellen om na te vragen :)

EDIT:
En voor de search ende den volledigheid:

Mobistar biedt geen java games voor dit toestel aan omdat de meeste Siemens toestellen over een ander type browser beschikken dan alle andere gsm-merken. Alleen de toestellen die onlangs gelanceerd werden beschikken over deze functie.

[ Voor 66% gewijzigd door Yoeri op 05-11-2004 22:03 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten