DEAF 04: wie gaat er ook heen?

Pagina: 1
Acties:

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-04 09:51

Dexter

d((o_o))b

Topicstarter
Ik was eigenlijk wel benieuwd wie er dit jaar naar DEAF 04 in Rotterdam gaan? Voor degenen die het niet kennen, DEAF tweejaarlijks festival voor electronische kunst en wordt georganiseerd door V2_organisatie, instituut voor instabiele media.

Ook dit jaar zijn er weer erg interessante (W&G related naar mijn mening) dingen op de expositie te zien. Meer info op www.deaf04.nl

Maar goed...ik was eigenlijk meer benieuwd of er nog meer mensen van plan waren om te gaan. Ik ga zelf op donderdag 11 november omdat er dan 's avonds een lezing van Lebbeus Woods (architect) is.

Wellicht is het leuk om als er meerdere mensen gaan een soort van minimeeting te organiseren?

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Klinkt leuk! Ga ik zeker even naar kijken. Hoewel rotterdam en 's avonds en door de week voor mij een nogal ruk-combo is.

Verwijderd

Mmm, klinkt inderdaad alszijnde de moeite...

Het lijkt een beetje op het DemoScene-achtig gebeuren, maar aangezien deze meeting daar niet vermeld wordt, lijkt het me dat ik het mis heb :D.

Maar desalnietemin zeker geinteresseerd!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 20:52
Denk dat dit meer kans heeft in SG of HK :+