Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
* Atlas is ook weer up \o/
Hulde aan de mensjes die dit mogelijk gemaakt hebben
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Jup, maar bijvoorbeeld ook de mail voor alle @tweakers.net adressen. In principe gaat alle mail daarover.Riemer Reinalda schreef op 26 oktober 2004 @ 20:26:
Verzorgt die de mail van "iets@mytweakers.net mail"
[ Voor 6% gewijzigd door Renegade op 26-10-2004 20:34 ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Nu wachten of het fotoverslag
Het schijnt dat hij gevraagd werd in het buitenland
Gelukkig dat Rome Total war binnen handbereik was.....
Verwijderd
Lange werkdag zeg! Petje af!Daniel schreef op 26 oktober 2004 @ 20:20:
We zijn nog niet klaar hoor
Devserver Achelois (die tot een uur of 5 nog de honneurs waarnam in Telecity) moet nog geplaatst worden en mailserver Adonis wil nog niet tot leven komen. Gelukkig beschikken we over drie servers die identiek zijn aan Adonis dus met een harde schijf-swap is het waarschijnlijk vlug op te lossen.
Specs: Server, WS boven, WS beneden
Als het af isJanuszjes schreef op 26 oktober 2004 @ 20:57:
Ik had gehoopt dat de nieuwe lay-out er al zou zijn? Wanneer komt die dan?
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
[ Voor 4% gewijzigd door Jesse op 26-10-2004 21:02 ]
Dat snap ik, zonder je te willen opjagen, maar heb je een indicatie in maanden? januari, februari?
Ben ik onvoldoende meubel om te weten wat dat is
Knowledgebase... * AW_Bos heeft link
[ Voor 73% gewijzigd door AW_Bos op 26-10-2004 21:12 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Edit: Ah ok, dank je. Is google niet goed genoeg voor jullie?

[ Voor 37% gewijzigd door Jesse op 26-10-2004 21:11 ]
Femme schreef op 26 oktober 2004 @ 21:11:
Hier een kopie van de tijdelijke page:
http://arethusa.tweakers.net/~femme/verhuizing

Maar wat is er eigenlijk met deze foto?

erg bijzonder
[ Voor 29% gewijzigd door AW_Bos op 26-10-2004 21:19 ]

http://arethusa.tweakers.net/~femme/verhuizing/fotos.html
Zoek de verschillen
Ik mis er een
Ik heb niet gefotosoept
Oke, oke
tweakers moeten ook eten natuurlijk
[ Voor 22% gewijzigd door DDemolition op 26-10-2004 21:48 ]
Stuk!AW_Bos schreef op 26 oktober 2004 @ 21:16:
[...]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
erg bijzonder

[ Voor 12% gewijzigd door qwertyuiop op 26-10-2004 21:34 ]

Jammer, dat de webcam in Redbus niet op het rack van t.net staat gericht
..:: ::..
Verwijderd
ah geef maar hier hoor.. Ja eigenlijk houdt ik niet zo van splinternieuwe laptops, maar omdat ie zo kapot is zal ik hem wel aannemen
dat is expres zo gedaanDouwe Jan schreef op 26 oktober 2004 @ 21:35:
Jammer, dat de webcam in Redbus niet op het rack van t.net staat gericht
scheelt heel erg veel bandbreedte enzo
toppie werk
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Waarschijnlijk hebben ze 'm gisteren pas gedraaidErkens schreef op 26 oktober 2004 @ 21:36:
[...]
dat is expres zo gedaan
scheelt heel erg veel bandbreedte enzo
Dan hadden ze dat met de cam in telecity ook wel mogen doen, want die was vanmorgen 9 van de 10 keer ook niet te bereikencurry684 schreef op 26 oktober 2004 @ 21:41:
[...]
Waarschijnlijk hebben ze 'm gisteren pas gedraaid
..:: ::..
Hele dag tentamen, dus gelukkig niet veel van gemerkt BTW
Verwijderd
ja idd.. als je de link vd fotos in je browser deed werkten ze daarna WEL... maar goed gedaan jongens.. in de tussentijd geslapen....
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2004 22:03 ]
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
[ Voor 6% gewijzigd door Wacky op 26-10-2004 22:17 ]
Is diet eigenlijk client side geregeld?
[ Voor 8% gewijzigd door DDemolition op 26-10-2004 22:18 ]
je cookies zijn opgegeten denk ikWacky schreef op 26 oktober 2004 @ 22:16:
Hmm, ik was opeens uitgelogd. Zijn alle sessies getrashed of was de mijne toevallig net verlopen?
|>

Maaruh, ben blij voor jullie dat het allemaal netjes is verlopen
lol @
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
en veel plezier.
* Outerspace is ook pas net thuis, dus ben dr ook net.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Verwijderd
Ja, ze zijn helemaal niet verhuist! Ze hebben gewoon alle kabels eruit getrokken, zodat er eindelijk eens GEEN dataverkeer waskrvabo schreef op 26 oktober 2004 @ 22:23:
Fotos werkten constant.. dan neem je maar een fatsoenlijke browser
lol @
[afbeelding]
Ze zaten hw over hun maandelijkse datalimiet heenVerwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 22:30:
[...]
Ja, ze zijn helemaal niet verhuist! Ze hebben gewoon alle kabels eruit getrokken, zodat er eindelijk eens GEEN dataverkeer was
Eerst heel weinig, en net na de move heel veel

