[XP] Windows vraagt om activatie maar is geactiveerd?

Pagina: 1
Acties:
  • 480 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:53
Mijn broertje's pc draait Windows XP Home. Deze is tijdens de installatie geactiveerd (al geruime tijd geleden). Nu vandaag kon hij opeens niet meer inloggen omdat de pc aangaf dat hij Windows moest activeren voordat hij kon inloggen.

Nou mooi, ik denk ik druk op activeren en we zijn klaar, zegt Windows "Dit exemplaar is al geactiveerd" en meldt vervolgens weer af. Dan komt weer die message van je moet activeren.. blabla... endless loop :r

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Leuk virus idee ;)

Maaruh je kunt ook bellen met Microsoft als het online registeren niet lukt.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Of de boel opnieuw installeren, want het lijkt erop dat er iets binnen de WPA feature behoorlijk corrupt is geraakt.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Verwijderd

ehhh,, in je registery je activering weer op 0 zetten.. en dan opnieuw activeren..

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Deze fout kreeg ik vroeger op Mijn illegale Xp versie, als ik weer iets hardwarematigs veranderd had en Xp met een crack had geactiveerd

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik had laatst ook iets dergelijks, alleen kon ik na het rebooten telkens wel activeren (heb MS wel 5x aan de lijn gehad :'() Anyway, er stond dus een programma op die de WPA stettings voor het rebooten telkens weer reset. Standaard onderdeel van een XP activatie crack ;) Kostte alleen ff tijd om te vinden. Na het verwijderen nog 1 keer geactiveerd en toen werkte het wel.

Anyway, deze PC is dus crack VRIJ ?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Oplossing is heel simpel (indien legale versie): activeren via internet, gaat fout, activeren via telefoon, pop up met heeeel veel cijfercombies, is ook niet te vereviceren, 0 drukken om medewerker te spreken, krijg je via hem van het systeem nieuwe cijfercombi; invullen, voltooien en windows is geactiveerd.

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:53
Om even het een en ander op te duidelijken. Deze pc is crackvrij, gewoon met de orginele licensie geinstalleerd en geactiveerd.

Ik kan alleen in safemode/command prompt inloggen, de rest werkt niet (dus ook geen normale safemode). Ik kan er ook niet voor kiezen om windows te 'reactiveren' omdat hij zelf zegt dat hij al is geactiveerd :S

Is die registry patch toe te passen via cmd?
Pagina: 1