Toon posts:

[XP] Error bij afsluiten van programma's*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een probleem met Windows XP prof.

Als ik Internet Explorer op start en ik sluit hem daarna af krijg ik een error.(zie plaatje).Deze error krijg ik ook met andere programma's die ik afsluit media player , mcfee , Unreal.

Ik heb me geheugen vervangen en getest met memtest . Me hardeschijven heb ik getest op fouten en geen enkele error. windows heb ik nu zoon 30 keer opnieuw geinstaleerd.

Ik kreeg deze fout pas toen ik me pc opnieuw instaleerde vorige week donderdag .
Weet iemand meschien wat het probleem is en wat ik het beste kan doen. windows kan ik opnieuw instaleren maar ik wil toch weten hoe ik dit oplos zonder opnieuw te instaleren.

http://home.wanadoo.nl/nintendojody/Shity%20error.JPG

Als iemand me kan helpen ik ben je echt euwig dankbaar want ik word echt gek van deze klote error.

Verwijderd

De twee varianten die het kunnen zijn;

1. Geheugen
2. Er is een virus dat deze melding geeft, alleen weet ik niet hoe dat virus heet en hoe het binnenkomt, heb je alle hotfixes gelijk na de installatie gedraaid en zo nee, windows geinstalleerd zonder internet en dan het spel starten?

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Misschien moet je even memtest draaien. Als die geen fouten geeft, dan is je geheugen in ieder geval in orde. Je hebt hem niet overgeklockt of ander dingen mee gedaan, die deze fout zou kunnen geven?
Wat heb je gedaan om het proberen op te lossen, want anders geven wij dadelijk dubbele tips.
Wat zijn de specs van de rest van je systeem?

Verwijderd

Topicstarter
specs van me systeem zijn:

P4P800 E-Deluxe
Pentium 4 3.0 ghz presscot.
Geforce 5700 128mb van asus
Twinmos duel channel geheugen pc 3200
sata disk van western digital 80 gb
ide disk 160 gb van western digital.

Ik heb mem test gedaan en er zijn geen problemen geen enkele error.
Overclocken nog nooit gedaan teveel risico vind ik. Ik heb nu ook alle kabels van me schijven vervangen en ik heb nog steeds diezelfde error.

Die virus testen ga ik nu doen wie weet. ik scan meteen ook op ad aware en spyware.

Bedankt voor jullie hulp alvast.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Is het erg raar om op te merken dat er in de foutmelding "Acrobat IEhelper" staat, en dat het dus misschien wel aan dat programma zou kunnen liggen?

DM!

Verwijderd

Topicstarter
Die error heb ik met verschillende programma's ik zal er zometeen een paar bij sturen van verschillende namen.

• Meastro1983
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Heb je misschien Acrobat reader ofzo geinstalleerd? Die foutmelding slaat volgens mij op Acrobat (aan de titel te zien)
Anders misschien je mobo die moeilijk doet? Maarja..dan had je wel fouten moeten tegenkomen tijdens testen.
edit:
Dubbelpost..sorry...was net te laat

[ Voor 11% gewijzigd door Meastro1983 op 26-10-2004 19:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb acrobat reader stop gezte bij addons. En toch blijf ik errors krijgen.
Adware over me pc gehaald en kan niks vinden.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit - enkel '[XP]' zegt niet zoveel ;)

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 19:45:
ik heb acrobat reader stop gezte bij addons. En toch blijf ik errors krijgen.
Adware over me pc gehaald en kan niks vinden.
Helemaal verwijderen (of kan dat niet / is dat hetzelfde?) dan wel nieuwe versie downloaden en installeren?

DM!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan het wel verwijderen maar wat hebben die errors van media player er mee te maken en UT 2k4?.

Ik ga zometeen testen ofdat het aan me moederbord ligt. ik test het met hetzelfde moederbord van iemand anders. ook een p4p800 e-deluxe.
Hopelijk ligt het daaraan. er zit nog garantie op.

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 20:22:
Ik kan het wel verwijderen maar wat hebben die errors van media player er mee te maken en UT 2k4?.
Ik zou het eerlijkgezegd niet weten, maar er wordt in die IE error naar verwezen, dus je zou zeggen dat het er wat mee te maken heeft. Het proberen waard lijkt me :) .

DM!

Pagina: 1