Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Dit staat letterlijk in de faq: AV FAQ; Veelgestelde vragen:
Waar kan ik de nieuwste driver downloaden?
• creative
Voor creative drivers zijn alleen updates beschikbaar, deze kan je vinden op http://nl.europe.creative.com/support/. Daar staan ook handleidingen en veelgestelde vragen over deze kaarten. Als je complete driversets zoekt, heb je een probleem. Creative wil deze niet meer via het net ter download aanbieden, een antwoord van creative over dit probleem:
Voor de SB-Live en de Audigy is op deze website een driver te vinden Die je wel compleet kan downloaden met alle bijbehorende control panels.
• creative
Voor creative drivers zijn alleen updates beschikbaar, deze kan je vinden op http://nl.europe.creative.com/support/. Daar staan ook handleidingen en veelgestelde vragen over deze kaarten. Als je complete driversets zoekt, heb je een probleem. Creative wil deze niet meer via het net ter download aanbieden, een antwoord van creative over dit probleem:
KX-project drivers voor sblive en audigyCreative: Het klopt inderdaad dat er geen originele drivers op de website zijn. Alle klanten moeten het volledige softwarepakket ontvangen hebben bij hun produkt. Zo niet kunnen ze gratis van ons de CD krijgen. Als ze de CD bijv. kwijt zijn kunnen ze die bijna gratis (E1.82) bij onze Online winkel kopen. (www.europe.creative.com). Vanwege licenties is het niet mogelijk de software door uw Forum te laten downloaden.
Voor de SB-Live en de Audigy is op deze website een driver te vinden Die je wel compleet kan downloaden met alle bijbehorende control panels.
en zo is het voorspeld!
Verwijderd
Creative zet het dus expliciet niet op hun website en jij denkt dat je het dan wel via het GoT forum kan krijgen?
Zo werkt het hier dus niet, precies ook om de reden dat Creative het niet vrij distributeerd.
Zo werkt het hier dus niet, precies ook om de reden dat Creative het niet vrij distributeerd.
Dit topic is gesloten.
![]()