Toon posts:

[newbie] Probleempje met afspelen DVD van harde schijf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de inhoud van m'n DVD op de harde schijf staan.
Nou dacht ik dat ik met WinDVD de boel zou kunnen afspelen.

Ik snap alleen niet met welk bestandje ik zou moeten beginnen..?
Ik heb een hoop IFO, VOB en BUP bestandjes. (52 in totaal) 8)7
Het is me gelukt om de film (Fahrenheit 911) te starten, maar dan begint ie niet met het hoofdmenu, dus waar je de ondertitels enzo kunt kiezen, maar gelijk met de film en zonder ondertitels.

Het gekke is dat als ik in WinDVD kies voor "Bron -> DVD van map" dat ie dan aankomt met een foutmelding en de bestandjes in de map niet herkent ofzo :?

Wie weet hoe ik (inclusief hoofdmenu) de film kan starten vanaf de harde schijf ?

_/-\o_ eeuwige dankbaarheid _/-\o_

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien beter even een iso maken van de dvd en dan even mounten met deamon tools.

Verwijderd

Als je met een programma als
WinISO een *.iso van de hele "dvd" maakt.

Hierna kun je deze in een virtuele DVD-speler "leggen" en als het goed is kun je de DVD nu kijken zoals ie bedoelt is.

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ja, daarna kun je dan de virtual drive die je gemount hebt als bron kiezen in je dvd-afspeelprogramma. :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt mensen, zal het straks even proberen :)

_/-\o_

• KingRoad
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 18:38
Waarschijnlijk heb je alle vob, ifo en bup bestanden niet in een VIDEO_TS map staan. Maak dus een map genaamd VIDEO_TS aan, plaats alle bestanden daarin en speel met Windvd het video_ts.ifo bestand af. Als alle bstanden in orde zijn, dan wordt de volledige DVD afgespeeld, net als in een stand-alone DVD-speler.
Pagina: 1