Bestanden externe HD zijn niet meer bruikbaar.

Pagina: 1
Acties:

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-03 12:37
Gisteren sluit ik mijn Externe HD nog eens aan(met mijn ganse mp3 collectie) en de PC deed erg raar, ik kon niet meer op mijn Ext. HD komen, alles duurde ook heel lang.
IK reboot en Windows start scandisk, hij vindt foute bestanden en zo te zien hersteld hij die ook.
Wanneer hij klaar is en opgestart is bekijk ik de inhoud van mijn HD, alles blijkt er nog te zijn.
Dan wil ik een MP3 open doen blijkt dit niet meer te werken en geeft hij deze melding : HET BESTAND DAT U PROBEERT AF TE SPELEN HEEFT EEN ANDERE EXTENSIE DIE NIET OVEREENKOMT MET DE BESTANDSINDELING.
Deze melding krijg ik ook bij mpeg of AVI bestanden

Zelfs een simpel TXT bestand heeft nu een geheel andere inhoud, allemaal yyyyy waar er vroeger instructies stonden hoe de HD te gebruiken.

Ik heb in DOS schkdsk gedaan, en het programma "getdataback for NTFS" deze laatste duurde erg lang, en nog steeds geen resultaat(20 uur duurde operatie).

Ben ik mijn bestanden kwijt of kan ik nog iets proberen ?
En hoe kan zoiets gebeuren ? ik heb mijn HD altijd met zorg behandelt.

[ Voor 4% gewijzigd door C00P op 26-10-2004 20:54 ]

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• gertjan1985
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08-2023
Hmm probeer es die had via ide aan te sluiten.. Misschien dat het dan weer gaat werken

• C00P
Heb ik zonet geprobeerd, helaas zonder resultaat :'(

Is er geen andere recovery programma ? zou erg zijn als ik helemaal opnieuw zou moeten beginnen met mijn mp3 collectie |:( |:( |:(

• gertjan1985
Ja dat is altijd kloten, wanneer je hd naar de kloten gaat. Je zou eens moeten googleën. En zoeken naar recovery tooltjes. In de search van got staat ook wel genoeg denk ik.

• C00P
Yes opgelost ! Stellar Phoenix werkt perfect ! ME so Happy ! ;)

JE moet wel geld neerleggen voor het programma, maar hier heeft hij alles in orde gebracht.
Wat heel raar is echter is dat ik slechts een paar bestanden gefixt heb en dan ineens mijn ganse HD terug bruikbaar is.
Denk dat het door de indez of zo iets is.
Enfin, me very happy, en nu backup maken van mijn jarenlange mp3 collectie :*)

• gertjan1985
C00P schreef op 27 oktober 2004 @ 16:15:
Yes opgelost ! Stellar Phoenix werkt perfect ! ME so Happy ! ;)

JE moet wel geld neerleggen voor het programma, maar hier heeft hij alles in orde gebracht.
Wat heel raar is echter is dat ik slechts een paar bestanden gefixt heb en dan ineens mijn ganse HD terug bruikbaar is.
Denk dat het door de indez of zo iets is.
Enfin, me very happy, en nu backup maken van mijn jarenlange mp3 collectie :*)
verstandig ;)
Pagina: 1