10" inch onderdelen voor een smalle patchkast?

Pagina: 1
Acties:
  • 278 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-05 18:13

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
Ik ben gevraagd om een pathkast uit te breiden, maar op een of andere manier is er tijdens de bouw een kast(je) geplaatst die de helft van een standaard 19" beslaat. Ik kan hier echter bij de grote leveranciers geen onderdelen voor vinden.

Heeft iemand een adres of linkje naar een locatie waar ik deze onderdelen zou kunnen vinden?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ja eeh wat voor onderdelen dan? Patchpanels, switches etc. of blindplaten, kabelgeleiders.. Dit is nogal veel te algemeen zeg maar.

Tijd voor een nieuwe sig..

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-05 18:13

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
Het zou gaan om in ieder geval een switch (of meerdere, er komen 30 aansluitingen). Meestal als je een leverancier vindt die een onderdeel kan leveren zit er meer in het programma, vandaar de algemene vraag.

Verwijderd

Ik denk niet dat je die gaat vinden. Voor zover ik weet wordt 10" voornamelijk gebruikt voor audio en niet zozeer voor telecomapparatuur.

Ik vind met Google wel wat SOHO spullen en bijvoorbeeld deze 10" switch: http://www.provantage.com...l-sm801pscus-shopping.htm

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Volgens mij heb ik wel eens een Cisco switchje gezien van 10" op de "TINE" maar ik weet het niet zeker meer

Deze vind ik wel:

http://www.pc-addons.co.uk/mt1608sb.htm

Verwijderd

Ik zal als ik jouw was er toch een 19" rack laten plaatsen. Je gaat je op deze manier beperken tot een hele kleine groep hardware die waarschijnlijk door zijn apparte maat nog wel eens duurder kan zijn. Als je het spul ooit nog eens wilt verkopen zal het ook veek minder opbrengen. Dus als je de mogelijkheid hebt...

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

ehh...een 10 inch switch met 30 aansluitingen. Past die erin?

in ieder geval...ga naar een dichtbijzijde electroboer, leg uit wat je wil of vraag een catalog.

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-05 13:40
misschien verticaal monteren i.p.v. horizontaal? dan past er denk ik wel 19" spul in (of denk ik nu veel te simpel?)

LinkedIn
BlackIntel

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-05 12:25

PowerSp00n

There is no spoon

EvilWhiteDragon schreef op 28 oktober 2004 @ 00:54:
misschien verticaal monteren i.p.v. horizontaal? dan past er denk ik wel 19" spul in (of denk ik nu veel te simpel?)
Of de kast in de goede positie zetten? :+.

En zoals Mr_Man al zegt, ga voor een andere kast. Je gaat je waarschijnlijk niet alleen tot duurder spul beperken, maar misschien ook wel spul van mindere kwaliteit (minder dan dat je eigenlijk zou willen?).
Pagina: 1