[ Voor 11% gewijzigd door krvabo op 26-10-2004 22:37 ]
Nope, die dingen waren er al. De problemen in dat topic worden pas verholpen met andere software, en daar is Kees nog mee bezig zoals in dat topic vermeld isRoamoR schreef op 26 oktober 2004 @ 21:59:
Ik zag bij de overzichten van de verhuizingen dat er ook loadbalancers zijn geplaatst? Betekend dat dit dan is verholpen? [rml][ Statusrequest] Loadbalancer[/rml]
Hele dag tentamen, dus gelukkig niet veel van gemerkt BTW
* WFvN denkt dat GoT wel hééél belangrijk en invloedrijk is
Verwijderd
WFvN schreef op 26 oktober 2004 @ 22:40:
Sjeeeeeeees.... wordt er aan GoT geknutseld, ligt meteen de @Home-verbinding eruit.... Willen de heren-knutselaars-van-GoT de volgende keer er wel even op letten dat ik naast GoT niet ook nog eens m'n complete internetverbinding verlies?
* WFvN denkt dat GoT wel hééél belangrijk en invloedrijk is
Zo hoort het toch
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2004 22:46 ]
zonde van dat mooie 12" pb
gevallen ofzo???
[ Voor 64% gewijzigd door 6230lover op 26-10-2004 22:49 ]
Jammer dat er bij Redbus geen Cam op de Tweakers-kast staat gericht... nu kunnen we nooit meer meegenieten als onze helden aan het werk zijn
Goed werk mannen!
[ Voor 13% gewijzigd door Padvinder op 27-10-2004 00:13 ]
gelukkig staan die foto's ook @ t.netPadvinder schreef op 27 oktober 2004 @ 00:09:
LOL... iedereen verwijst naar mijn webspace bij Demon...Geen idee of ik daar een limiet per dag heb eigenlijk
Padvinder schreef op 27 oktober 2004 @ 00:09:
LOL... iedereen verwijst naar mijn webspace bij Demon...Geen idee of ik daar een limiet per dag heb eigenlijk
Ja, maar je mag X aantal pieken per maand hebben ofzo.. Denk dat je daar al wel boven zit
Maar wat mij wel op viel, was dat bij mij de verhuis-o-meter nog een kwart te gaan had, en toen was in eens tweakers.net dns down zeg maar. host was ff niet te resolven... Daarna na een paar min tijd was het in eens weer volop in de lucht
Dus die kwart, die ging heel snel!
Puik werk en we merken tot op heden niet veel verschil natuurlijk
Congratz!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
andere sites, wasdaVerwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 22:45:
[...]
offtopic:
Zo hoort het toch! GoT ligt eruit, dan moet je ook niet de mogelijkheid hebben op andere sites te komen
!
* Zym0tiC heeft vandaag:
- eens zijn hdd opgeschoond van troep
- een boek gelezen
- onder in de kamer gezeten
- kamer opgeruimd
Niet slecht al zeg ik het zelf
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
als ik daar een thumb aanklik gebeurd er niks.. kweenie of het aan mij ligt.Erkens schreef op 27 oktober 2004 @ 00:15:
[...]
gelukkig staan die foto's ook @ t.net
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Had je de 404 even groter moeten maken dan (ik meen) 512 bytes. Dan doet 'ie het wel.Kees schreef op 27 oktober 2004 @ 01:43:
dat IE niets deed met 'vreemde' url's (dus een 404 gaf) was omdat de 404 errorpage een redirect was naar de index.html, op het moment dat IE echter een 404 header ziet gaat hij custom foutmeldingen gebruiken, die dus fout zijn.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Er werd rekening gehouden met eventuele problemen na het booten van de servers. Toen de statische pagina's nog online waren, was er nog geen enkele server geboot en wisten we ook niet niet of er mogelijk spullen stuk waren gegaan.DAMAGE schreef op 27 oktober 2004 @ 00:20:
Mooi dat alles weer klaar is mannenhad dit topic niet eens gezien zo snel, doh...
Maar wat mij wel op viel, was dat bij mij de verhuis-o-meter nog een kwart te gaan had, en toen was in eens tweakers.net dns down zeg maar. host was ff niet te resolven... Daarna na een paar min tijd was het in eens weer volop in de lucht
Dus die kwart, die ging heel snel!
Ik dacht het gisteren toch echt werkend gezien te hebben in IE toen ik de pagina aan het testen was. Blijkbaar werkte het dus alleen in FireFox.Silent Thunder schreef op 27 oktober 2004 @ 01:34:
[...]
als ik daar een thumb aanklik gebeurd er niks.. kweenie of het aan mij ligt.
Er is vrij veel werk gaan zitten in de offline pagina's. Ik heb die gisteren ter nauwernood af kunnen krijgen waardoor er voor veel testwerk en beter werkende javascriptjes (die de foto niet half buiten beeld zetten) geen tijd meer was.
Was allemaal heel leuk, maar een normale link (eventueel met een TARGET="_new" oid) had wat mij betreft genoeg geweestFemme schreef op 27 oktober 2004 @ 01:45:
[...]
Ik dacht het gisteren toch echt werkend gezien te hebben in IE toen ik de pagina aan het testen was. Blijkbaar werkte het dus alleen in FireFox.
Er is vrij veel werk gaan zitten in de offline pagina's. Ik heb die gisteren ter nauwernood af kunnen krijgen waardoor er voor veel testwerk en beter werkende javascriptjes (die de foto niet half buiten beeld zetten) geen tijd meer was.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
De frontpage doet het nog niet
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Doet het prima hoor...
Virussen? Scan ze hier!
't was de fileserver die per ongeluk een foute kernel bootte had (eentje die na zo;n 5-10 uur uptime onderuit ging).. dat doet hij nu nooit meer
Ik kom met geen mogelijk op de frontpage, cache geleegd, proxy uitgezet, proxy-cache geleegd, ge-SSH-ed naar een server in Redbus om het via Lynx te proberen, ge-SSH-ed naar mijn server thuis om te pingen en met Lynx de boel te bezoeken. Het haalt niets uit, ik kom er niet op
Woei, ik ben erop \0/
En wie is de BOFH van wie dat ding die kernel moest booten?Kees schreef op 27 oktober 2004 @ 08:58:
ik sliep. ik ben onschuldig!
't was de fileserver die per ongeluk een foute kernel bootte had (eentje die na zo;n 5-10 uur uptime onderuit ging).. dat doet hij nu nooit meer
[ Voor 34% gewijzigd door AtleX op 27-10-2004 09:06 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Foei foei foei, en wie had dat op zijn geweten?Kees schreef op 27 oktober 2004 @ 08:58:
En hoor jij geen systeem te hebben dat je wakker maakt, zodra tweakers op zijn gat ligt
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
ikken wel een mooi systeem bedenkenHooglander1 schreef op 27 oktober 2004 @ 09:13:
[...]
Foei foei foei, en wie had dat op zijn geweten?
En hoor jij geen systeem te hebben dat je wakker maakt, zodra tweakers op zijn gat ligt
heheheh 100k smsjes op je nokia gaat leuk worden denk ik
Lekker zijn is een gave :)
Hej, ik had nog gevraagd welke kernel je wilde hebben maar toen riep je nixKees schreef op 27 oktober 2004 @ 09:20:
dat was niet mijn fout.

