my tweakers pass kwijt + ongeldig emailadres opgegeven

Pagina: 1
Acties:

• qwaurck
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-10-2025
Mijn account is qwaurck
Ik heb mijn email adres aangepast naar qwaurck at hotmail.com maar dit kan niet ben ik later achtergekomen (dmv nieuw account aanmaken).
Dit mag dus niet en klinkt wel logisch maar helaas heb ik in mijn profiel mijn email adres wel aan kunnen passen naar qwaurck at hotmail.com (was eerst qwaurck at xs4all.nl). Zou je niet ervoor kunnen zorgen dat het ook onmogelijk wordt in je profiel een email adres als hotmail in toe voeren.
Gaarne mijn mail adres veranderen naar d.van.dijk at bvom.drp.minjus.nl en daar me nieuwe wachtwoord naar toe mailen.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Hotmail-adressen zijn zeker in te stellen, alleen kan je ze niet gebruiken als registratieadres. Maar registreren met een 'gewoon' adres en later een Hotmail-adres instellen is dus perfect mogelijk.

Ik heb in ieder geval het Hotmail-adres veranderd naar het gegeven adres, maar een nieuw wachtwoord mailen lijkt voorlopig niet te lukken, zal wellicht wel te maken hebben met de (pas voltooide) verhuizing van de servers.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

En alsnog gelukt. Het is mogelijk dat je meer dan een wachtwoordmailtje ontvangen hebt, het is in ieder geval het wachtwoord in het recenste mailtje dat bruikbaar is :).

• qwaurck
het is vandaag woensdag en ik heb helaas op mijn hotmail nog geen wachtwoord ontvangen.
En jah ongewenste post heb ik ook gecontroleerd :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dan verstuur ik nog iets :) .

[edit]
Ik ga eerst mezelf even een mail sturen om te checken of de mailserver iets doet :) .

[edit 2]
En het lijkt erop alsof die mail niet is aangekomen. Ik zal eens een serveriemandje aanspreken.

[ Voor 95% gewijzigd door Harm op 27-10-2004 13:29 ]

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-03 21:44

Smarron

The bend

Graag maak ik gebruik van dit topicje. Ik heb ook mijn emailadres gewijzigd, maar ik krijg ook geen mail binnen (smarron apestaart gmail punt com). Kan nu dit niet meer inloggen op T.Net frontpage. Kan ik die weer terug laten zetten naar mijn oude oorspronkelijke adres (rmangenois apestaart cistron punt nl)?

Ik heb het nu 3x aangevraagd, maar ik ontvang dus niks.

[ Voor 16% gewijzigd door Smarron op 27-10-2004 14:46 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:24

Sherlock

No Shit

Even tussendoor:
het is niet zo handig om je emailadres zo op het forum te zetten, hierdoor krijg je alleen maar veel spam binnen. Gebruik iets als "naam [at] provider punt nl" ofzo.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:03
ik wil graag ook mijn adres naar mijn gmail adres veranderen maar kan dat en ontvang ik dan gewoon mijn nieuwe code?
sorry als de vraag al gesteld was...

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waarom zou dat niet gaan? :P

• DaannO
top dan ga ik hem effe veranderen..
nee want ik las dat die gene hem niet kreeg op zijn gmail....

• Harm
  • Niet online
Je krijgt inderdaad niets, want de e-mailserver doet raar waardoor verzonden mails niet aankomen.

• Smarron

Smarron

The bend

Harm schreef op 27 oktober 2004 @ 14:45:
Je krijgt inderdaad niets, want de e-mailserver doet raar waardoor verzonden mails niet aankomen.
Dus het ligt niet aan gmail ?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:54
Nope, bij het verhuizen van de servers heeft de mailserver het 'begeven'. Deze schijnt weer te leven maar nog niet optimaal te werken afaik :)

• Harm
  • Niet online
Smarron schreef op 27 oktober 2004 @ 14:46:
[...]
Dus het ligt niet aan gmail ?
Nope, want als ik via de DSP mail laat sturen naar mijn t.net-adres krijg ik het ook niet binnen. Gewone mail aan dat adres komt dan weer wel binnen :P . Dus er gaat iets mis met het versturen :) .

• Smarron

Smarron

The bend

Dan wachten we het nog even af. T.Net zonder login red ik voorlopig nog wel. ;)

• Smarron

Smarron

The bend

Dit is lachen. :/

Ik krijg zojuist inderdaad 5 emails (Blijkbaar 5x aangevraagd) met een wachtwoord, maar alle 5 werken ze niet. :(

• Harm
  • Niet online
Dan vraag je het nog een keertje aan en log je daarmee in :) . Het lijkt er namelijk op alsof de mailproblemen nu echt zijnn verholpen. \o/

• qwaurck
jah ik had dus ook een mail floodje :) maar alles werkt nu weer naar behoren

• Smarron

Smarron

The bend

Harm schreef op 28 oktober 2004 @ 12:27:
Dan vraag je het nog een keertje aan en log je daarmee in :) . Het lijkt er namelijk op alsof de mailproblemen nu echt zijnn verholpen. \o/
Yup, werkt weer goed!

• Harm
  • Niet online
Mooi zo :) .

• DaannO
snik snik een hele dag zonder gto.. en dat net toen hij nog plat was.. but im back!! })
Pagina: 1