Because Great minds Think alike
Vermoedelijk heeft de user niet voldoende rechten om de %Systemroot%\WebIca.ini te schrijven/creeeren/wijzigen 
Ik heb overigens je topic titel wat aangepast, enkel 'Citrix ICA Client' is wel heel erg mager he
Ik heb overigens je topic titel wat aangepast, enkel 'Citrix ICA Client' is wel heel erg mager he
[ Voor 32% gewijzigd door elevator op 26-10-2004 19:58 ]
Verwijderd
Wat elevator zegt. Als je die webica.ini van een werkend station in die foute gooit, zal het wel werken.
Kan het eens proberen.
Hoewel ik mijn twijfels heb vermits ik al naar de rechten op die bestanden heb gaan kijken en die op de verschillende werkplekken hetzelfde staan.
Hoewel ik mijn twijfels heb vermits ik al naar de rechten op die bestanden heb gaan kijken en die op de verschillende werkplekken hetzelfde staan.
Wat je ook eens kan proberen is ICA reinstallen, maar dan wel tussendoor de Citrix map echt weggooien (want die blijft nl gewoon bestaan). Verder ook even de temp. internet files deleten en nog dan maar es proberen
Wees consequent, maar niet altijd
Thanks voor de raad mensen
ik heb de rechten voor webica.ini aangepast en het probleem is opgelost.
Perso vind ik het raar je zou mensen dan bijna power user moeten maken op citirx op te starten.
Sluiten deze handel
ik heb de rechten voor webica.ini aangepast en het probleem is opgelost.
Perso vind ik het raar je zou mensen dan bijna power user moeten maken op citirx op te starten.
Sluiten deze handel
Pagina: 1