dan ligt en niet alleen een server van tweakers plat maar ook de SMS server bij kees zijn provider.lordspacie schreef op 27 oktober 2004 @ 09:21:
[...]
ikken wel een mooi systeem bedenkenlaat kees zijn mobiele nummer aan alle tweakers geven. en zodra er iets is dat op zijn gat legt gaan we met zijn alle smsen
heheheh 100k smsjes op je nokia gaat leuk worden denk ik
@de helden
nice job.
'onderuit' als in panic? Zo ja, pruts0r! Append eens heel snel 'panic=30' aan de kernel argumentsKees schreef op 27 oktober 2004 @ 08:58:

Hoe deden jullie dat? Dat is altijd gezeik bij ons, met die deur net achter 't trapje. Laatst 6 dellservers boven op mekaar. En da's best zwaar.
Dat is mijn laptop die tijdens de reis een flinke buts heeft opgelopen, op verzoek van de op dat moment aanwezigen in #tweakers.net een fototje van gemaakt/online gezet.AW_Bos schreef op 26 oktober 2004 @ 21:16:
[afbeelding]
erg bijzonder
Overigens, drie van de 6 mannetjes op die pic (die dude helemaal achteraan, die gast met het rode koffertje en de dude helemaal vooraan (niet die met de pet, da's Floris)) hoorden niet bij T.net
Hier ook nogSilent Thunder schreef op 27 oktober 2004 @ 01:34:
[...]
als ik daar een thumb aanklik gebeurd er niks.. kweenie of het aan mij ligt.
/late melding
Kwamen zeker gewoon controle uitoefenen, want het is best gevaarlijk om een stel tweakers bij ons rond te laten hangenDaniel schreef op 27 oktober 2004 @ 19:32:
Overigens, drie van de 6 mannetjes op die pic (die dude helemaal achteraan, die gast met het rode koffertje en de dude helemaal vooraan (niet die met de pet, da's Floris)) hoorden niet bij T.net
Je cache legen misschien?Dauthi schreef op 28 oktober 2004 @ 22:08:
Nu nog ff de tweakers.net en got.tweakers.net verhuispagina's verwijderen

Als GoT werkt, zal het voor jou ook wel werken
Alle leden zijn er nog steeds hoor, evenals hun postsQuenda schreef op 29 oktober 2004 @ 02:11:
Even kijken of ik er ook weer ben (testpost!)
Dit topic is gesloten.