EDIT: titel moet zijn: [Cinema 4d] openGL renderer laat pc rebooten
sorry
heya mensen
ik heb hier een vaag probleem:
Gister ben ik begonnen in cinema4d, mat wat te knutselen... Me pc liep al enige tijd brak, en daarom besloot ik effe een format te doen..
Net wilde ik verder gaan in cinema4d, dus ik zet netjes mijn viewport renderer op openGL, BAM! pc reboot...
Bios instellinge staan weer als ouds...
ik dat allemaal gefixt, kom terug in windows, nog maar eens proberen... BAM, weer hetzelfde...
Een ezel valt nie 2x over dezelfde steen, dus wel, na een 3de keer had ik pas door dat ik mijn chipset drivers was vergeten te installen,
. Dat cdtje dus wat bij mijn mobo zat (specs onderin, sig)
ik dus vlug mijn mobodrivers enzo geinstalled, gereboot.. Ik start c4d op, viewport renderer openGL, BAM, weer
hoe kan ik em toch op openGL krijgen? voor me clean install deed ie het wel gewoon goed...
wat ik geprobeerd heb:
1) search op opengl + reboot
2) drivers
ik ga zo ff c4d opnieuw installen, maar denk niet dat het helpt...
noot by me: far cry had ik net ook zitten spelen in d3d(Standaard optie iig) en die deed het echt vlekkeloos...
iemand een oplossing?
ps: ik heb geen zin om WEER een cleaninstall te doen....
sorry
heya mensen
ik heb hier een vaag probleem:
Gister ben ik begonnen in cinema4d, mat wat te knutselen... Me pc liep al enige tijd brak, en daarom besloot ik effe een format te doen..
Net wilde ik verder gaan in cinema4d, dus ik zet netjes mijn viewport renderer op openGL, BAM! pc reboot...
Bios instellinge staan weer als ouds...
ik dat allemaal gefixt, kom terug in windows, nog maar eens proberen... BAM, weer hetzelfde...
Een ezel valt nie 2x over dezelfde steen, dus wel, na een 3de keer had ik pas door dat ik mijn chipset drivers was vergeten te installen,
ik dus vlug mijn mobodrivers enzo geinstalled, gereboot.. Ik start c4d op, viewport renderer openGL, BAM, weer
hoe kan ik em toch op openGL krijgen? voor me clean install deed ie het wel gewoon goed...
wat ik geprobeerd heb:
1) search op opengl + reboot
2) drivers
ik ga zo ff c4d opnieuw installen, maar denk niet dat het helpt...
noot by me: far cry had ik net ook zitten spelen in d3d(Standaard optie iig) en die deed het echt vlekkeloos...
iemand een oplossing?
ps: ik heb geen zin om WEER een cleaninstall te doen....
[ Voor 7% gewijzigd door enira op 26-10-2004 20:30 ]
Twitch: Phyloni1